Je kunt Villain daar nog bij optellen en mogelijk komt er nog een tweede MC bij voor bijvoorbeeld een Raw dj of een Ruffian bij een van de eerdere acts.wrote:Zag dit ook voorbij komen, zou je als je alle dj' s en duo's samen optelt ook aan 24 priests komen?
wrote:Zag dit ook voorbij komen, zou je als je alle dj' s en duo's samen optelt ook aan 24 priests komen?
symbolen aan de zijkanten schrijvenwrote:De opwinding!Kan mezelf haast niet in bedwang houden na het zien van dit plaatje
Waarschijnelijk zijn het alle anthem makers van alle qlimax edities.wrote:Op Reddit gaan de geruchten langs dat veel oude anthemmakers hier tussen zitten, dat zou voor mij wel een line-up samenstellen die mij wel zou trekken. Mogelijk wel kaarten halen.
Voor mij dus totaal niet eerlijk gezegd..wrote:Had dit eigenlijk wel verwacht, alle anthem makers.
The return of Heady![]()
Maakt het wel heel interessant om wellicht te gaan..
Dit is eigenlijk ook maar lachwekkend hewrote: The return of Heady![]()
Of een Dediqated met de Qlimax themawrote:Voor mij dus totaal niet eerlijk gezegd..wrote:Had dit eigenlijk wel verwacht, alle anthem makers.
The return of Heady![]()
Namen zijn absoluut interessant en idd een goede reden om te gaan, maar zoveel acts betekent misschien net zo'n 20minuten per act, als je de intro's enzo meerekent.
Voor dat bedrag sla ik hem dan toch over.
Man heeft nooit gezegd definitief te stoppen. Dat ie eenmalig terugkomt om qlimax af te sluiten, iets waar die altijd trots op was om deel van uit te maken, is dan toch helemaal niet gek? Vind dit heel erg negatief om het negatief doen. Maarja mag ik vast niet zeggenwrote:Dit is eigenlijk ook maar lachwekkend hewrote: The return of Heady![]()
Zie het al voor me dat ie weer lekker sentimenteel gaat doen. Zum kotsen
Dit denk ik eigenlijk ook ja.wrote:Of een Dediqated met de Qlimax themawrote:Voor mij dus totaal niet eerlijk gezegd..wrote:Had dit eigenlijk wel verwacht, alle anthem makers.
The return of Heady![]()
Namen zijn absoluut interessant en idd een goede reden om te gaan, maar zoveel acts betekent misschien net zo'n 20minuten per act, als je de intro's enzo meerekent.
Voor dat bedrag sla ik hem dan toch over.
Volgens mij heeft die heel duidelijk aangegeven te stoppen met optreden en zich alleen nog te richten op muziek maken.wrote:Man heeft nooit gezegd definitief te stoppen. Dat ie eenmalig terugkomt om qlimax af te sluiten, iets waar die altijd trots op was om deel van uit te maken, is dan toch helemaal niet gek? Vind dit heel erg negatief om het negatief doen. Maarja mag ik vast niet zeggenwrote:Dit is eigenlijk ook maar lachwekkend hewrote: The return of Heady![]()
Zie het al voor me dat ie weer lekker sentimenteel gaat doen. Zum kotsen
Integendeel, in de video heeft hij zelfs aangegeven dat dit niet betekent dat hij voor altijd stopt maar dat hij voor nu zich gaat focussen op de muziek en zich hier en daar zal tonen.wrote: Volgens mij heeft die heel duidelijk aangegeven te stoppen met optreden en zich alleen nog te richten op muziek maken.
Maar ik had sowieso nog wel verwacht dat die ergens een keer zou opduiken voor een hele speciale gelegenheid.
Ja, en doe t nu weer, maar eigenlijk is het het niet echt waard.wrote:Over geld en uitgeven gesproken. Wel eens iemand van jullie Vip gekocht voor Qlimax? Ga dit keer alleen met mijn vriendin heen dus ergens kwam het idee in mij op om eens vip te proberen. Tja het is per persoon een extra feest aan geld maar je leeft ook maar 1 keer.