Het bomt me niet eens dat het uptempo is, al zou het gewone hardcore zijn, het is gewoon irritant hoe elke set tegenwoordig zijn eigen showtje is met openingsplaten, gewone platen en dan nog eens 10 minuten hardcore, in plaats van dat je een avond in het geheel opbouwt.
Klaarblijkelijk is de prijs gewoon te hoog. Zet je er volgend jaar kermis hardstyle neer met deze prijzen gaat het waarschijnlijk ook niet uitverkopen.wrote:Kan dit jaar niet maar moet ook zeggen dat dit voor mij ook het geval is. Is geloof ik ook vrij ongehoord dat je 2 weken voor Qlimax nog tickets kunt halen. Zany tot D-block & S-te-fan "rustigere" hardstyle en dan 7 acts hard is voor mij veeeel te veel. Ik snap wel dat het niet elk jaar zoals Qlimax 2016 kan zijn (toen was het pas vanaf 4 uur hard) maar vanaf bijv. 1 uur hard is voor mij te vroeg. En snap wel dat er tegenwoordig meer roep om Raw is maar klaarblijkelijk is dit ook niet de winnende combinatie qua line-up als je 2 weken voor het grootste indoor hardstyle event nog tickets kunt halen.wrote:Kaarten ook verkocht, zoveel raw is niks (meer) voor mij.
Edit: Oja kats, dat het nu 's nachts is dat is voor mij ook totaal geen toevoeging. Overdag was ideaal geweest.