DJ Henk heeft het bericht ook geretweet en geshared.. Oftewel, DJ Henk is er ook gewoon bij.
hoop op veel verassingen
geen kopie decibel/defqon mainstage
Jawrote:Ik heb het ook geretweet, sta ik nu op de line-up???
Ik heb precies hetzelfde inderdaad! Dit jaar toch maar weer proberen.wrote:Ik ben net in het kutste jaar geweest (2010) dus zou het nog wel eens over willen doen. Misschien dat ik kaarten bestel en afhankelijk van de line up beslis of ik ga.
2009 was mega bruut, 2010 super kut, dus na 2010 hou ik het voor gezienwrote:Ik heb precies hetzelfde inderdaad! Dit jaar toch maar weer proberen.wrote:Ik ben net in het kutste jaar geweest (2010) dus zou het nog wel eens over willen doen. Misschien dat ik kaarten bestel en afhankelijk van de line up beslis of ik ga.
ik zou em dan eerder weer een kans geven in 2013, omdat ze blijkbaar de even jaren steeds verneuken, maar tegen die tijd zal dit feest wel 120 euro kosten dus nevermindwrote:2009 was goed (voor begrippen toen), 2010 was ok, 2011 was geweldig. Dus laat 2012 maar magistraal zijn!
2008 vond ik een prima editie (was wel mijn eerstewrote:ik zou em dan eerder weer een kans geven in 2013, omdat ze blijkbaar de even jaren steeds verneuken, maar tegen die tijd zal dit feest wel 120 euro kosten dus nevermindwrote:2009 was goed (voor begrippen toen), 2010 was ok, 2011 was geweldig. Dus laat 2012 maar magistraal zijn!
Houd maar rekening met 80€wrote:Hoe duur is dit feest nou eigenlijk?![]()
Wil er graag eens voor de eerste keer gaan maar ik weet niet of ik het geld al heb tegen dan.
60/70wrote:Houd maar rekening met 80€wrote:Hoe duur is dit feest nou eigenlijk?![]()
Wil er graag eens voor de eerste keer gaan maar ik weet niet of ik het geld al heb tegen dan..
ja maar de kaartprijzen nietwrote:btw tarieven zijn geloof k weer naar beneden getrokken toch?
Met zulke verwachtingen ga je bedrogen uitkomen. Grootste deel van de line up zal vooral bestaan uit mainstream dj's en één hooguit twee 'rauwere' acts.wrote:Frequencerz
Frontliner
Adaro
Live: Crypsis
Neophyte
Headhunterz
Organ Donors
Psyko Punkz
B-Front
Code Black
Gewoon iets uit losse pols, wat ik verwacht van Q-Dance. En dan een anthem van B-Front of Adaro?
Nee eigenlijk verwacht ik deze line-up nietwrote:Met zulke verwachtingen ga je bedrogen uitkomen. Grootste deel van de line up zal vooral bestaan uit mainstream dj's en één hooguit twee 'rauwere' acts.wrote:Frequencerz
Frontliner
Adaro
Neophyte
Headhunterz
Organ Donors
Psyko Punkz
B-Front
Code Black
Gewoon iets uit losse pols, wat ik verwacht van Q-Dance. En dan een anthem van B-Front of Adaro?
wrote:Frequencerz
Frontliner
Adaro
Neophyte
Headhunterz
Organ Donors
Psyko Punkz
B-Front
Code Black