Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 15:07 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Als P1 op Qlimax staat, betekend dat dan ook dat Headhunterz officieel terug is??

HYPED!!!11 :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 15:25 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Als P1 op Qlimax staat, betekend dat dan ook dat Headhunterz officieel terug is??

Hij is pas echt terug nadat hij lid wordt van GPF en in collab met hun een album uitbrengt genaamd my true destiny en deze ten gehore brengt op zijn officiele return en album release party in 2024
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 15:45 

Hardtraxx Addict

Danny Phantom schreef:
ULTIMO schreef:

Hij is pas echt terug nadat hij lid wordt van GPF en in collab met hun een album uitbrengt genaamd my true destiny en deze ten gehore brengt op zijn officiele return en album release party in 2024

Op een 3 uur durend feest op een prestigieuze locatie waarbij de kaartjes €65,- kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 17:40 

Hardtraxxer

Leuk dat Q uitleg geeft over de clue’s, maar ik mis toch echt die van Luna...of ligt het aan mij? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 18:01 

Hardtraxx Addict

Stuiterbal schreef:
Leuk dat Q uitleg geeft over de clue’s, maar ik mis toch echt die van Luna...of ligt het aan mij? :corn:

Jij mist die overigens wel vaker!! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 18:35 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Indy schreef:
Jank nou eens op met dat Miwer/Heggenschaar gedoe man

Dit. Irritanter dan het continue gebash op SVB eerder.

Hee ik doe zelf niks he nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 18:51 

Hardtraxxer

Spitta schreef:
Stuiterbal schreef:

Jij mist die overigens wel vaker!! :x

Goed punt...zolang we maar scherp onze pinpassen zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 20:10 

Hardtraxx Addict

Stuiterbal schreef:

Waarom komt KELTEK nog zo pontificaal in dat filmpje naar voren? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 20:52 

Hardtraxxer

P1 als suprise-act lijkt me heel raar overigens, hebben volgend weekend hun eigen feest (waarvan SR en WS ook op Qlimax staan), en lijkt me dat daar veel nieuw P1 werk gedraaid zal gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-10-2018, 11:34 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Stuiterbal schreef:

Waar? Ik kan KELTEK nergens vinden na 4x kijken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-10-2018, 11:43 

Hardtraxx Newbie

CR___1 schreef:
ULTIMO schreef:
Stuiterbal schreef:

Waar? Ik kan KELTEK nergens vinden na 4x kijken haha

Valkyries van KELTEK is 1 seconde te zien voordat de playlist naar Oxygen springt, duidend op de laatste clue over Bass Modulators. Kan ook gewoon toeval zijn. Maar Keltek als suprise act zou zeker geen straf zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-10-2018, 16:17 

Hardtraxx Elite

Die plaat van Bass Modulators werd toch ergens middenin de Hardstyle Top 40 uitgezonden? Zal wel toevallig net na Valkyries zijn geweest lijkt mij...

Al zou ik het ook totaal niet erg vinden als KELTEK er echt staat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-10-2018, 16:20 

Hardtraxxer

Wel grappig dat ''MARCO'' in de spotify lijst inderdaad de clue was ondanks dat veel mensen het onwaarschijnlijk leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-10-2018, 18:45 

Hardtraxx Addict

Die was ook wel erg vergezocht idd en de kans dat het toeval was was ook wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-10-2018, 19:00 

Hardtraxxer

Eens, wel tof dat Q er de moeite in heeft gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 11:52 

Hardtraxx Newbie

Ik zag op Instagram de speculaties voorbij komen: Sub Zero Project x Phuture Noize, de Qlimax anthem makers. Met hun aankomende b2b set op Q-dance presents: Project One zouden ze zomaar het anthem kunnen gaan draaien?

Ik zou het in ieder geval een hele vette combi vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:01 

Hardtraxxer

Misschien ver gezocht, maar kan stiekem een ‘Marco’ zijn...

In de trailer van WOW WOW zit maar één persoon het Qlimax spelletje te spelen. Dit zou dan betekenen dat duo’s afvallen als anthemmakers.

Naja, we zullen het volgende week wel zien/horen bij het feest van P1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:04 

Hardtraxxer

Degene die dat ''spelletje speelt'' is een beetje te dik om Marco te zijn though
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:15 

Hardtraxx Newbie

Zou wel Thomas van SZP kunnen zijn? Maar dat zou dan weer onlogisch zijn. Op Reddit zeggen ze dit erover:

"That "person" was already non pixelated in the trailer and I don't think it has anything to do with the anthem creator" Ik voel hier inderdaad ook wel iets voor..

Bron: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... al_qdance/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:27 

Hardtraxx Crew

Het is naar mijn idee sowieso SZP en/of Phuture Noize. Niemand anders op de Project One line up kan hem gemaakt hebben, en het lijkt me dat het anthem daar wel gepreviewed zal worden. Verder dit nog gezien:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:28 

Hardtraxxer

Die ''changing the game'' hashtag is wel populair de laatste tijd @Ecstatic Instagram :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:35 

Hardtraxx Crew

Desley DD schreef:
Die ''changing the game'' hashtag is wel populair de laatste tijd @Ecstatic Instagram :whistle:

Hun nieuwe album heet change the game :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:56 

Hardtraxx Newbie

Stuiterbal schreef:
In de trailer van WOW WOW zit maar één persoon het Qlimax spelletje te spelen. Dit zou dan betekenen dat duo’s afvallen als anthemmakers.

Als die speler de anthem maker is.. heeft die dus een tattoo op z'n rechter onderarm? Of is het schaduw xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 12:59 

Kraak... Piep...

Hij zit al in de schaduw, aan zijn arm te zien, dus ja dat is een tattoo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-10-2018, 13:06 

Artiest

Desley DD schreef:

Sja wij gebruiken die hashtag al sinds Defqon xd > https://www.instagram.com/p/Bkc9ZPqg2J_/
Toen dachten we een origineel concept met hashtag te hebben, tot de qlimax trailer online kwam haha.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten