Lijkt de apres skihut wel met Zany.
Echt in iedere climax mixt ie de volgende track al weer in. Zonde.
Zure vent, hij heeft 30 min en is geen Italiaan.wrote:Lijkt de apres skihut wel met Zany.
wrote:potdomme als zany al deze platen had gedraaid
Vind hem wel geslaagd, hij heeft het in iedergeval niet vern*ukt. Netjes gedaanwrote:pohh die HHZ remix van Twilight Zone![]()
Vind de punch in de climax alleen wat minder.
Centrale Markthal in Amsterdam, zelfde plek als de Keltek set van 2020wrote:Weet iemand waar dit is opgenomen?
Zo duidelijk vind ik t niet hoorwrote:Lekker setje wel van The Qreator. Wel duidelijk terug te horen dat dit Geck-O is gezien de creatieve platenkeuze
Welke opties heb je nog meer voor ogen?wrote:Zo duidelijk vind ik t niet hoorwrote:Lekker setje wel van The Qreator. Wel duidelijk terug te horen dat dit Geck-O is gezien de creatieve platenkeuze
Wel apart dat er niemand staat te draaien
100% mee eens, was aan de moves altijd al te zien maar wat een set heeft ie gemaakt en wat een show erbij zeg!wrote:Lekker setje wel van The Qreator. Wel duidelijk terug te horen dat dit Geck-O is gezien de creatieve platenkeuze
Die tracklist kan toch door elke willekeurige medewerker van Q bedacht zijn?wrote:Welke opties heb je nog meer voor ogen?wrote:Zo duidelijk vind ik t niet hoorwrote:Lekker setje wel van The Qreator. Wel duidelijk terug te horen dat dit Geck-O is gezien de creatieve platenkeuze
Wel apart dat er niemand staat te draaien
Werd ook gezegd in het interview met 3 voor 12 dat delen van de originele show gebruikt zouden wordenwrote:Heb het idee dat die Qreator set ook wel een gedeelte van de Qlimax set was, die lichtshow was echt volledig on point.
Die Qlimax-mask visuals op de grond vind ik vet!wrote: Die 3D projecties zijn wel echt tof gedaan trouwens.
Helaas niet, het is een monument. Erg jammer, want het zou een legendarische feestlocatie zijn, het is ook gigantisch.wrote:@Q-dance is een feest in de markthal een goeie mogelijkheid? Die locatie ziet er ziek uit namelijk.