De legend is backwrote:spannend
tot vanavond
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Gvd lekker ditwrote:spannend
tot vanavond
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ticket verkocht. Helaas echt 0 hype aanwezig, mede door het gebrek aan enige vorm van hints over de line-up, en merk dat zo'n hele nacht dan toch wel veel vraagt. Veel plezier voor iedereen die gaat vanavond!
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 26 days ago
Vind de eerder geplaatste timetable hier toch wel een aardige hint. Time table komt overeen met enkele dj’s die gehint hebben op aanwezigheid (NC, D-Sturb, TNT en de dj’s die je zo kan invullen aan de hand van de thema’s)wrote:Ticket verkocht. Helaas echt 0 hype aanwezig, mede door het gebrek aan enige vorm van hints over de line-up, en merk dat zo'n hele nacht dan toch wel veel vraagt. Veel plezier voor iedereen die gaat vanavond!
Jammer dat het de laatste keer is. Hopelijk gaat Q-Dance het Gelredome niet verlaten.
Bijvoorbeeld een DQ-1 RED indoor lijkt me wel gaaf. Dan heb je de populariteit van Defqon gecombineerd met een opbouwende line up
Bijvoorbeeld een DQ-1 RED indoor lijkt me wel gaaf. Dan heb je de populariteit van Defqon gecombineerd met een opbouwende line up
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Mensen nog in loft voor de pre?
Veel plezier gasten, hoop op een legendarische avond voor een ieder die gaat. Tikkeltje fomo wel, maar de rest van de week ben ik waarschijnlijk blij dat ik niet ga.
idd, veel plezier gaste, ben benieuwd hoe de laatste qlimax wordt
Hahaha dit is weer zo sterk he!wrote:spannend
[img]plaatje[/img]
tot vanavond
wrote:Als Poephark nog één keer terugkeert met een tekening dan zou dat voor mij een grotere ontlading geven dan Project 1 surprise act.
maar zou project 1 komen? dan hebben ze als p1 gestaan in 2008, 2016 en 2024, steeds 8 jaar ertussen jwt. als q niet p1 gooit is kut voor mn autisme
Last edited by Zaagkick on , edited 2 times in total.
Kaarten verkocht want het hoogtepunt is al geweest.wrote:spannend
tot vanavond
Dit had ik nodig om Qlimax écht te kunnen afsluiten, bedankt Poephark. Een ware shadowpriest van het forum.wrote:spannend
tot vanavond
Denk het nietwrote:maar zou project 1 komen? dan hebben ze als p1 gestaan in 2008, 2016 en 2024, steeds 8 jaar ertussen jwt. als q niet p1 gooit is kut voor mn autisme
Onze bus had pech. Gelukkig op kunnenlossen door de ANWB maar wel 1.5 uur verlaat dus komen pas na 2200 binnen.
Onze lijnbus was te laat, trein gemist, volgende trein was te laat, overstap in Den Bosch gemist, benieuwd of de rest wel soepel verlooptwrote:Onze bus had pech. Gelukkig op kunnenlossen door de ANWB maar wel 1.5 uur verlaat dus komen pas na 2200 binnen.
Te herkennen aan een Qlimax shirt, tot zo!
Staat lekker vast hier met de auto in Arnhem
Re:
Gelukkig lopen daar niet heel veel mensen meewrote: Te herkennen aan een Qlimax shirt, tot zo!
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
pff die intro

Who was there
Nobody has said they're going yet.