Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line-up, ik ga me hier zeker vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk om onze Miwer driftig te zien reageren onder de FB post :lol:

Deze centen steek ik lekker in mijn zak, op naar kleinere overdag feesten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de lineup nou niet echt denderend. Veel meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
heggenschaar schreef:
Zal me trouwens niets verbazen als da mouth of madness mee komt met dr.peacock.
Blijft in in ogen toch een van de beste mc's

Hahahahahah dat impliceert dat Peacock echt een MC nodig heeft om het 'complete plaatje' te leveren. :lol:


Wildstylez heeft Villain hier ook echt voor nodig als ie op een niet-hardstyle feest draait, niet zo gek toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen Coone en met name Tweekacore vind ik kut, voor de rest dikke prima. Ga me hier wel vermaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Deze centen steek ik lekker in mijn zak, op naar kleinere overdag feesten :thumbsup:


Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien is dat in theorie een vergelijking die opgaat maar in de praktijk is Peacock toch gewoon 30 minuten lang op 220 bpm jassen? Of gaan we ook nog een sit-down en een wall of tyfus tering doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Pontuz Bergman @ FB

I’m guessing we’ll never play at Qlimax xd


Triest mannetje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Citaat:
Pontuz Bergman @ FB

I’m guessing we’ll never play at Qlimax xd


Triest mannetje...


Dit vind ik meer gewoon een constatering dan echt een zeur post/persoonlijke uithaal naar anderen ofzo.

Maar dan dit:

Citaat:
Joshua Davies Your current music doesn't really suit the festival but neither does da tweekaz/tweekacore so idk

Pontuz Bergman Pretty sure Year of summer does right?


:/ ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Citaat:
Joshua Davies Your current music doesn't really suit the festival but neither does da tweekaz/tweekacore so idk

Pontuz Bergman Pretty sure Year of summer does right?


:/ ...


Jeeez >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:49 
 
Hardtraxx Newbie

Pedaalemre schreef:
DonnyD schreef:
Citaat:
Pontuz Bergman @ FB

I’m guessing we’ll never play at Qlimax xd


Triest mannetje...


Dit vind ik meer gewoon een constatering dan echt een zeur post/persoonlijke uithaal naar anderen ofzo.

Maar dan dit:

Citaat:
Joshua Davies Your current music doesn't really suit the festival but neither does da tweekaz/tweekacore so idk

Pontuz Bergman Pretty sure Year of summer does right?


:/ ...


Mooi gevalletje van 'je eigen ruiten ingooien'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, dat zijn ook maar een stel sneue gasten die al jaren proberen weer relevant te worden, wat niet lukt, waardoor ze gefrustreerd quasi-edgy dingen posten op hun pagina (en deze ook regelmatig weer verwijderen - zo ook met dat trieste gedoe dat ze zogenaamd naar raw hardstyle gingen overstappen). Gauw optyfen uit de scene deze gasten, en nooit een spot op Qlimax gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Toch, als Coone geswapt zou kunnen worden voor WPz zou ik daarvoor tekenen. Enkel muziekwise dan, he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: echt? Ik zou bij Coone nog wel wat leuke platen op kunnen noemen van de afgelopen jaren. Gooi eens wat goed WP materiaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man Coone, beetje meezingen met de Jackie Chan remix van mandu
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op enkele namen na (Tweekacore en Sub Zero Project) gewoon een heerlijke line-up....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
:lol: echt? Ik zou bij Coone nog wel wat leuke platen op kunnen noemen van de afgelopen jaren. Gooi eens wat goed WP materiaal?


Ik heb dan ook echt helemaal niks (meer) met Coone, vandaar vooral.

Maar die nieuwe album plaatjes, Evergreen, OMG That Bass ofzoiets, met die gated achtige kicks, Submission, die Porter Robinson remix, vind ik tof. En van de 'recente' releases With The Wolves, Scandinavia, Black & White en die Rebourne collab. Vind hun spul iig dichter bij de essentie van Hardstyle komen dan wat Coone maakt. In het verleden hebben ze ook best wat dikke platen gemaakt, als I'm Free, Anxiety, Resistance enz een 2018 makeover zouden krijgen zou ik die zeker wel op Qlimax willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook voor geen meter, maar zo kan ik juist voor Coone dan wel weer een lijstje maken: Qlimax 2017, Reverze 2016, Here I Come, DWX 10 years, Burn it down en op dat laatste album stond ook nog wel wat leuks. Ouder werk ook zat leuks ertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Daarom, smaak is smaak. Hij heeft ook goede tracks maar bij het grootste deel vind ik nogal energieloos. Faye, Can't Stop The Swag, Aladdin On E, Swoosh Fever, Showtime, enz. Te hard drop achtig. 3/4 jaar geleden vond ik het vet, nu zijn er imo zoveel namen hem qua verfrissendheid in platen voorbijgegaan.

WP zijn met een album bezig nu en het is weer net even wat anders dan 2/3 jaar terug, waardoor het minder saai wordt imo. Bij hun vind ik de platen echter minder goed afgewerkt klinken dan bijv. Coone of andere grote namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind Alladin echt een dikke track :D en Faya ook wel mooi voor hartjes maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
en Faya ook wel mooi voor hartjes maken

Lyrics vind ik cringy maar die plaat zelf vind ik stiekem best leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
TiMOTHYb schreef:
en Faya ook wel mooi voor hartjes maken

Lyrics vind ik cringy maar die plaat zelf vind ik stiekem best leuk :$

Je bent gewoon jaloers op Faye :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 16:02 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Misschien is dat in theorie een vergelijking die opgaat maar in de praktijk is Peacock toch gewoon 30 minuten lang op 220 bpm jassen? Of gaan we ook nog een sit-down en een wall of tyfus tering doen

Peacock kennende heeft hij daar een hekel aan en is het gewoon vol gas. Rare dingen komen dus van q-dance dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima Line-up. Tweekacore wordt wel echt afzien. Heb helemaal niks met dat UK Hardcore gebeuren. Coone en Peacock heb ik ook weinig mee, maar daar kan ik nog wel mee leven. Rest is gewoon ok, of vet. Ik vermaak me wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone en Tweekacore worden wel ff afzien, maar voor de rest wel prima line up. Helaas wel weinig spannende namen.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten