Kaart te koop! Remi komt als suprise act, laat maar duswrote:@Remiwrote:Als Remi nog mee naar Qlimax gaat, ga ik mee naar Rebirth zondag.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mochten de geruchten waar zijn en je verkoopt je kaart dan weet je niet wat je mist. Ik heb gehoord dat het met hem altijd dolle pret is.wrote:Kaart te koop! Remi komt als suprise act, laat maar duswrote:@Remiwrote:Als Remi nog mee naar Qlimax gaat, ga ik mee naar Rebirth zondag.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Nou, tot zaterdag dan!
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Tweekacore draait schijnbaar tot 4:00, dus 3 uur voor pn bfreqz en peacock suprise act???
Als bovenstaande klopt dan is Tweekacore denk ik 30 minuten, evenals Wildstylez LIVE verwacht ik. PN 60 en B-Freqz en Piekok 45 minuten en je hebt 30 minuten voor een surprise act. Klinkt zo gek nog niet
Maargoed ik zie t zaterdag wel.
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Dit leaked een streamer net die bevriend is met szp, die een meetup doet laatste kwartier van tweekacore en de tijd 3:45 noemtwrote:Als bovenstaande klopt dan is Tweekacore denk ik 30 minuten, evenals Wildstylez LIVE verwacht ik. PN 60 en B-Freqz en Piekok 45 minuten en je hebt 30 minuten voor een surprise act. Klinkt zo gek nog nietMaargoed ik zie t zaterdag wel.
Zou een half uurtje Clockartz mogelijk zijn of zeg ik nu iets geks?
De nodige Italianen en passend in de timetable.
De nodige Italianen en passend in de timetable.
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Keltek.. Het is echt geen toeval dat hij in de lineup announcement video staat voor bass modulators.
Zit dan in Praagwrote:Keltek.. Het is echt geen toeval dat hij in de lineup announcement video staat voor bass modulators.
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Hmm dan is het wel een rare edit geweest in die video. Maar we gaan het zien, erg veel zin in de set van Sound rush, wildstylez en phuture noizewrote:Zit dan in Praagwrote:Keltek.. Het is echt geen toeval dat hij in de lineup announcement video staat voor bass modulators.
Last edited by RikxMusic on , edited 1 time in total.
Wat voor surprise act komt er denken jullie?
De Gebroeders Ko als opwarmertje voor Da Tweekaz.
-
SHardtraxxer
- 96 posts member since 2016
- last seen Sep 2019
Wtf
kan niet echt zeggen dat ik die surprise act op Qlimax zou willen zien nu.
Ben er ook allesbehalve blij mee....
Sjezus 
Misschien heeft ie zn mixing skills bijgeschaafd.
Misschien heeft ie zn mixing skills bijgeschaafd.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Zou dit de game changer zijn dan? Erg benieuwd naar de gedachte hierachter.
Dit wordt hopelijk zo'n avond waar je niet veel van verwacht maar dat het uiteindelijk toch wel vet wordt
Weet je ik gun die jongen alles want hoe hij het heeft aangepakt kan ik alleen maar vol lof over spreken! Zijn plek op HB is misschien snel maar vind ik toch wel verdiend
Maar dit? Dit is toch wel een hele vreemde, vréémde keus
Ziet er wel legit uit trouwens want die info staat inderdaad in een backstage/pers/enz. briefing..
Last edited by DonnyD on , edited 2 times in total.
Alleen voor 85 euro mag je best wat verwachten eerlijk gezegd.wrote:Dit wordt hopelijk zo'n avond waar je niet veel van verwacht maar dat het uiteindelijk toch wel vet wordt
Stap 1. Open je browser.
Stap 2. Ga naar de site van q-dance.
Stap 3. Rechtermuisknop 'elementinspecteren'.
Stap 4. Wijzig tekst naar eigen wens.
Stap 5. Maak een foto met je mobiel voor extra gemein effect.
Stap 6 verspreid de foto.
Stap 7. Profit
Nja ik vind het niet zo'n gekke keuze. Wie zou je anders verwachten? Het is iets nieuws, het is game changing (heh), ik zeg gewoon doen.
Beetje 50/50 kans dat dit echt is. Ziet er inderdaad meer uit als een webpagina dan een mail.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.