Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Meer hoop gekregen op Clockies nu :drool:


In de afspeellijst voor Qlimax op Spotify staan allemaal nummers van artiesten die op de line-up staan...stiekem staat hier ook het nummer Don’t stop me van Adaro&Clockartz tussen. Gezien het album wat er aankomt zet ik mijn geld in op Clockartz :whistle: :whistle:

Scherpte op de maandagochtend :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
DLay10 schreef:
Meer hoop gekregen op Clockies nu :drool:


In de afspeellijst voor Qlimax op Spotify staan allemaal nummers van artiesten die op de line-up staan...stiekem staat hier ook het nummer Don’t stop me van Adaro&Clockartz tussen. Gezien het album wat er aankomt zet ik mijn geld in op Clockartz :whistle: :whistle:

Scherpte op de maandagochtend :innocent:


Wildstylez, Frequencerz en Phuture Noize staan hier ook in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf een surprise act met iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dediqated showcase om hype te creeeren voor het feest dat nog niet uitverkocht is?

Beetje vergezocht, maar ongetwijfeld iets vets mee te bedenken

Ik vermoed overigens dat we geen suprise act krijgen, als je dat elk jaar hebt gaat de surprise er wel een beetje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besloten om niet meer te gaan, ik ben tegenwoordig rond 02:00 uur al kapot in het weekend, geen zin om dan tussen de Italianen te gaan zitten. Verder ook weinig interesse meer in de huidige hardstyle, alleen B-Front zou me op zo'n avond nog boeien, dus daar baal ik wel een klein beetje van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dediqated showcase om hype te creeeren voor het feest dat nog niet uitverkocht is?

Beetje vergezocht, maar ongetwijfeld iets vets mee te bedenken

Ik vermoed overigens dat we geen suprise act krijgen, als je dat elk jaar hebt gaat de surprise er wel een beetje af.


Hmm, ik redeneer juist andersom: Als ze ieder jaar een surprise act hebben dan zou het de bezoekers tegenvallen als ze het nu niet zouden doen. Daarnaast zou er wat tijd over moeten zijn: Radical draait blijkbaar 45 minuten, Miss k8 ook en Ran-D en Rejecta hebben live setjes dus die zullen ook wel niet zo lang draaien. Er is relatief veel Raw in de line-up dus ik denk dat er een Euforische surprise act is, Frontliner of B-Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou tof zijn :) Als het qua set tijden klopt, B-Frontliner zou top zijn idd. Maar hou d'r geen rekening mee op de een of andere manier.

Had jij die Friends/Qlimax video gemaakt trouwens? Zo flauw, maar toch stiekem smakelijk om moeten lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou tof zijn :) Als het qua set tijden klopt, B-Frontliner zou top zijn idd. Maar hou d'r geen rekening mee op de een of andere manier.

Had jij die Friends/Qlimax video gemaakt trouwens? Zo flauw, maar toch stiekem smakelijk om moeten lachen :lol:


Geniaal was dat ja :lol: Die ambulance ook met: "Random Italian dude who can't handle their drugs" hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Zou tof zijn :) Als het qua set tijden klopt, B-Frontliner zou top zijn idd. Maar hou d'r geen rekening mee op de een of andere manier.

Had jij die Friends/Qlimax video gemaakt trouwens? Zo flauw, maar toch stiekem smakelijk om moeten lachen :lol:


Geniaal was dat ja :lol: Die ambulance ook met: "Random Italian dude who can't handle their drugs" hahaha



Haha thanks, was erg leuk om te maken xd In al die jaren Qlimax ook veel inspiratie opgedaan voor die Italian who can't handle drugs :) Ik liep Qlimax 2017 het stadion uit richting de bus en daar lag een man met een Italiaanse vlag om zijn nek op een brancard en bedekt in aluminiumfolie, hoe kun je het zo ver laten komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet maar eens opletten wanneer je komende zaterdag aankomt bij het Gelredome. Als je een beetje goed kijkt bij de bussen zie je mensen die bij aankomst echt al compleet van het padje zijn. Vorig jaar ook al, ik had mijn eerste biertje net in de klauwen en een of andere vent die stond daar op die ring om de zaal heen rustig in een vuilnisbak te pissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Je moet maar eens opletten wanneer je komende zaterdag aankomt bij het Gelredome. Als je een beetje goed kijkt bij de bussen zie je mensen die bij aankomst echt al compleet van het padje zijn. Vorig jaar ook al, ik had mijn eerste biertje net in de klauwen en een of andere vent die stond daar op die ring om de zaal heen rustig in een vuilnisbak te pissen.


Sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zal maar nodig moeten, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:07 
 
Hardtraxxer

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Dediqated showcase om hype te creeeren voor het feest dat nog niet uitverkocht is?

Beetje vergezocht, maar ongetwijfeld iets vets mee te bedenken

Ik vermoed overigens dat we geen suprise act krijgen, als je dat elk jaar hebt gaat de surprise er wel een beetje af.


Hmm, ik redeneer juist andersom: Als ze ieder jaar een surprise act hebben dan zou het de bezoekers tegenvallen als ze het nu niet zouden doen. Daarnaast zou er wat tijd over moeten zijn: Radical draait blijkbaar 45 minuten, Miss k8 ook en Ran-D en Rejecta hebben live setjes dus die zullen ook wel niet zo lang draaien. Er is relatief veel Raw in de line-up dus ik denk dat er een Euforische surprise act is, Frontliner of B-Frontliner.


Hoe kom jij aan de informatie dat Radical en Miss K8 45 min hebben? Niet dat ik het beter weet maar heb het gewoon nog nergens langs zien komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die Fransen of Italianen een busreis hebben van 10 uur of nog meer, moet je niet denken dat ze de hele heenreis nog lekker liggen te slapen of rustig een colaatje drinken ofzo. Dat is al een feest op zich voor die gasten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Als die Fransen of Italianen een busreis hebben van 10 uur of nog meer, moet je niet denken dat ze de hele heenreis nog lekker liggen te slapen of rustig een colaatje drinken ofzo. Dat is al een feest op zich voor die gasten. xd

Lijkt me opzich wel een keer mooi om mee te maken, zo'n busreis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Dediqated showcase om hype te creeeren voor het feest dat nog niet uitverkocht is?

Beetje vergezocht, maar ongetwijfeld iets vets mee te bedenken

Ik vermoed overigens dat we geen suprise act krijgen, als je dat elk jaar hebt gaat de surprise er wel een beetje af.


Hmm, ik redeneer juist andersom: Als ze ieder jaar een surprise act hebben dan zou het de bezoekers tegenvallen als ze het nu niet zouden doen. Daarnaast zou er wat tijd over moeten zijn: Radical draait blijkbaar 45 minuten, Miss k8 ook en Ran-D en Rejecta hebben live setjes dus die zullen ook wel niet zo lang draaien. Er is relatief veel Raw in de line-up dus ik denk dat er een Euforische surprise act is, Frontliner of B-Frontliner.


Hoe kom jij aan de informatie dat Radical en Miss K8 45 min hebben? Niet dat ik het beter weet maar heb het gewoon nog nergens langs zien komen :P


Van Harderstate:

Postby Derek11596 » 16 Nov 2019, 15:01

Radical confirmed on an instagram DM that he will play from 5.30 - 6.15, as his time is quite tight since he plays in amsterdam at angerfist's event till 3.45 or so.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Je zal maar nodig moeten, toch?


Wat moet, dat moet, broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Je zal maar nodig moeten, toch?


De WC's waren letterlijk 2 meter verderop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je op een feest moet plassen dan doe je iets niet goed, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zoiets?

21.00 - 22.00 ?
22.00 - 23.00 Keltek
23.00 - 00.00 SR
00.00 - 01.00 DBSTF
01.00 - 02.00 HHZ
02.00 - 03.00 B-Front
03.00 - 03.30 Surprise Act?
03.30 - 04.00 Ran-D
04.00 - 05.00 DSturb
05.00 - 05.30 Rejecta
05.30 - 06.15 RR
06.15 - 7.00 Miss K8
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Sturb een uur, yes pls :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Sturb was toch ook live act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
D-Sturb was toch ook live act.

Nope, alleen Ran-D & Rejecta

https://www.q-dance.com/en/news/qlimax-2019-will-be-live-broadcasted
Citaat:
Streamed artists
KELTEK
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
B-Front
Ran-D Live
D-Sturb
Rejecta LIVE
Radical Redemption
Miss K8
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:21 
 
Hardtraxxer

Panfluitindiaan schreef:
Zoiets?

21.00 - 22.00 ?
22.00 - 23.00 Keltek
23.00 - 00.00 SR
00.00 - 01.00 DBSTF
01.00 - 02.00 HHZ
02.00 - 03.00 B-Front
03.00 - 03.30 Surprise Act?
03.30 - 04.00 Ran-D
04.00 - 05.00 DSturb
05.00 - 05.30 Rejecta
05.30 - 06.15 RR
06.15 - 7.00 Miss K8


Denk dat dit dan inderdaad heel erg dicht op de werkelijke TT zal komen. Misschien Keltek 21:30-23:00 en geen andere openings act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De laatste jaren kreeg de openingsact vaak een half uur of kwartier langer, dus 21:30 of 21:45 tot 23:00 Keltek denk ik dan.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten