Iemand die weet waar ik een Oostblokker kan huren om rond 2u 's nachts pepperspray te spuiten en mijn telefoon te stelen?
Ik ga voor de volledige ervaring.
wrote:Iemand die weet waar ik een Oostblokker kan huren om rond 2u 's nachts pepperspray te spuiten en mijn telefoon te stelen?
Vergeet niet de blowende Italianen en Fransenwrote:wrote:Iemand die weet waar ik een Oostblokker kan huren om rond 2u 's nachts pepperspray te spuiten en mijn telefoon te stelen?
Ik ga voor de volledige ervaring.![]()
Heb wel een fransman of Italiaan in de aanbieding welke om middernacht al helemaal klaar is en ligt te maffen op de stoelen?
wrote:Iemand die weet waar ik een Oostblokker kan huren om rond 2u 's nachts pepperspray te spuiten en mijn telefoon te stelen?
wrote:Ik heb iig m'n trap alvast goed ingesmeerd met olijfolie
Ik zie geen raw dus kutfeest/stream/audiovisuele ervaringwrote:Hype![]()
Ik zie vooral Pilaf die bezig is Shenron op te roepenwrote:Ik zie geen raw dus kutfeest/stream/audiovisuele ervaring

Cannot be unseenwrote:Gisteren een opmerking van iemand: "Ik zie vooral een lul met een eikel".
Een lul zonder eikel zou gekker zijn.wrote:Gisteren een opmerking van iemand: "Ik zie vooral een lul met een eikel".
Hahaha nicewrote:Ik zie vooral Pilaf die bezig is Shenron op te roepenwrote:Ik zie geen raw dus kutfeest/stream/audiovisuele ervaring
Ach, ik vind de organisatie van Hoek at Sea ook een lul. Zit geen eikel zoals jij bedoelt bovenop.wrote:Een lul zonder eikel zou gekker zijn.wrote:Gisteren een opmerking van iemand: "Ik zie vooral een lul met een eikel".