wrote:wrote:Bass Modulators Anthem dus
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Hahahahahah dat impliceert dat Peacock echt een MC nodig heeft om het 'complete plaatje' te leveren.wrote:Zal me trouwens niets verbazen als da mouth of madness mee komt met dr.peacock.
Blijft in in ogen toch een van de beste mc's
Tweekacore zal wel een half uurtje zijn en hier en daar een kwartiertje bij andere artiesten afsnoepen en tadaaa daar is de supriseact.wrote:22.00 - 23.00 Luna (kan een prima opener zijn)
23.00 - 00.00 Sound Rush (zeker verdiend maar laat ze aub kappen met dat "we fought for it, look at us now, bla bla bullshit! Tuurlijk is het een achievement maar het wordt een beetje gênant zo.. (rant off)
00.00 - 01.00 Coone (niks voor mij)
01.00 - 02.00 Bass Modulators (tof album dus zeker vet)
02.00 - 02.30 Wildstylez 'Live' (dood en doodzonde, de enige naam die je niet Live moest zetten)![]()
02.30 - 03.30 Sub Zero Project (hopelijk niet te experimenteel, ze maken echt vette tracks maar een hele set met alleen maar die gekke kicksels enz. is verre van vermakelijk)
03.30 - 04.30 Tweekacore (gamechanger idd, in de meest negatieve zin van het woord)
04.30 - 05.30 Phuture Noize (super vet en meer dan verdiend)
05.30 - 06.15 B-Freqz (niet verwacht maar absoluut een vette naam)
06.15 - 07.00 Dr. Peacock (Sefa zal nog wel ff aansluiten maar verder heb ik niks met Peacock)
Als ik het zo bekijk mis ik een HHZ en NC toch wel heel erg op de line-up! En wat hier nou exact gamechanging aan is dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk zal dat op de avond zelf duidelijk worden!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vind dit soort dingen altijd zo kinderachtig he. Ik heb ook niks met die gasten maar dit is zo puberaal.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Meer omdat het vrienden zijn en hij hem er vaak bij vraagt omdat hij dat letterlijk leuk vindwrote:Hahahahahah dat impliceert dat Peacock echt een MC nodig heeft om het 'complete plaatje' te leveren.wrote:Zal me trouwens niets verbazen als da mouth of madness mee komt met dr.peacock.
Blijft in in ogen toch een van de beste mc's
Jaaa daar heb je wel een goed punt denk ik!wrote:Tweekacore zal wel een half uurtje zijn en hier en daar een kwartiertje bij andere artiesten afsnoepen en tadaaa daar is de supriseact.
Is tweekacore niet gewoon een half uur?
Oh haha, dan ist wel lief. Peacock wekt trouwens sowieso wel vaak de indruk een lieve vent te zijn. Mooi voorbeeld ook dat je met doorzettingsvermogen en een mooie hoet een heel eind komen kuntwrote: Meer omdat het vrienden zijn en hij hem er vaak bij vraagt omdat hij dat letterlijk leuk vind
Klopt, daar was ik bij.wrote:Hebben ze al is gedaan.wrote:Podium over de lengte zou ik ook niet gek van opkijken.
Zou BM echt een anthem hebben gemaakt naast dat hele album?
Anthem act is idd vaak rond 00:00 of 01:00 maar als een wat 'hardere' act hem maakt is t niet gek dat die later is. Hoelaat draaide Gunz4Hire toen zij hem maakte?
Anthem act is idd vaak rond 00:00 of 01:00 maar als een wat 'hardere' act hem maakt is t niet gek dat die later is. Hoelaat draaide Gunz4Hire toen zij hem maakte?
Ik ook, damn wat een zooitje was datwrote:Klopt, daar was ik bij.
Fakkadie fakkadie fuck off retetetetewrote:Oh haha, dan ist wel lief. Peacock wekt trouwens sowieso wel vaak de indruk een lieve vent te zijn. Mooi voorbeeld ook dat je met doorzettingsvermogen en een mooie hoet een heel eind komen kuntwrote: Meer omdat het vrienden zijn en hij hem er vaak bij vraagt omdat hij dat letterlijk leuk vind
edit: die suprise-act is misschien een mooi moment voor een comeback van Raw Alliance!
Extreem triest dit inderdaad.wrote:Vind dit soort dingen altijd zo kinderachtig he. Ik heb ook niks met die gasten maar dit is zo puberaal.
Eerste qlimax, ik wist nie beterwrote:Ik ook, damn wat een zooitje was datwrote:Klopt, daar was ik bij.
Die keer daarna was vervolgens wel gelijk een van de dikste edities.
Ik heb er juist een trauma aan overgehouden, zodoende vorig jaar pas weer eens gegaan.wrote:Eerste qlimax, ik wist nie beterwrote:Ik ook, damn wat een zooitje was datwrote:Klopt, daar was ik bij.heb prima herinneringen aan die editie
4 artiesten waar ik helemaal niets mee heb.
Denk niet dat ik nog ga jagen op een ticket
Denk niet dat ik nog ga jagen op een ticket
-
DHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2018
- last seen Mar 2019
Als 5e van de 9 acts. Noisecontrollers kwam er na geloof ik.wrote:Zou BM echt een anthem hebben gemaakt naast dat hele album?
-
A
Ik denk 360graden stagejj met gekke hologrammenwrote:Podium over de lengte zou ik ook niet gek van opkijken.
Dan is SZP ook wel mogelijk, is wel de 6de act maar zit een live act tussen.wrote:Als 5e van de 9 acts. Noisecontrollers kwam er na geloof ik.wrote:Zou BM echt een anthem hebben gemaakt naast dat hele album?
Wellicht houden ze niet meer zo krampachtig vast aan het tijdstip van anthem(maker). Nu Tweekacore op Qlimax staat kijk ik iig nergens meer van op 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
om 1.00 dacht ik, en daarna weer terug naar euphoricwrote:Zou BM echt een anthem hebben gemaakt naast dat hele album?
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Line-up
Kan ik een Nederlander nog een plezier doen met twee kaartjes voor Qlimax? Prive-advertentie op TicketSwap kan.
Kan ik een Nederlander nog een plezier doen met twee kaartjes voor Qlimax? Prive-advertentie op TicketSwap kan.
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Zie PBwrote:Line-up![]()