Open your mindwrote:Heady is back ladies and gentlemen, HEADY. IS. BACK.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Dat was dus ook waar ik op doelde. Hoop dat hij lang staat, want lang alleen maar Wildstylez/P1 platen horen klinkt me als muziek in de oren.wrote:Ik heb dus gehoord dat Wildstyle live staat....wrote:Als Wildstylez live maar die 4 nieuwe P1 platen erbij pakt..![]()
Sowieso is dat wel de act waar ik het meest naar uitkijk. Hopen op een lange set! Alleen maar eigen werk, smullen!
Maar als ie 'live' staat. Dan gaat ie toch juist alleen maar puur Wildstylez tracks draaien. En geen P1, of collabs of featering of versus of remix of edit.wrote:Dat was dus ook waar ik op doelde. Hoop dat hij lang staat, want lang alleen maar Wildstylez/P1 platen horen klinkt me als muziek in de oren.wrote:Ik heb dus gehoord dat Wildstyle live staat....wrote:Als Wildstylez live maar die 4 nieuwe P1 platen erbij pakt..![]()
Sowieso is dat wel de act waar ik het meest naar uitkijk. Hopen op een lange set! Alleen maar eigen werk, smullen!
Vaak zat live acts gezien die collabs draaien, platen van aliassen draaien en remixen van hun eigen platen.
Kan prima.
Kan prima.
Collabs en remixen kun je wel verwachten neem ik aan.
Broken remix zou bijvoorbeeld erg fijn zijn!!
Edit: BB was me voor
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
GVD ZIN IN GVD 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:GVD ZIN IN GVD
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Broken remix + heartbeat mogen van mij best voorbij komenwrote:Collabs en remixen kun je wel verwachten neem ik aan.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Tip van het huis: Als je de Gelredomewallet nog hebt, ff opwaarderen voor het feest.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Ik hoop het! prima nieuw werk heeft hij. Weet verder niet waar je de gedachten vandaan haalt hoor. Maar ik zou het niet erg vinden.wrote:Adaro surpriseact?
Staat met G4H in Praag. Had wel gekund, want hoort wel bij Platinum Agency.
Line up praag (dus geen suprise act):
20:00 - 21:00: Hatom
21:00 - 22:00: MEJSI
22:00 - 23:00: MANDY
23:00 - 00:00: Keltek
00:00 - 01:00: Zatox
01:00 - 01:45: Gunz for Hire
01:45 - 02:15: Caine
02:15 - 03:30: Evil Activities
03:30 - 04:30: Sefa
04:30 - 05:00: Greazy Puzzy Fuckerz
05:00 - 06:00: Andy The Core & Hungry Beats
MC: Ruffian
Edit: D-Block & S-te-Fan hebben volgens mij geen optreden aankomende zaterdag als Partyflock klopt.
Nog een edit: Hard Driver zit ook bij Platinum en heeft ook nog geen gig gepland aankomend weekend.
Line up praag (dus geen suprise act):
20:00 - 21:00: Hatom
21:00 - 22:00: MEJSI
22:00 - 23:00: MANDY
23:00 - 00:00: Keltek
00:00 - 01:00: Zatox
01:00 - 01:45: Gunz for Hire
01:45 - 02:15: Caine
02:15 - 03:30: Evil Activities
03:30 - 04:30: Sefa
04:30 - 05:00: Greazy Puzzy Fuckerz
05:00 - 06:00: Andy The Core & Hungry Beats
MC: Ruffian
Edit: D-Block & S-te-Fan hebben volgens mij geen optreden aankomende zaterdag als Partyflock klopt.
Nog een edit: Hard Driver zit ook bij Platinum en heeft ook nog geen gig gepland aankomend weekend.
Last edited by Khadber on , edited 2 times in total.
Vliegtijd is anderhalf uurtje, dus wie weet wat er mogelijk is.
-
A
Dat moet haast wel de kutste lijn omhoog ooit zijn 
Nope, Gunz for Hire staat in Praag die avond. (Edit: wat Khadber zegt)wrote:Adaro surpriseact?
Ik gok nog altijd E-Force, maar we gaan het zaterdag wel zien
Zin begint in ieder geval aardig te komen!
Als je nooit wat hebt in je land dan is dit toch helemaal prima?wrote:Dat moet haast wel de kutste lijn omhoog ooit zijn
@Remiwrote:Als Remi nog mee naar Qlimax gaat, ga ik mee naar Rebirth zondag.
-
A
Heb je nooit wat in je land, word je alsnog genaaidwrote:Als je nooit wat hebt in je land dan is dit toch helemaal prima?wrote:Dat moet haast wel de kutste lijn omhoog ooit zijn
Mensen ga eens weg met jullie suprise acts joh 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Zie ik dat Zeeuwse jong ook weer eens.wrote:@Remiwrote:Als Remi nog mee naar Qlimax gaat, ga ik mee naar Rebirth zondag.
Mocht er nog iemand een parkeerkaart voor de P1 parkeerplaats nodig hebben voor een goed prijsje, stuur me even pb. Ben helaas verhinderd dus deze is over!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Mocht er een suprise act zijn dan hoop ik zo dat het D-Sturb is. En dat dan de speeltijd niet van PN en B-Freqz, maar van Tweekacore word afgesnoept. 
Ik hoop dat de surprise is dat Tweekacore niet komt opdagen!!