100% aanwezig!wrote:B-Front ook bevestigd
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wat een rare tijden om deze dingen online te gooien. Wat zal daar t idee achter zijn?
Vorig jaar genoten van hun setjewrote:.
Sound Rush kan leuk worden, maar ervaring leert dat ze op de grote podia meestal een stuk kutter draaien dan op kleinere stages.
@Parvuz, juist omdat niemand nu iets online pleurt en Qlimax altijd de aandacht trekt? Zijn ze even het middelpunt van de belangstelling (en tijdsverschil met de buut'nlanders? Iedereen wakker?)wrote:Wat een rare tijden om deze dingen online te gooien. Wat zal daar t idee achter zijn?
Als Sound Rush, Rescue Me (Back To The Roots Remix) draaien is het setje al goed haha 
Eens. Ik ook. Maar als ik terugdenk aan de setjes op de Decibel preparty en Defqon mainstage, dan word ik er minder vrolijk van. Dus hoop dat het op Qlimax weer een beetje op die van vorig jaar lijkt (wat leuke oude platen er tussendoor, zoals ze vroegâh ook altijd deden).wrote:Vorig jaar genoten van hun setjewrote:.
Sound Rush kan leuk worden, maar ervaring leert dat ze op de grote podia meestal een stuk kutter draaien dan op kleinere stages.![]()
Als je bijv Sound Rush en Sub Zero setjes van vorig jaar pakte vond ik die echt wel een heel stuk vetter en specialer dan andere setjes die ik van ze heb meegemaakt. Heb goeie hoop
En ze hebben ook gewoon hele vette tracks gemaakt de laatste tijd, dus vind het meer dan prima dat ze er staan.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Leuukkk, lekker een uurtje meezingen met The Best of Knuffelrock Top 100 Hits in een Hardstyle jasjewrote:Super excited to be back at the holy grail of Hardstyle events; Qlimax! Who’s ready for this years edition? #Hardstyle #WRTN #WeRuleTheNight
Linksvoor?wrote:Leuukkk, lekker een uurtje meezingen met The Best of Knuffelrock Top 100 Hits in een Hardstyle jasjewrote:Super excited to be back at the holy grail of Hardstyle events; Qlimax! Who’s ready for this years edition? #Hardstyle #WRTN #WeRuleTheNight
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dikke namen so far 
IN YOUR HEAAAAAAAD IN YOUR HEAAAHEAHEADwrote:Leuukkk, lekker een uurtje meezingen met The Best of Knuffelrock Top 100 Hits in een Hardstyle jasje
KELTEK, Sound Rush en B-Front ben ik wel blij mee, Ran-D had van mij niet gehoeven. Hoe dan ook, kaartje al is al gekocht en zal met een paar aanvullingen wel vet worden 
Hopen dat iemand dan Shiverz draait, dan is de avond compleet.wrote:IN YOUR HEAAAAAAAD IN YOUR HEAAAHEAHEADwrote:Leuukkk, lekker een uurtje meezingen met The Best of Knuffelrock Top 100 Hits in een Hardstyle jasje
schwarte fietswrote:Hopen dat iemand dan Shiverz draait, dan is de avond compleet.wrote:IN YOUR HEAAAAAAAD IN YOUR HEAAAHEAHEADwrote:Leuukkk, lekker een uurtje meezingen met The Best of Knuffelrock Top 100 Hits in een Hardstyle jasje
Zal de rest wel Isaac, Rejecta, Heahunterz, Ghost Stories en Miss K8 worden denk ik. Dan heb je nog ruimte voor een half uur suprise act omdat Ghost Stories een liveact van 30 min is (toch?).
Teken ik voor!wrote:Zal de rest wel Isaac, Rejecta, Heahunterz, Ghost Stories en Miss K8 worden denk ik. Dan heb je nog ruimte voor een half uur suprise act omdat Ghost Stories een liveact van 30 min is (toch?).
-
A
Half uur sefawrote:Zal de rest wel Isaac, Rejecta, Heahunterz, Ghost Stories en Miss K8 worden denk ik. Dan heb je nog ruimte voor een half uur suprise act omdat Ghost Stories een liveact van 30 min is (toch?).
Ik had liever D-Sturb gezien....wrote:Radical...
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Kunnen we nu dan eindelijk die 'exclusiviteit' zooi de deur uit gooien waar zo veel mensen het over hebben maar nog nooit bewijs voor is geleverd? Heeft immers z'n eigen feest 3 weken eerder..wrote:Radical...
Of valt dit door de 3 weken net buiten die exclusiviteit periode
Last edited by Byron on , edited 1 time in total.
Daar word ik niet vrolijk vanwrote:Radical...
Dit inderdaad...wrote:Ik had liever D-Sturb gezien....
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
wrote:Radical...
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Ach als Da Tweekaz twee jaar op rij kan, dan kan dit ook wel een jaartje