Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poephark schreef:
spannend

Afbeelding

tot vanavond

De legend is back :worship: De cirkel is rond.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DE PROFEET IS TERUG
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 15:49 
 
Hardtraxx Elite

poephark schreef:
spannend

Afbeelding

tot vanavond

Gvd lekker dit
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geniaal :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 16:45 
 
Hardtraxxer

Ticket verkocht. Helaas echt 0 hype aanwezig, mede door het gebrek aan enige vorm van hints over de line-up, en merk dat zo'n hele nacht dan toch wel veel vraagt. Veel plezier voor iedereen die gaat vanavond!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 17:09 
 
Hardtraxxer

JJ97 schreef:
Ticket verkocht. Helaas echt 0 hype aanwezig, mede door het gebrek aan enige vorm van hints over de line-up, en merk dat zo'n hele nacht dan toch wel veel vraagt. Veel plezier voor iedereen die gaat vanavond!

Vind de eerder geplaatste timetable hier toch wel een aardige hint. Time table komt overeen met enkele dj’s die gehint hebben op aanwezigheid (NC, D-Sturb, TNT en de dj’s die je zo kan invullen aan de hand van de thema’s)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het de laatste keer is. Hopelijk gaat Q-Dance het Gelredome niet verlaten.
Bijvoorbeeld een DQ-1 RED indoor lijkt me wel gaaf. Dan heb je de populariteit van Defqon gecombineerd met een opbouwende line up
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Mensen nog in loft voor de pre?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier gasten, hoop op een legendarische avond voor een ieder die gaat. Tikkeltje fomo wel, maar de rest van de week ben ik waarschijnlijk blij dat ik niet ga.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd, veel plezier gaste, ben benieuwd hoe de laatste qlimax wordt
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poephark schreef:
spannend

[img]plaatje[/img]

tot vanavond

Hahaha dit is weer zo sterk he! :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als Poephark nog één keer terugkeert met een tekening dan zou dat voor mij een grotere ontlading geven dan Project 1 surprise act.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar zou project 1 komen? dan hebben ze als p1 gestaan in 2008, 2016 en 2024, steeds 8 jaar ertussen jwt. als q niet p1 gooit is kut voor mn autisme
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poephark schreef:
spannend

Afbeelding

tot vanavond


Kaarten verkocht want het hoogtepunt is al geweest.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poephark schreef:
spannend

Afbeelding

tot vanavond


Dit had ik nodig om Qlimax écht te kunnen afsluiten, bedankt Poephark. Een ware shadowpriest van het forum.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
maar zou project 1 komen? dan hebben ze als p1 gestaan in 2008, 2016 en 2024, steeds 8 jaar ertussen jwt. als q niet p1 gooit is kut voor mn autisme


Denk het niet
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onze bus had pech. Gelukkig op kunnenlossen door de ANWB maar wel 1.5 uur verlaat dus komen pas na 2200 binnen.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Onze bus had pech. Gelukkig op kunnenlossen door de ANWB maar wel 1.5 uur verlaat dus komen pas na 2200 binnen.


Onze lijnbus was te laat, trein gemist, volgende trein was te laat, overstap in Den Bosch gemist, benieuwd of de rest wel soepel verloopt :lol:

Te herkennen aan een Qlimax shirt, tot zo!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het ruikt serieus naar wierook binnen. Echte kerkbeleving xd
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staat lekker vast hier met de auto in Arnhem
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Te herkennen aan een Qlimax shirt, tot zo!


Gelukkig lopen daar niet heel veel mensen mee :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

pff die intro :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
pff die intro :worship: :worship:



FOMO
Bericht Geplaatst op 16 nov 2024 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack vs Luna vs Zany :worship:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten