Prima line-up, ik ga me hier zeker vermaken!
Deze centen steek ik lekker in mijn zak, op naar kleinere overdag feesten
Wildstylez heeft Villain hier ook echt voor nodig als ie op een niet-hardstyle feest draait, niet zo gek toch?wrote:Hahahahahah dat impliceert dat Peacock echt een MC nodig heeft om het 'complete plaatje' te leveren.wrote:Zal me trouwens niets verbazen als da mouth of madness mee komt met dr.peacock.
Blijft in in ogen toch een van de beste mc's
Ditwrote:Deze centen steek ik lekker in mijn zak, op naar kleinere overdag feesten
Triest mannetje...Pontuz Bergman @ FB
I’m guessing we’ll never play at Qlimax![]()
Dit vind ik meer gewoon een constatering dan echt een zeur post/persoonlijke uithaal naar anderen ofzo.wrote:Triest mannetje...Pontuz Bergman @ FB
Joshua Davies Your current music doesn't really suit the festival but neither does da tweekaz/tweekacore so idk
Pontuz Bergman Pretty sure Year of summer does right?
Jeeezwrote:Joshua Davies Your current music doesn't really suit the festival but neither does da tweekaz/tweekacore so idk
Pontuz Bergman Pretty sure Year of summer does right?...
Mooi gevalletje van 'je eigen ruiten ingooien'.wrote:Dit vind ik meer gewoon een constatering dan echt een zeur post/persoonlijke uithaal naar anderen ofzo.wrote:Triest mannetje...Pontuz Bergman @ FB
Maar dan dit:
Joshua Davies Your current music doesn't really suit the festival but neither does da tweekaz/tweekacore so idk
Pontuz Bergman Pretty sure Year of summer does right?...
Ik heb dan ook echt helemaal niks (meer) met Coone, vandaar vooral.wrote:echt? Ik zou bij Coone nog wel wat leuke platen op kunnen noemen van de afgelopen jaren. Gooi eens wat goed WP materiaal?
Lyrics vind ik cringy maar die plaat zelf vind ik stiekem best leukwrote:en Faya ook wel mooi voor hartjes maken
Je bent gewoon jaloers op Fayewrote:Lyrics vind ik cringy maar die plaat zelf vind ik stiekem best leukwrote:en Faya ook wel mooi voor hartjes maken
Peacock kennende heeft hij daar een hekel aan en is het gewoon vol gas. Rare dingen komen dus van q-dance dan.wrote:Misschien is dat in theorie een vergelijking die opgaat maar in de praktijk is Peacock toch gewoon 30 minuten lang op 220 bpm jassen? Of gaan we ook nog een sit-down en een wall of tyfus tering doen