Forum maar weer eens aangeslingerd
Iemand nog een kaartje over? Weinig geluk in de loterij
Oh dus wij zijn ineens goed genoeg nu....?wrote:Forum maar weer eens aangeslingerd
Ja zo werkt het niet 'Raw Jump Core'wrote:Forum maar weer eens aangeslingerd
Waarom zouden ze, hij is toch niet beperkt tot Qlimax?wrote:Benieuwd of ze bekend maken wie the qreator is nu het de laatste is
The qreator is toch elk jaar iemand anders? Dat dacht ik iniedergevalwrote:Benieuwd of ze bekend maken wie the qreator is nu het de laatste is
Klopt! Dit jaar is het Noisekick.wrote:The qreator is toch elk jaar iemand anders? Dat dacht ik iniedergevalwrote:Benieuwd of ze bekend maken wie the qreator is nu het de laatste is
Het is Geck-O, al sinds het beginwrote:The qreator is toch elk jaar iemand anders? Dat dacht ik iniedergevalwrote:Benieuwd of ze bekend maken wie the qreator is nu het de laatste is
Het masker wat hij draagt is het qlimax duivel masker he. Dus toch wel verbonden aanwrote:Waarom zouden ze, hij is toch niet beperkt tot Qlimax?wrote:Benieuwd of ze bekend maken wie the qreator is nu het de laatste is
Keer een Qreator setje op de red lijkt me ook wel vet.
The Qreator's Daybreakwrote:Waarom zouden ze, hij is toch niet beperkt tot Qlimax?wrote:Benieuwd of ze bekend maken wie the qreator is nu het de laatste is
is goed heggenschaarwrote:Het masker wat hij draagt is het qlimax duivel masker he. Dus toch wel verbonden aanwrote:Waarom zouden ze, hij is toch niet beperkt tot Qlimax?wrote:Benieuwd of ze bekend maken wie the qreator is nu het de laatste is
Miwer bij elke post die hij leest:wrote:is goed heggenschaar

en hij deed tijdens impaqt toen het terrein 2 uur eerder open ging tegen betaling, de rond rit naar alle stage's om die te openenwrote:hoezo..
The Qreator stond ook op:
Q-dance Take over at Balaton Sound 2024
Q-dance Take Over at World DJ Festival 2023
Q-dance Take Over at Medusa 2022
Qapital 2022
The Ultimate Qapital mix by The Qreator, tijdens Q-dance Qonnect 2020
Ik hoop dus echt dat Sefa wel op Qlimax staat. Ben niet altijd even groot fan van hem geweest maar ik vond Het Ergste Moet Nog Komen echt een fantastisch album. Elk nummer heeft wel iets unieks en en geen filler tracks + zoiets als dit lijkt me ook wel mooi om live te horen:wrote:een Sefa voor de popi-jopies
wrote:Hopelijk geen peepfest galore maar echt weer de vertrouwde oude mysterieuze hardstyle waar we qlimax van kennen...
Je kan afspreken elkaar op de dansvloer te vinden en dan achterin. Daar is het eerste uur altijd voldoende ruimte. Links achterin de hoek of rechts achterin de hoek. Of bij een van de barren.wrote:Kwam er dus gisteren achter dat ik als enige van onze groep ingang E heb en de rest Q, beetje ongezellig wel
Dit was altijd zo. Maar bij Supremacy ging het dus anders.wrote:wrote:Let er wel op dat je in het Gelredome nooit terug mag naar je kluis. Eenmaal de zaal in is de zaal in.
In de finale info van qlimax staat het wel weer vermeld dat het niet kan. Ach hoe dan ook was het nooit een probleemwrote:Dit was altijd zo. Maar bij Supremacy ging het dus anders.wrote:wrote:Let er wel op dat je in het Gelredome nooit terug mag naar je kluis. Eenmaal de zaal in is de zaal in.
Hier kon je gewoon terug naar je kluisje in die tenten die voor de gelredome stonden
Na tickets controle kwam gelijk fouillering.
Nou, ik denk dat je er 100% vanuit kan gaan dat hij er staat. Q-Dance kennende stond Sefa als eerst op de line-up.wrote:Ik hoop dus echt dat Sefa wel op Qlimax staat. Ben niet altijd even groot fan van hem geweest maar ik vond Het Ergste Moet Nog Komen echt een fantastisch album. Elk nummer heeft wel iets unieks en en geen filler tracks + zoiets als dit lijkt me ook wel mooi om live te horen:wrote:een Sefa voor de popi-jopies
View on YouTube
Als Mad Dog ook komt wbt perfecte afsluiting
Jawel. Is wel een probleem.wrote: In de finale info van qlimax staat het wel weer vermeld dat het niet kan. Ach hoe dan ook was het nooit een probleem