Ja pics op zijn mobiel. Ik bezit die niet 
wrote:wrote:Jezus wat dom.

Deed ik niet ik hapte echt.wrote:Waarom verpesten jullie het nou? Ik had gehoopt op een aantal rage posts van newbies die zouden zeggen dat ze nog geen foto's wilden zien.
Ben er trots opwrote:Ahaaaaa, ik heb er toch een gekregen via via
Hmm toch wisten ze ook een aantal dagen eerder dat Defqon 2 dagen zou zijn.. We zullen zienwrote:Hardnews neem ik persoonlijk niet al te serieus als het om geruchten gaat..wrote:Hardnews komt namelijk met het volgende:
HardNewsNL @HardNewsNL
Rumour: "Qlimax website tells us the following: Wildstylez b2b (Brennan Heart?) Psyko Punkz b2b (Frontliner?) and B-Front b2b (Adaro?)"
Bfront b2b Adaro
Psykopunkz b2b Frontliner
Wildstylez b2b brennanheart
Dit kunnen geruchten zijn natuurlijk.
Openingsshow is idd altijd om 11 als ik me niet vergis
Ook fakewrote:Ahaaaaa, ik heb er toch een gekregen via via
you don't say... en waarvan issie dan?wrote:Ook fakewrote:Ahaaaaa, ik heb er toch een gekregen via via
HB 2010....wrote:Andere Qlimax/Hardbass/Flockers? Weet ik veel waar jij hem vandaan hebt
hoeveel is heel veel?wrote:![]()
Zijn heel veel cirkel-trusten uit het magazijn van Rentall, weet alleen niet of je dat te zien gaat krijgen in het decor
Meestal vind ik het feest mooier.wrote:opzich is opbouw wel het mooiste.... van niets (leeg stadion) een gigantische feesttempel maken
*Hee laat ik proberen Chukkels z'n grap te jatten, nadat die van hem mislukt is. Misschien ben ik dan grappig..!*wrote:Ahaaaaa, ik heb er toch een gekregen via via
{plaatje}
Geeft inderdaad echt een kick. Ik heb 2 dagen, voor werkveldoriëntatie voor mijn opleiding, meegeholpen met de opbouw van Sensation Düsseldorf. Toch wel mooi wat je in 2 dagen al neer kan zetten. Leuk om dan filmpjes te zien en te denken: 'daar heb ik mooi aan mee gewerkt'wrote:opzich is opbouw wel het mooiste.... van niets (leeg stadion) een gigantische feesttempel maken
10 uur toch?wrote:Toch altijd om 11?wrote:Timetable komt hopelijk vandaag? Wil weten hoelaat de openingshow is.
Daar staat als volgordewrote:Timetable
De timetable voor Qlimax wordt niet vrijgegeven. Wel is de volgorde van de artiesten op de Qlimax website bekend gemaakt in de line-up presentatie.
q-dance.nl