zou leuk zijn als het een soort mtv unplugged is alles akoestisch heerlijk intiem in de gelredome
wrote:Als die grap een keer niet gemaakt zou worden zou het pas game changing zijn
wrote:Als die grap een keer niet gemaakt zou worden zou het pas game changing zijn
verkochtwrote:Ik heb nog 2 kaartjes te koop, mocht je interesse hebben .. Kan wat mij betreft buitenom Ticketswap voor de gewone prijs.
GVD ZIN IN GVD
Ik denk het niet want anders was die zaterdag echt wel gedraaid. Ik geef B-Freqz een reële kans.wrote:Ik gok dat het SZP gaat worden. Voel het aan mijn vruchtwater.
Manmanmanwrote:Luna & Tweekacore vs Peacock invites Snollebollekes - Pain is in the name because we are the Game!wrote:nee joh, Tweekacore
Anthem Confirmed
LunaTwee vs. CockBollekes LIVEwrote:Luna & Tweekacore vs Peacock invites Snollebollekes - Pain is in the name because we are the Game!wrote:nee joh, Tweekacore
Anthem Confirmed
wrote:Cockbollekes klinkt als een Vlaamse benaming voor balzak

Dit. Ik ben niet zo vatbaar voor dat hele gehype en gezeur. Geef mij gewoon line-up en anthem.wrote:Ik ben al Qlimax moe voor het feest is begonnen.

1+1 maakt 2 denk ik dan?wrote:Qlimax video te zien bij Sub Zero Project aankondiging van de WOW WOW lineup
+ Dit staat bij Atmozfears: "During WOW WOW, we honour three major Q-dance anthem makers of this year". Alleen bij Atmozfears en Phuture Noize staat als reden vermeld dat ze een major anthem hebben gemaakt, dus het kan bijna niet anders dan dat het SZP is.wrote:https://www.q-dance.com/en/videos/q-dance-presents-wow-wow-2018-or-line-up
Elke artiest heeft een reden dat ze er staan, behalve SZP...