Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds Qlimax 2016 niet zo hyped geweest voor een feest :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Henkerfist schreef:
Radical...

Kunnen we nu dan eindelijk die 'exclusiviteit' zooi de deur uit gooien waar zo veel mensen het over hebben maar nog nooit bewijs voor is geleverd? Heeft immers z'n eigen feest 3 weken eerder..

Of valt dit door de 3 weken net buiten die exclusiviteit periode :corn:


De exclusiviteit is wel altijd van 2 weken voor tot 2 weken na [insert feest met exclusiviteitseisen] geweest ja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Toch apart, die afbeelding van D-Sturb is nooit eerder voorbij gekomen

wss dan gwn D-Sturb LIVE suprise act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah dit valt eem teegn. Mocht hhz aangekondigd worden misschien toch gewoon naar r_AW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kaartje wat via de post kwam, die afbeelding is een samenvoeging van die van B-Front en D-Sturb.
Zou het dan toch een collab zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AboveColin schreef:
Basshunterzz schreef:
Toch apart, die afbeelding van D-Sturb is nooit eerder voorbij gekomen

wss dan gwn D-Sturb LIVE suprise act?


Surprise act die al anderhalve maand vantevoren wordt aangekondigd. :lol:

Martin Waus schreef:
Dat kaartje wat via de post kwam, die afbeelding is een samenvoeging van die van B-Front en D-Sturb.
Zou het dan toch een collab zijn


Vind dit zo vergezocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Basshunterzz schreef:
Toch apart, die afbeelding van D-Sturb is nooit eerder voorbij gekomen


Denk toch de anthem maker, die afbeelding komt overeen met het kaartje wat ik thuis kreeg over de post met het muziekje erin

Dan kom ik niet meer bij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ieder uur een artiest wordt aangekondigd en Miss k8 om 16 uur wordt aangekondigd (volgens haarzelf), dan moet er nog flink wat aangekondigd worden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over Radical heb ik een ding te zeggen;

Ten eerste. Ik vind Radical zijn muziek prima om af en toe op te zetten en op te kickfisten als ik half bezopen in de kroeg sta. De volgende vergelijking is meer een vergelijking tussen menselijke gedrags patronen en gaat niet inhoudelijk in op Joey’s muziek (ik mag gewoon Joey zeggen want ik kwam hem een keer tegen op vakantie).

Mensen steken graag de koppen bij elkaar om in een intersubjectief gezamenlijk ideaal te geloven. Dit intersubjectief element bindt mensen. Het zit in onze genen, zorgt voor gemakkelijke samenwerking en is in principe de reden waarom mensen zo succesvol zijn (iemand hier Sapiens gelezen?).

Momenteel kan je stellen dat er een verschuiving plaatsvind naar het rechter politiek spectrum. De wereld staat momenteel aan de wieg van grote verandering die een aanpassing van onze levensstijl vereisen voor een duurzame continuïteit van levensstandaarden voor de gehele wereld. Veel mensen accepteren deze verandering niet omdat het hun comfortabele positie aantast en daardoor zijn ze geneigd conservatiever te stemmen. Dit terwijl hun luxepositie precies de oorzaak is van de onheil. Economische vluchtelingen kan je bijvoorbeeld terugleiden tot neokolonialisme ten dienste van goedkope producten in de supermarkt van de westerse consument. Politieke vluchtelingen kan je vaak terugleiden tot omgevingsfactoren, zoals klimaatverandering (veroorzaakt door het westen), vervuiling (veroorzaakt door het westen), en demografische factoren (ontwikkelingslanden hebben vaak de demografische transitie niet kunnen voltooien door neokolonialisme van het westen) en ultimately globalisering (kapitalistische groeidrang, een idee uit het westen). Klimaatverandering is een probleem van ons neoliberaal / kapitalistisch economisch model wat oneindige groei op een eindige groei probeert te realiseren zonder daar de volledige kostprijs voor te betalen.

Hoe trek ik nou in godsnaam de vergelijking met Radical Redemption?

De intersubjectieve realiteit is bij Radical Redemption heel krachtig, dat kan je merken aan de mate waarin zijn publiek zich laat meeslepen door zijn performance, de teksten en de achterliggende gedachte van zijn act. Je ziet dat mensen erin meegaan, terwijl zijn act, muziek en thema vaak doem, dood en verderfenis propageren. Hier zag ik de vergelijking; mensen kiezen ervoor om deel uit te maken van een intersubjectieve realiteit, terwijl het inherent haaks staat op een duurzame continuïteit van hun leven of levensomstandigheden. Mensen kiezen ervoor om de gevaren te accepteren, om zelf een comfortabel leven te hebben of in Radical zijn geval, een leuke tijd te hebben. Gelukkig wordt wat Radical met zijn act, muziek en thema propageert niet voltrokken, maar hetzelfde psychologische effect ligt mijn inziens aan de grondslag. Tegelijkertijd; de mensen die rechts stemmen gaan er van uit dat hun problemen ook niet werkelijkheid worden door daadwerkelijk rechts te stemmen.

Daarnaast zie je in beide gevallen sterk het gevoel van een ‘wij’ creëren tegen een gezamenlijke vijandige entiteit. Dat is een duidelijk product van menselijke evolutie. Mensen die zich konden verenigen tegenover een gemeenschappelijk obstakel of vijandigheid waren succesvoller in het evolutieproces.

Welkom in mijn hersenpan. Dit doet mijn hoofd elke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is goed Alm1ghty With A Tarrel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Als ieder uur een artiest wordt aangekondigd en Miss k8 om 16 uur wordt aangekondigd (volgens haarzelf), dan moet er nog flink wat aangekondigd worden ?


Dit is niet zo.. Want de eerste werd al om 00.00 aangekondigd en ook niet elk uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Over Radical heb ik een ding te zeggen;


Wat voor wiet heb jij gerookt en waar haal ik die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
DLay10 schreef:
Als ieder uur een artiest wordt aangekondigd en Miss k8 om 16 uur wordt aangekondigd (volgens haarzelf), dan moet er nog flink wat aangekondigd worden ?


Dit is niet zo.. Want de eerste werd al om 00.00 aangekondigd en ook niet elk uur

hmm, random tijden dan. Where's the logic :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Alm1ghty schreef:
Over Radical heb ik een ding te zeggen;


Wat voor wiet heb jij gerookt en waar haal ik die?

Up Special bij de Upstairs in Ern'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://i.imgur.com/c7518Pg.jpg
updated
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wel terecht dat een Radical een keer op Qlimax staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
https://i.imgur.com/2urbEiU.jpg


Hmm... als ik het plaatje van het kaartje zie en de stukjes die bij b-front en d-sturb horen dan lijkt het me toch aannemelijk dat het een collab van beide heren is.

Best tevreden tot nu toe met de line-up, vooral na die onthutsende zaad line-up van vorig jaar, maar naar mijn mening is het wel even goed zo met de RAW namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop nog Project One, maar zal wel niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Toch wel terecht dat een Radical een keer op Qlimax staat

DonnyD schreef:
Citaat:
Breaking news in de hardstyle scene. Q-dance heeft namelijk 50% van de aandelen van Art of Dance en Most Wanted DJ Agency overgenomen. Q-dance en Art of Dance organiseren al jarenlang samen hardcore festival Dominator, een samenwerking die in de toekomst dus alleen maar hechter wordt.

Wouter Tavecchio, CEO van ID&T en oprichter van Q-dance: “Dit is een zeer belangrijke stap voor Q-dance, waarmee wij invulling geven aan onze ambitie om onze marktpositie in Nederland te verstevigen en uit te breiden. Art of Dance is net als Q-dance een organisatie die aan de wieg van deze industrie heeft gestaan en zich door de jaren heen heeft ontwikkeld tot professionele en zeer succesvolle partij. Zij bevinden zich op hetzelfde level als Q-dance en we kunnen elkaar op vele vlakken versterken.”

Matthijs Hazeleger, CEO van Art of Dance: “We kijken er naar uit om met Q-dance voort te borduren op de goede samenwerking die al is ontstaan rondom Dominator. We gaan uiteraard gebruik maken van het internationale netwerk van Q-dance en ID&T om dat ten goede te laten komen aan onze evenementen, aangesloten artiesten en uiteraard aan de beleving van onze bezoekers. Als onderdeel van een grotere groep versterken wij onze positie in deze zeer competitieve markt.”

Art of Dance en Most Wanted DJ blijven zelfstandige bedrijven binnen de ID&T-groep.


Bron: Hardstyle Report FB / Hard News


Broken Balance schreef:
Dus je kan binnenkort Warface en Radical e.d. op Qlimax verwachten.




Lag in de lijn der verwachting natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wss is d-sturb gewoon na b-front gezien die niet een getal had op zijn plaatje dus is dit de hint voor zijn plek in de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ok dan resteren Miss K8, Headhunterz (hoogstwaarschijnlijk) en Rejecta (hoogstwaarschijnlijk) nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat er geen classic set meer is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Jammer dat er geen classic set meer is :(

Die wordt meestal niet aangekondigd toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat er waarschijnlijk geen classic set is inderdaad, maar desalniettemin een meer dan prima line-up. Ik ga me hier wel vermaken :D
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten