View on YouTubewrote:überhaupt mist er nog 5-10 pagina's aan WW2 lessen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:ik niet. Hardtraxx is leven en wij zijn Hardtraxx en HARDTRAXX WILL NEVER DIEEEEEEEE!!!!!!
wrote: he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano
Classic Rob Muntz
Dat was pas satire.
Dat was pas satire.
Zal Project One hier niet komen met een surprise act van het album?
-
A
Zo mag ik 't zienwrote:wrote:ik niet. Hardtraxx is leven en wij zijn Hardtraxx en HARDTRAXX WILL NEVER DIEEEEEEEE!!!!!!wrote: he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano
![]()
![]()
![]()
Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?
'T lijkt elk jaar wel eerder te worden. 3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werdwrote:Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?
wrote:he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italianowrote:yea considering his style, no problem with it.wrote:
Why not? More then suitable opener if you ask me
just kinda strange to have it as opening. qlimax was different because of diversity during 1 night.
if there will be no opening with different genre/style, dediqated will probably be the reason(plenty of classics there)
but zany's album will fit better as opener
Dit, en daarvoor vanaf het moment dat de deuren open zijn hoor je op de achtergrond mysterieuze geluiden die steeds iets harder gaan tot de eerste artiest begint.wrote:'T lijkt elk jaar wel eerder te worden. 3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werdwrote:Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?
Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?wrote:Dit, en daarvoor vanaf het moment dat de deuren open zijn hoor je op de achtergrond mysterieuze geluiden die steeds iets harder gaan tot de eerste artiest begint.wrote:'T lijkt elk jaar wel eerder te worden. 3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werdwrote:Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?
Dat maken ze net als de Timetable dus niet van te voren bekend.. of dit jaar moet anders zijn, maar lijkt me niet..wrote:Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?
Jezus wat kutwrote:Dat maken ze net als de Timetable dus niet van te voren bekend.. of dit jaar moet anders zijn, maar lijkt me niet..wrote:Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?
Ik zou uitgaan van 21.30wrote: Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
Zo vroeg al joh? Het was volgens mij altijd 22:00 en dan gaan om 23:00 de gordijnen omhoog.wrote:Ik zou uitgaan van 21.30wrote: Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?
wrote:Zo vroeg al joh? Het was volgens mij altijd 22:00 en dan gaan om 23:00 de gordijnen omhoog.
wrote:3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werd
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
@patrickjb my bad!
De autist in mij heeft liever gewoon een timetable zodat ik ook weet wanneer er een pispauze gehouden kan worden.
De autist in mij heeft liever gewoon een timetable zodat ik ook weet wanneer er een pispauze gehouden kan worden.
Kan jij je timetable voor het pissen en eten dan delen?wrote:@patrickjb my bad!
wrote: he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano
wow top comment
You talk ook not so best English so it's moeilijk to followen
Welcome to Hardtraxxwrote:wrote: he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano
wow top comment, seems to be in a random reddit dank meme topic speaking with retards that can't even want to understand what i'm saying about
bye
This comment was mede mogelijkheid gemaakt by Niels aka ‘gestrekt been erin THArdstyler’
Yes we are all a bunch of retards, if you want to see something funny you really need to come to our retard-meeting the 4th of January 2020, Backyard Tilburg!wrote:Welcome to Hardtraxxwrote:wrote: he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano
wow top comment, seems to be in a random reddit dank meme topic speaking with retards that can't even want to understand what i'm saying about
bye
This comment was mede mogelijkheid gemaakt by Niels aka ‘gestrekt been erin THArdstyler’
Furthermore, i'm really sorry about my comment. I just don't like Italians anymore since 05-11-2019
Wat duurt het toch lang, dat aftellen...wrote:Is het al 23 November?
Kutjongwrote: Yes we are all a bunch of retards, if you want to see something funny you really need to come to our retard-meeting the 4th of January 2020, Backyard Tilburg!
Furthermore, i'm really sorry about my comment. I just don't like Italians anymore since 05-11-2019