Gezien zijn hoeveelheid facebook volgers destijds is dat echt ongekendwrote:En Headhunterz stond er al helemaal snel.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 13 minutes ago
Serieus, wie the f is Vertile? Die naam werkelijk buiten het gezever in dit topic nog nooit gehoord.
-
B
Zoek gewoon ff op, op Spotify dan.. zo lastig is 't niet 
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ik schat de kans vrij hoog in dat Vertile er staat:
- Push project Q;
- Hype het grootste, dan kan het snel gaan. Merk onder de meeste hardstyle groepen dat Vertile echt belachelijk populair is geworden ondanks de weinig optredens. Hij zou overal staan afgelopen jaar en dat is natuurlijk dikke pech;
- 20 nov tbd optreden in NL;
- Vernieuwende sound toch (naar mijn inziens).
- Brengt met live act New Dimension zelf het hele pakketje plus past naar mijn mening bij Qlimax.
Tot slot, qua verdienen vindt ik altijd zo subjectief gelul…Zag in dit topic NC genoemd worden, als iemand het niet verdient… Wat mij betreft verdient iemand het als je zo snel zo groot kan worden, zelfde met Rejecta.
- Push project Q;
- Hype het grootste, dan kan het snel gaan. Merk onder de meeste hardstyle groepen dat Vertile echt belachelijk populair is geworden ondanks de weinig optredens. Hij zou overal staan afgelopen jaar en dat is natuurlijk dikke pech;
- Brengt met live act New Dimension zelf het hele pakketje plus past naar mijn mening bij Qlimax.
Tot slot, qua verdienen vindt ik altijd zo subjectief gelul…Zag in dit topic NC genoemd worden, als iemand het niet verdient… Wat mij betreft verdient iemand het als je zo snel zo groot kan worden, zelfde met Rejecta.
-
HHardtraxx Elite
Moet je dat wel hebbenwrote:Zoek gewoon ff op, op Spotify dan.. zo lastig is 't niet
Maar dat terzeiden. Ik bedoel gewoon dat ik werkelijk nog nooit van die dj gehoord heb
wrote:Serieus, wie the f is Vertile? Die naam werkelijk buiten het gezever in dit topic nog nooit gehoord.
Dit ligt aan jou. Jaapie staat al flink grote podia tegenwoordig (Supremacy/LFT bijv)wrote: Maar dat terzeiden. Ik bedoel gewoon dat ik werkelijk nog nooit van die dj gehoord heb
Ik had er ook nog nooit van gehoord. En weet ook wel waarom na enkele tracks te hebben beluisterd. Wat een verschrikkelijke blafkicks 
Dat is meer een probleem met jullie dan met Vertile. Vooral voor "meneer ik ben op de hoogte van alles".
-
HHardtraxx Elite
Dat denken jullie altijd terwijl ik gewoon alleen oplet en dingen onthoud, niet zo heel moeilijk.wrote:Dat is meer een probleem met jullie dan met Vertile. Vooral voor "meneer ik ben op de hoogte van alles".
Maar ik snap nu idd dat ik nog nooit van hem gehoord had en na het beluisteren wou ik dst dat nog zo was.
Goed eet moment mocht hij er staan dus
Opzich zou ik een 'talent showcase' van 30/45 minuten als surprise nog best vet vinden. Udex vs. Voidax vs. Vertile teken ik voor.
Hij kent alleen artiesten die op Qlimax, Defqon en Intents gestaan hebbenwrote:Dat is meer een probleem met jullie dan met Vertile. Vooral voor "meneer ik ben op de hoogte van alles".
Nog steeds te koop!wrote:Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2021
- last seen Jan 2026
+++++++ Vertile is the futurewrote:Ik schat de kans vrij hoog in dat Vertile er staat:
- Push project Q;
LFT, supremacy, Reverze x2, qapital, overdose event, blue stage?wrote:wrote:Serieus, wie the f is Vertile? Die naam werkelijk buiten het gezever in dit topic nog nooit gehoord.Dit ligt aan jou. Jaapie staat al flink grote podia tegenwoordig (Supremacy/LFT bijv)wrote: Maar dat terzeiden. Ik bedoel gewoon dat ik werkelijk nog nooit van die dj gehoord heb
duurt langwrote:Ik las in een reactie op fb dat ticketswap binnenkort mogelijk iswrote:Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
Mocht het onverhoopt niet doorgaan vanwege die coronazooi en er komt een restitutie dan komt die uiteraard gewoon bij jou terecht.
Ja, als ik dit had geweten had ik überhaupt geen ticket gekocht voor een feest waar ik bij voorbaat al over twijfelde.wrote:duurt langwrote:Ik las in een reactie op fb dat ticketswap binnenkort mogelijk iswrote:Nog steeds één ticket te koop voor normale prijs! PB.
-
YHardtraxxer
- 184 posts member since 2017
- last seen May 2024
Mag toch ook hopen dat Ticketswap snel wordt open gezet of dat Qdance zelf met een resale mogelijkheid komt oid. Ook een ticket gehaald voor een vriend die pas na de verkoop zijn werkrooster kreeg, beetje lullig als je in dat soort situaties niet een goede en betrouwbare manier hebt om je ticket te verkopen. Denk dat zowel verkopers als kopers niet echt zitten te wachten op handel op schimmige sites.
-
VHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2021
- last seen Aug 2025
ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as 
Dit zijn toch wel echt de boekingen, nu kan Q niet meer om hem heen.wrote:overdose event
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Mijn laatste feestje is ondertussen alweer 2 jaar geleden en dat dit de reden is om mega hyped te moeten zijn voor Qlimaxwrote:ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as
Alleen ben ik er gewoon bang voor dat Qlimax niet door gaat volgend weekend
Je kunt ze nu verkopenwrote:Mag toch ook hopen dat Ticketswap snel wordt open gezet of dat Qdance zelf met een resale mogelijkheid komt oid. Ook een ticket gehaald voor een vriend die pas na de verkoop zijn werkrooster kreeg, beetje lullig als je in dat soort situaties niet een goede en betrouwbare manier hebt om je ticket te verkopen. Denk dat zowel verkopers als kopers niet echt zitten te wachten op handel op schimmige sites.
*Edit; Prijs daalt snel dus ik zou niet te lang wachten
Ja dit is echt rot. Ik heb mijne nu uiteindelijk verkocht voor €95 incl. fees. M'n ticket was een paar keer een half uur gereserveerd terwijl die als goedkoopste voor normale prijs stond en mensen terwijl dat zo was zelfs duurdere tickets hebben gekocht. Uiteindelijk dus toch een tientje verlies, maar ja. Ben er in ieder geval van af.wrote: *Edit; Prijs daalt snel dus ik zou niet te lang wachten
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Je zal maar lekker geprikt hebben en vervolgens weer lekker niet op stap mogen.wrote:ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as
-
VHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2021
- last seen Aug 2025
In before 2Gwrote:Je zal maar lekker geprikt hebben en vervolgens weer lekker niet op stap mogen.wrote:ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as![]()
Zijn we net van Emre af, laat Ricktermaatje zich van z'n slechtste kant zien.wrote:Je zal maar lekker geprikt hebben en vervolgens weer lekker niet op stap mogen.wrote:ik begin toch wel weer bang te worden voor de persco van vrijdag as![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Enig idee hoeveel mensen een prik hebben laten zetten om maar weer dingen te mogen doen? Mijzelf meegeteld?
Zou daar vooral niet te lichtzinnig over denken...
Zou daar vooral niet te lichtzinnig over denken...