Wie zijn die gasten allemaal joh.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
ga zelf weg.wrote:Ga weg Wout1997.
-
C
Ben het wel met Dakpan eens.wrote:ga zelf weg.wrote:Ga weg Wout1997.
Over het algemeen komen 15 jarige met zo'n attitude niet ver...
Gister bij Club r_AW geweest, en dat was zo ongelofelijk episch dat ik ernstig overweeg mijn kaartje voor Qlimax te verkopen... Hangt van de line up af, als het teveel kaas is, ga ik naar Amstelveen 
Mocht je hem verkopen dan koop ik hem graag overwrote:Gister bij Club r_AW geweest, en dat was zo ongelofelijk episch dat ik ernstig overweeg mijn kaartje voor Qlimax te verkopen... Hangt van de line up af, als het teveel kaas is, ga ik naar Amstelveen
Helemaal niet ver Robbedoeswrote:Ben het wel met Dakpan eens.wrote:ga zelf weg.wrote:Ga weg Wout1997.
Uit pure medelijden met iemand die anders met zijn kaartje overbleef, toch maar besloten om te gaan. Moet ergens mijn tentamenweek afsluiten, ook al heb ik maar 1 toets.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dit heb ik ook gedaanwrote:Uit pure medelijden met iemand die anders met zijn kaartje overbleef, toch maar besloten om te gaan. Moet ergens mijn tentamenweek afsluiten, ook al heb ik maar 1 toets.
eindelijk is weer met een wat groter groepje naar qlimax 
vertel?wrote:eindelijk is weer met een wat groter groepje naar qlimax
vorig jaar liep je er met ze 4enwrote:vertel?wrote:eindelijk is weer met een wat groter groepje naar qlimaxtoch niet groter dan vorig jaar
nu sowieso 6 is voor mij toch al een groot verschil....
+ we hebben nog 2 kaarten over
Jij, Axe, Jef, Stef & Ik is 5 hoorwrote:vorig jaar liep je er met ze 4enwrote:vertel?wrote:eindelijk is weer met een wat groter groepje naar qlimaxtoch niet groter dan vorig jaar
nu sowieso 6 is voor mij toch al een groot verschil....
+ we hebben nog 2 kaarten over
wrote: Jij, Axe, Jef, Stef & Ik is 5 hoor
stef??
en lyke gaat en rohan gaat
Vorig jaarwrote:wrote: Jij, Axe, Jef, Stef & Ik is 5 hoor
stef??
Maar gezellig toch, lekker grote groep.
wrote:Vorig jaarwrote:wrote: Jij, Axe, Jef, Stef & Ik is 5 hoor
stef??
Maar gezellig toch, lekker grote groep.
stef ah ja die was er ook
die toen alleen op tribune zat, dus die is te verwaarlozen
-
K
Hier ben ik het ook mee eens hoor robbedoeswrote:Ben het wel met Dakpan eens.wrote:ga zelf weg.wrote:Ga weg Wout1997.
Ik heb iets gemist... sinds wanneer en waarom is Chris Two robbedoes? 
-
C
sinds de grappen steeds slechter worden en ze iets nieuws moeten hebbenwrote:Ik heb iets gemist... sinds wanneer en waarom is Chris Two robbedoes?
Ik dacht juist dat robbedoes iets uit het verleden was?wrote:sinds de grappen steeds slechter worden en ze iets nieuws moeten hebbenwrote:Ik heb iets gemist... sinds wanneer en waarom is Chris Two robbedoes?
Dan heeft meneertje 3 namen gehad, dat mag niet! BAN@!wrote:Ik dacht juist dat robbedoes iets uit het verleden was?wrote:sinds de grappen steeds slechter worden en ze iets nieuws moeten hebbenwrote:Ik heb iets gemist... sinds wanneer en waarom is Chris Two robbedoes?
-
C
Nee, dat was Robkuh1990, name change naar dit en bij volgend forum komt Robbedoezz wsswrote:Ik dacht juist dat robbedoes iets uit het verleden was?wrote:sinds de grappen steeds slechter worden en ze iets nieuws moeten hebbenwrote:Ik heb iets gemist... sinds wanneer en waarom is Chris Two robbedoes?
omdat de Z veel leiper is dan een S.. jwz
-
K
Onze fout robbedoezz. Zal het in het vervolg niet meer met een S doen.
-
A
Dus je vind jezelf een grap?wrote:sinds de grappen steeds slechter worden en ze iets nieuws moeten hebbenwrote:Ik heb iets gemist... sinds wanneer en waarom is Chris Two robbedoes?
mod edit: weg.
-
C
wil jij mijn facebook gedoe niet openbaar maken? dank-uwrote:Dus je vind jezelf een grap?wrote:sinds de grappen steeds slechter worden en ze iets nieuws moeten hebbenwrote:Ik heb iets gemist... sinds wanneer en waarom is Chris Two robbedoes?
[plaatjes]
en trouwens, mooie photoshop
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.