Hoe kom je daar nu weer bij?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik zou het wel komisch vinden als dat zo is 
haha inderdaad zo kut dat t grappig iswrote:Ik zou het wel komisch vinden als dat zo is
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Dat moeten ze is proberen...wrote:Met een beetje pech zijn de locked kaarten gratis wallpapers en het anthem als 320 kbps mp3...wrote:Zouden die locked kaarten pas op het feest bekend gemaakt worden?
Ondanks dat iedereen al overtuigd is van de 3 locked personen.
-
C
Ga jij dan bij Q-dance klagen?wrote:Dat moeten ze is proberen...wrote:Met een beetje pech zijn de locked kaarten gratis wallpapers en het anthem als 320 kbps mp3...wrote:Zouden die locked kaarten pas op het feest bekend gemaakt worden?
Ondanks dat iedereen al overtuigd is van de 3 locked personen.
Met de Defqon DVD luisterden ze ook...wrote:Ga jij dan bij Q-dance klagen?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Belde mijn zus vandaag op of ik zin had om hier heen te gaan, heb ik inmiddels een bruiloft zaterdag. Niet aanwezig duswrote:Even zien of mijn zus lief genoeg is om entree te regelen voor me, ga er sws niet voor betalen
Vanavond bus kaarten halen bij Event Travel.wrote:"On November 24th and 25th, there will not be any train traffic available between Utrecht Central station and Driebergen-Zeist train station due to planned renovation work at Utrecht Central station. As a result, trains will not run between Utrecht Central station and Arnhem train station. The NS has arranged extra buses between Utrecht Central station and Driebergen-Zeist train station. Please plan for at least an extra 30 minutes of travel time in your schedule.
When traveling to Qlimax by train, get to/from the GelreDome via ‘s-Hertogenbosch train station. Travelling via ‘s-Hertogenbosch station is easier, but please account for an extra 45 minutes of travel time.
On Sunday, extra trains will run from ‘s-Hertogenbosch train station to Utrecht Central station. The trains will also run to The Hague Central station, Schiphol Airport train station, and Amsterdam Central station. These stations are reachable without any transfers."
Aldus Q-dance
http://www.q-dance.com/q/events/Qlimax_ ... ages/51870
helemaal kut dus...
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Ja, dan ga ik ze voor de rechter slepen.wrote:
Ga jij dan bij Q-dance klagen?
-
C
Defqon DVD is iets anders dan 3 locked kaarten met wallpaper, anthem etc.wrote:Met de Defqon DVD luisterden ze ook...wrote:Ga jij dan bij Q-dance klagen?
Ja hoor, geef maarwrote:Iemand nog een kaartje nodig...?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jaaaa dan gaan ze nu twee weken later Qlimax Part 2 2012 incl. drie awesome artiesten doen.wrote:Met de Defqon DVD luisterden ze ook...wrote:Ga jij dan bij Q-dance klagen?
Daarom zijn die drie kaarten ook nog niet open. Ze wachten eerst op de reacties, en als er niet genoeg gezeik is houden ze het hierbijwrote:Jaaaa dan gaan ze nu twee weken later Qlimax Part 2 2012 incl. drie awesome artiesten doen.wrote:Met de Defqon DVD luisterden ze ook...wrote:Ga jij dan bij Q-dance klagen?
Inclusief Sleutelhanger?wrote:Jaaaa dan gaan ze nu twee weken later Qlimax Part 2 2012 incl. drie awesome artiesten doen.wrote:Met de Defqon DVD luisterden ze ook...wrote:Ga jij dan bij Q-dance klagen?
Eerst uit eten met m'n skarrel, en dan doorhobbeleng richting kliemaks! 
Heel veel zin in
.
Maat van me die vorig jaar ziek was en dit jaar met Hard Bass ziek was, gaat gewoon mee en hopelijk wordt t dan nu echt z'n eerste keer Gelredome
.
Maat van me die vorig jaar ziek was en dit jaar met Hard Bass ziek was, gaat gewoon mee en hopelijk wordt t dan nu echt z'n eerste keer Gelredome
Jaaaa dan gaan ze nu twee weken later Qlimax Part 2 2012 incl. drie awesome artiesten doen. :yay
Daarom zijn die drie kaarten ook nog niet open. Ze wachten eerst op de reacties, en als er niet genoeg gezeik is houden ze het hierbijals er teveel gezeikt worden gooien ze er nog 3 bij, afhankelijk van wat het zeikende publiek wil.
Ik neem aan... sterker nog ik HOOP dat je opmerking sarcastisch bedoeld is...
Als je het serieus meent geef ik de eer aan een ander om je uit te leggen waarom dit volkomen nonsense is.
wrote:Jaaaa dan gaan ze nu twee weken later Qlimax Part 2 2012 incl. drie awesome artiesten doen. :yay
Daarom zijn die drie kaarten ook nog niet open. Ze wachten eerst op de reacties, en als er niet genoeg gezeik is houden ze het hierbijals er teveel gezeikt worden gooien ze er nog 3 bij, afhankelijk van wat het zeikende publiek wil.
Als je het serieus meent geef ik de eer aan een ander om je uit te leggen waarom dit volkomen nonsense is.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Doed.wrote:Jaaaa dan gaan ze nu twee weken later Qlimax Part 2 2012 incl. drie awesome artiesten doen. :yay
waz met jouwrote:Jaaaa dan gaan ze nu twee weken later Qlimax Part 2 2012 incl. drie awesome artiesten doen. :yay
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Begin hier toch stiekem wat zin in te krijgen... hoop alleen echt dat de 3 locked kaarten komen en dan vooral Adaro en Frontliner. BH kan me niet zo veel bommen 
-
K
wie is tim zegwaard dan?
Goeie gast, vroeger nog veel mee geknikkerd.wrote:wie is tim zegwaard dan?
-
K
Nou dankzij hem is de hele wall van de psyko punkz naar de klotenwrote:Goeie gast, vroeger nog veel mee geknikkerd.wrote:wie is tim zegwaard dan?