ergens op partyflock stond artikeltje erover...wrote:wrote:Daar ga je vast geen pillen in doen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
C
Zojuist het een en ander kunnen vinden over dit onderwerp. Blijkbaar word er streng op Smints doosjes gecontroleerd. Jammerwrote:ergens op partyflock stond artikeltje erover...wrote:wrote:Daar ga je vast geen pillen in doen
-
C
gewoon in die anoes doen dus... 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Goh wat raar....wrote:Zojuist het een en ander kunnen vinden over dit onderwerp. Blijkbaar word er streng op Smints doosjes gecontroleerd. Jammerwrote:ergens op partyflock stond artikeltje erover...wrote:
Gewoon op de welbekende verstopplek waar ze het niet vinden. Nee geen anoes.
Hahawrote:gewoon in die anoes doen dus...
-
A
Ik zou voor de anus gaan, lekker warme schijvenwrote:Hahawrote:gewoon in die anoes doen dus...dan gewoon liever in mn boxershort
-
N
Mij kan het helemaal niets schelen omdat ik niet ga. Ik vind alleen dat het begrip DJ op deze manier overschat is. Ik kan me niet voorstellen dat een goede DJ dat doet. En als je dan weet wat je gaat draaien, doe het dan op een goede manier. (Overgangen zullen ook zo standaard als wat zijn).wrote:Als je niet wist dat hij de TL vast klaar had liggen dan had je gewoon gedacht dat hij het ter plekke verzon dus wtf kan jou dat nou weer schelen?wrote:Is dat gebruikelijk dat van die tracklists? Beetje triest hoor. Dat je als DJ ongeveer weet wat je draait ok, maar dit gaat te ver. Zo is er nul improvisatie.
-
C
Das hetzelfde dat inter of juventus traint op spelvormen. De pasjes zijn dan standaard als wat.
wrote:Das hetzelfde dat inter of juventus traint op spelvormen. De pasjes zijn dan standaard als wat.
-
C
sorry kon het niet laten, zal het niet meer doenwrote:wrote:Das hetzelfde dat inter of juventus traint op spelvormen. De pasjes zijn dan standaard als wat.
Zo ziek dat ik helemaal in shock ben..wrote:Wow zieke grap!
ongeloof.
-
N
Ja dat klopt. En de creatieve spelers zien openingen en kunnen slimme passjes geven, wat andere niet beheersen.wrote:Das hetzelfde dat inter of juventus traint op spelvormen. De pasjes zijn dan standaard als wat.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Verkoopt er iemand toevallig nog 2 kaarten? 2 liefhebbers zijn op zoek! 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Morgen

-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Nee ik verkoop er 3, zondewrote:Verkoopt er iemand toevallig nog 2 kaarten? 2 liefhebbers zijn op zoek!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pfff ik kan ze ook al neit helpen verkoop er maar anderhalfwrote:Nee ik verkoop er 3, zondewrote:Verkoopt er iemand toevallig nog 2 kaarten? 2 liefhebbers zijn op zoek!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kom met een nuttig antwoord of kom met niks. Die gast vraagt het toch gewoon normaal? Antwoord daar dan ook eens naar, wordt wel een beetje simpel van antwoorden als bovenstaanden.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Echt sorry!
wrote:Ik hoop morgen op een verrassende 10 uur set van The Prophet.
met niels geusebroek als live actwrote:Ik hoop morgen op een verrassende 10 uur set van The Prophet.
-
C
Zin in!
wat zijn we weer origineel..wrote:met niels geusebroek als live actwrote:Ik hoop morgen op een verrassende 10 uur set van The Prophet.