Meen jewrote:Vertile heeft zelfs op insta zijn tour aangekondigd voor nov, 20 nov TBA.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Als iedere artiest die nog niets heeft aangekondigd die datum op Qlimax staat kunnen we er alsnog wel een vierdaags evenement van makenwrote:Rebelion en Vertile beide nog geen show op 20 nov, grote kans dat ze naar qlimax komen.
Vertile heeft zelfs op insta zijn tour aangekondigd voor nov, 20 nov TBA.
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Werd de lineup nou vandaag aangekondigd of had ik verkeerd gelezen? 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Dat had je verkeerdwrote:Werd de lineup nou vandaag aangekondigd of had ik verkeerd gelezen?
Anthem kwam vandaag
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Niets aangekondigd hebben of Vertile die letterlijk z'n schedule post met 'toevallig' de 20e 'TBA' (waar ie dus duidelijk de aandacht op wil vestigen).wrote:Als iedere artiest die nog niets heeft aangekondigd die datum op Qlimax staat kunnen we er alsnog wel een vierdaags evenement van makenwrote:Rebelion en Vertile beide nog geen show op 20 nov, grote kans dat ze naar qlimax komen.
Als ie bewust zo pontificaal 20/11 - TBA gaat posten, en uiteindelijk niet op Qlimax staat dan is iedereen weer teleurgesteld, dus heb hier wel een soort hoop door ofzo.
Ik denk juist dat doordat het er staat, hij er niet staat. Kan me vrijwel niet voorstellen dat artiesten die er staan al enige vorm van hints mogen droppen zonder dat dit in de stijlen van Qlimax gebeurd, daar heeft Q-Dance de branding te goed voor op orde.wrote:Niets aangekondigd hebben of Vertile die letterlijk z'n schedule post met 'toevallig' de 20e 'TBA' (waar ie dus duidelijk de aandacht op wil vestigen).wrote:Als iedere artiest die nog niets heeft aangekondigd die datum op Qlimax staat kunnen we er alsnog wel een vierdaags evenement van makenwrote:Rebelion en Vertile beide nog geen show op 20 nov, grote kans dat ze naar qlimax komen.
Als ie bewust zo pontificaal 20/11 - TBA gaat posten, en uiteindelijk niet op Qlimax staat dan is iedereen weer teleurgesteld, dus heb hier wel een soort hoop door ofzo.
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij er wel staat, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit zo aan het licht zou komen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Daar heb je een punt. Toch.. weet Vertile toch ook wel dat als je dit soort dingen post je verwachtingen gaat aanwakkeren? We zullen het zien.Ik denk juist dat doordat het er staat, hij er niet staat. Kan me vrijwel niet voorstellen dat artiesten die er staan al enige vorm van hints mogen droppen zonder dat dit in de stijlen van Qlimax gebeurd, daar heeft Q-Dance de branding te goed voor op orde.
Ik zou er niet rouwig om zijn als hij er wel staat, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit zo aan het licht zou komen.
-
THardtraxxer
- 64 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
MYST heeft op Instagram aangekondigd niet op Qlimax te zullen staan.
Samplepack verkocht vanwege dat MYST niet op Qlimax staatwrote:MYST heeft op Instagram aangekondigd niet op Qlimax te zullen staan.
Heb em al weer uit mn geheugen gewistwrote:MYST heeft op Instagram aangekondigd niet op Qlimax te zullen staan.
Myst gaat je achtervolgen met je unieke samplepack-ID !!1!wrote:Samplepack verkocht vanwege dat MYST niet op Qlimax staatwrote:MYST heeft op Instagram aangekondigd niet op Qlimax te zullen staan.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
-
S
- 8 posts member since 2021
- last seen Nov 2022
Blijft natuurlijk een hoop speculeren, maar zou wel gaaf zijn als Vertile er wel staat.wrote:Als iedere artiest die nog niets heeft aangekondigd die datum op Qlimax staat kunnen we er alsnog wel een vierdaags evenement van makenwrote:Rebelion en Vertile beide nog geen show op 20 nov, grote kans dat ze naar qlimax komen.
Dat betekend dus live zang op een hardstylefeest! Altijd zo nice
Doet mij meer aan een G4H plaat denken daarna dan aan Ran-Dwrote:Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.
Eerlijkgezegd vind ik het best een prima anthem. Kan hij toppen aan die van afgelopen jaren? Dat zeker niet. Maar de Qlimax sfeer is in de break zeker aanwezig, de melodie blijft lekker hangen en er zit nog best een lekkere drive in. Ook de vrouwelijke vocalist vind ik eigenlijk wel verfrissend na al die jaren spoken word met dezelfde soort vocals. Ik denk dat dit straks met een dikke Qlimax show gewoon een kippenvelmomentje gaat worden in de Gelredome.
Zou wel toevallig zijn dat exact dezelfde namen als vorig jaar er staan.
Scherpwrote:Zou wel toevallig zijn dat exact dezelfde namen als vorig jaar er staan.
Vorig jaar?wrote:Zou wel toevallig zijn dat exact dezelfde namen als vorig jaar er staan.

Edit: oepsieee laat maar
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Lekker Martin
Ik verwacht overigens wel dat de artiesten die de stream anthems hebben gedaan vorig jaar dat die er staanwrote:Zou wel toevallig zijn dat exact dezelfde namen als vorig jaar er staan.
Ik hoop echt dat Hhz en szp er niet staan 
Project One daarentegen... B-Frontliner zou ook echt mooi zijn. Maar zie hun dat album niet voor 2035 uitbrengen.
-
A
Maar wat doet die zang mevrouw er dan bijwrote:Zou wel toevallig zijn dat exact dezelfde namen als vorig jaar er staan.