Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 22:49 

Hardtraxx Veteran

Heb kaartje aan me maatje verkocht. In een hele gekke bui nog om 22:30 besloten naar thrillogy te gaan. Vanuit meest noord-oosterlijke plekje van heel nl. Heeft me wel teveel geld gekost. Denk dat ik goeie keuze heb gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

Begin er toch wel zin in te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 23:09 

Zondagavond kwamen de eerste vrachtwagens van Rentall het terrein al op ;) Dus ze zullen vanmorgen wel begonnen zijn met bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 01:43 

Hardtraxx Veteran

Even wat filmpjes gekeken van achter de schermen in 2009/2010/2011. Voor een groot deel voor mijn opleiding, maar door het kijken krijg ik er wel steeds meer zin in :thumbsup:

Het enigste wat ik nog vurig hoop is dat die kaarten alsjeblieft 3 dj's zijn en niet een of andere kut streek van Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 10:14 

Hardtraxxer

Kun je eigenlijk in het gelderdome de kluisjes bezoeken tijdens het feest? En vervolgens ook weer naar binnen gaan.
In dat geval kan ik namelijk een extra t-shirt meenemen voor het geval een t-shirt word ge-biert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 10:23 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Kun je eigenlijk in het gelderdome de kluisjes bezoeken tijdens het feest? En vervolgens ook weer naar binnen gaan.
In dat geval kan ik namelijk een extra t-shirt meenemen voor het geval een t-shirt word ge-biert.

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 10:37 

Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Even wat filmpjes gekeken van achter de schermen in 2009/2010/2011. Voor een groot deel voor mijn opleiding, maar door het kijken krijg ik er wel steeds meer zin in :thumbsup:

Het enigste wat ik nog vurig hoop is dat die kaarten alsjeblieft 3 dj's zijn en niet een of andere kut streek van Q-Dance

Waar kan je die filmpjes dan kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:14 

Frazyr schreef:

Altijd ge-niet-en om om 7 uur ochtends bij 2 graden in je doorweekte t-shirt van die trap af te rennen naar de tent van de kluisjes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:24 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Frazyr schreef:

Altijd ge-niet-en om om 7 uur ochtends bij 2 graden in je doorweekte t-shirt van die trap af te rennen naar de tent van de kluisjes :worship:

Ahhhhh... Das genieten jah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:26 

Hardtraxxer

Ben trouwens het meest benieuwd naar de setjes van Technoboy en Zatox..

Zatox heeft een paar leuke platen gemaakt de laatste tijd, zoals Arabic... Als hij in die stijl draait kan het nog best hard gaan geloof ik..

En ook Technoboy vind ik een interessante naam, zou hij wat klassiekers draaien? Of wie heeft hem recent nog horen draaien, wat draait hij zoal tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:29 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Ben trouwens het meest benieuwd naar de setjes van Technoboy en Zatox..

Zatox heeft een paar leuke platen gemaakt de laatste tijd, zoals Arabic... Als hij in die stijl draait kan het nog best hard gaan geloof ik..

En ook Technoboy vind ik een interessante naam, zou hij wat klassiekers draaien? Of wie heeft hem recent nog horen draaien, wat draait hij zoal tegenwoordig?

Nee, heeft hij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:30 

Hardtraxx Addict

De zin begint te komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:26 

Donateur

Benieuwd naar Technoboy. xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:29 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

Is dat zo stom dan:P? Een van de weinige die ik nog niet heb zien draaien en waarvan ik nog nooit de moeite heb genomen om een set te downloaden...
Vandaar, ja... Benieuwd naar Technoboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:46 

Frazyr schreef:
TiMOTHYb schreef:

Is dat zo stom dan:P? Een van de weinige die ik nog niet heb zien draaien en waarvan ik nog nooit de moeite heb genomen om een set te downloaden...
Vandaar, ja... Benieuwd naar Technoboy.

De hitjes van Saifam + enorm saai mixwerk in de claps van een nummer ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:55 

Hardtraxxer

@ Almighty,

Zonde, je zou zeggen dat die kerel op z'n minst mix-technisch een leuke set inelkaar zou moeten zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:57 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat Zatox voor B-Front (& Adaro) staat. en niet te vroeg. Zatox heeft toch wel wat leuke plaatjes gemaakt de laatste tijd. :) Overigens is er ook nog geen live act bekend, is elk jaar wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Hoop dat Zatox voor B-Front (& Adaro) staat. en niet te vroeg. Zatox heeft toch wel wat leuke plaatjes gemaakt de laatste tijd. :)

Voor zover ik weet draaien de DJ's altijd op de volgorde waarin ze aangekondigd worden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:07 

Hardtraxx Addict

Draaien Zatox en TBY niet samen? Staan toch samen op een pagina op de website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Lano schreef:
Basshunterzz schreef:

Waar kan je die filmpjes dan kijken?

op Youtube, 'Qlimax The Documentary'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:18 

Hardtraxx Elite

Animo voor een gekke meeting als je ooit elkaar kan vinden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:19 

Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:

Met jou altijd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:28 

Onthafloorx schreef:

maak maar aan, zie je vanzelf of er animo is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:39 

Hardtraxxer

is line up al bekend? vast al maar kan het niet vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 17:40 

Hardtraxxer

peejay56 schreef:
is line up al bekend? vast al maar kan het niet vinden!

Nee, als ik het goed begrepen heb wil q-dance er dit jaar een verassing van maken ofzo.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten