Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
überhaupt mist er nog 5-10 pagina's aan WW2 lessen

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
ik niet. Hardtraxx is leven en wij zijn Hardtraxx en HARDTRAXX WILL NEVER DIEEEEEEEE!!!!!!


THArdstyler schreef:
he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano



:lol: :lol: :lol:


Spobbertiet schreef:
überhaupt mist er nog 5-10 pagina's aan WW2 lessen


Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classic Rob Muntz :lol:
Dat was pas satire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal Project One hier niet komen met een surprise act van het album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
ik niet. Hardtraxx is leven en wij zijn Hardtraxx en HARDTRAXX WILL NEVER DIEEEEEEEE!!!!!!


THArdstyler schreef:
he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano



:lol: :lol: :lol:


Spobbertiet schreef:
überhaupt mist er nog 5-10 pagina's aan WW2 lessen




Zo mag ik 't zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?


'T lijkt elk jaar wel eerder te worden. 3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
gianawana schreef:
Rickzel schreef:

Why not? More then suitable opener if you ask me :)


yea considering his style, no problem with it.
just kinda strange to have it as opening. qlimax was different because of diversity during 1 night.
if there will be no opening with different genre/style, dediqated will probably be the reason(plenty of classics there)
but zany's album will fit better as opener

he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 10:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?


'T lijkt elk jaar wel eerder te worden. 3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werd


Dit, en daarvoor vanaf het moment dat de deuren open zijn hoor je op de achtergrond mysterieuze geluiden die steeds iets harder gaan tot de eerste artiest begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Martin Waus schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Is er op Qlimax net als op bijvoorbeeld Hardbass vanaf 21:00 al muziek? Misschien een stomme vraag, maar we hadden het daarover met de groep en er is nog nooit iemand vanaf het begin er bij geweest. Iemand die dit kan uitleggen?


'T lijkt elk jaar wel eerder te worden. 3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werd


Dit, en daarvoor vanaf het moment dat de deuren open zijn hoor je op de achtergrond mysterieuze geluiden die steeds iets harder gaan tot de eerste artiest begint.


Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?

Dat maken ze net als de Timetable dus niet van te voren bekend.. of dit jaar moet anders zijn, maar lijkt me niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?

Dat maken ze net als de Timetable dus niet van te voren bekend.. of dit jaar moet anders zijn, maar lijkt me niet..


Jezus wat kut xd . Hopen dat ik dan niks mis. Probeer rond 21:00-21:30 binnen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?

Ik zou uitgaan van 21.30
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 14:10 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wanneer begint de eerste DJ te draaien dan?

Ik zou uitgaan van 21.30


Zo vroeg al joh? Het was volgens mij altijd 22:00 en dan gaan om 23:00 de gordijnen omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeremyNL schreef:
Zo vroeg al joh? Het was volgens mij altijd 22:00 en dan gaan om 23:00 de gordijnen omhoog.


Martin Waus schreef:
3 jaar geleden 22.00 2 jaar geleden 21.45 en vorig jaar 21.30 uur dat ik binnen liep en er al vrolijk gedanst werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 14:21 
 
Hardtraxxer

@patrickjb my bad!

De autist in mij heeft liever gewoon een timetable zodat ik ook weet wanneer er een pispauze gehouden kan worden. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeremyNL schreef:
@patrickjb my bad!

De autist in mij heeft liever gewoon een timetable zodat ik ook weet wanneer er een pispauze gehouden kan worden. :thumbdown:

Kan jij je timetable voor het pissen en eten dan delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 23:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano



wow top comment :worship: , seems to be in a random reddit dank meme topic speaking with retards that can't even want to understand what i'm saying about :lol: bye
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 01:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

You talk ook not so best English so it's moeilijk to followen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gianawana schreef:
THArdstyler schreef:
he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano



wow top comment :worship: , seems to be in a random reddit dank meme topic speaking with retards that can't even want to understand what i'm saying about :lol: bye


Welcome to Hardtraxx

This comment was mede mogelijkheid gemaakt by Niels aka ‘gestrekt been erin THArdstyler’
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het al 23 November? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
gianawana schreef:
THArdstyler schreef:
he just doesnt like keltek as opener because he thinks other will fit better because he only experiences the first act after that he is begaaid on the tribune becasue hes a italiano



wow top comment :worship: , seems to be in a random reddit dank meme topic speaking with retards that can't even want to understand what i'm saying about :lol: bye


Welcome to Hardtraxx

This comment was mede mogelijkheid gemaakt by Niels aka ‘gestrekt been erin THArdstyler’

Yes we are all a bunch of retards, if you want to see something funny you really need to come to our retard-meeting the 4th of January 2020, Backyard Tilburg!

Furthermore, i'm really sorry about my comment. I just don't like Italians anymore since 05-11-2019 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 12:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Is het al 23 November? :slow:


Wat duurt het toch lang, dat aftellen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Yes we are all a bunch of retards, if you want to see something funny you really need to come to our retard-meeting the 4th of January 2020, Backyard Tilburg!

Furthermore, i'm really sorry about my comment. I just don't like Italians anymore since 05-11-2019 ;)


Kutjong :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me ook wel toepasselijk dat je je naam veranderd naar (re)Tardstyler
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten