Was je al Dediqated member of pas vandaag aangemaakt?wrote:Ik heb geen dediqated link ontvangen. Hele email account doorgespit en ook via q-dance zelf met geen mogelijkheid contact te krijgen daarover. Zo slecht dit!
Onbegrijpelijk dat je via de app/site als je bent ingelogd als DEDIQATED member, je niet gewoon een ticket kunt kopen, maar dat dat persé via een link per email moet.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik was het al! Krijg nu net voor Thunderdome membersale wel een mailtje binnen, zelfde systeem volgens mijwrote:Was je al Dediqated member of pas vandaag aangemaakt?wrote:Ik heb geen dediqated link ontvangen. Hele email account doorgespit en ook via q-dance zelf met geen mogelijkheid contact te krijgen daarover. Zo slecht dit!
Onbegrijpelijk dat je via de app/site als je bent ingelogd als DEDIQATED member, je niet gewoon een ticket kunt kopen, maar dat dat persé via een link per email moet.
Heel vreemd. De 27e kreeg ik een 1e mail van Dediqated.wrote:Ik was het al! Krijg nu net voor Thunderdome membersale wel een mailtje binnen, zelfde systeem volgens mijwrote:Was je al Dediqated member of pas vandaag aangemaakt?wrote:Ik heb geen dediqated link ontvangen. Hele email account doorgespit en ook via q-dance zelf met geen mogelijkheid contact te krijgen daarover. Zo slecht dit!
Klopt het email nog wel in je account
Anders zou ik vandaag of morgen gewoon Paylogic bellen
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Die kreeg ik gister. Dus zal je je qlimax link wel morgen krijgen?wrote:Ik was het al! Krijg nu net voor Thunderdome membersale wel een mailtje binnen, zelfde systeem volgens mijwrote:Was je al Dediqated member of pas vandaag aangemaakt?wrote:Ik heb geen dediqated link ontvangen. Hele email account doorgespit en ook via q-dance zelf met geen mogelijkheid contact te krijgen daarover. Zo slecht dit!
Alleen had ik voor Thunderdome 3 weken terug al een tattoo ticket ontvangen, dus die member sale link had ik niet moeten/mogen? krijgen. Dus er gaat wel eens iets mis daar blijkbaarDie kreeg ik gister. Dus zal je je qlimax link wel morgen krijgen?
Ik denk niet dat ze je uit de lijst halen van de member sale wanneer je je tattoo ticket krijgt.wrote:Alleen had ik voor Thunderdome 3 weken terug al een tattoo ticket ontvangen, dus die member sale link had ik niet moeten/mogen? krijgen. Dus er gaat wel eens iets mis daar blijkbaarDie kreeg ik gister. Dus zal je je qlimax link wel morgen krijgen?
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 27 days ago
View on Spotify
Interessante podcast met oprichter Q-Dance, over stoppen Q-dance en focus op Defqon.
Niet helemaal gerustgesteld over goede vervanging van alle gecancelde feesten.. wel hebben ze de focus op nieuwe richtingen maar lijken nu stapje terug te doen.
Interessante podcast met oprichter Q-Dance, over stoppen Q-dance en focus op Defqon.
Niet helemaal gerustgesteld over goede vervanging van alle gecancelde feesten.. wel hebben ze de focus op nieuwe richtingen maar lijken nu stapje terug te doen.
Dabei veur de laatste mael.
Beetje veel geld, maar ik voel dat het het helemaal waard gaat zijn.
Beetje veel geld, maar ik voel dat het het helemaal waard gaat zijn.
Is pas augustus en heb er nu al zin in
dus kaart gehaald
Nu ook tickets binnen, via de Loyalty sale
Hier ook tickets binnen. Met de lezing van de hints (waarvan een aanzienlijk deel goed te volgen lijkt) heb ik wel vertrouwen in het meerendeel van de avond. Al zijn 25 personen vermoedelijk een act of 15 samen, wat ik wel vrij veel vind op een avond, maar goed.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Min 1 of 2 voor de mcs (ga eigenlijk wel uit van villain en ruffian)wrote:Hier ook tickets binnen. Met de lezing van de hints (waarvan een aanzienlijk deel goed te volgen lijkt) heb ik wel vertrouwen in het meerendeel van de avond. Al zijn 25 personen vermoedelijk een act of 15 samen, wat ik wel vrij veel vind op een avond, maar goed.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Kwam er net door heen.wrote:Rokende servers! Wachtrij duurt ouderwets lang!
Uitverkocht
Dat was een maand abbo voor Dediqated wel waard.
Was anders erg verdrietig geweest nu
Volgens mij hadden ze zelfs een extra editie op vrijdag nog kunnen uitverkopen
Was anders erg verdrietig geweest nu
Volgens mij hadden ze zelfs een extra editie op vrijdag nog kunnen uitverkopen
Op het moment van schrijven was het niet uitverkocht hoor, ik reken net 1 min geleden 2 tickets afwrote:Kwam er net door heen.wrote:Rokende servers! Wachtrij duurt ouderwets lang!
Uitverkocht
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Op het moment dat ik het schreef stond er toch echt "sold out" en kon ik niks selecteren.wrote:Op het moment van schrijven was het niet uitverkocht hoor, ik reken net 1 min geleden 2 tickets afwrote:Kwam er net door heen.wrote:Rokende servers! Wachtrij duurt ouderwets lang!
Uitverkocht
Dus je hebt geluk gehad dat er wat betalingen mislukt zijn gok ik
Al wandelend bij De Plateaux tickets gekocht. Om 13:02 betaling afgerond. Fijn dat ik bij deze laatste editie mijn PR heb kunnen verbeteren!
Omg.. Mocht iemand een ticket over hebben, graag!!!!!!!
eergisteren pech met dediqated sale, vandaag geluk met de regular, ik doe het ervoor!Op het moment dat ik het schreef stond er toch echt "sold out" en kon ik niks selecteren.
Dus je hebt geluk gehad dat er wat betalingen mislukt zijn gok ik
Who was there
Nobody has said they're going yet.