Denk dat dit helemaal niet het geval is.wrote:Ik snap eerlijk gezegd wel waarom het nog niet uitverkocht is. Ook om mij heen hoor ik ook vaak "De kant waar de hardstyle heen gaat trekt mij simpelweg niet meer". En dan maak je de line-up zo vol met raw-artiesten. Natuurlijk schandalig dat een Act of Rage of SZP hier staat. Zit niets innovatiefs of mysterieus in. Vooral SZP gebruikt al 4 jaar dezelfde sounds. Act of Rage maakt alleen maar anti climaxen met enkel een kick en een geluidje. Ik twijfelde nog, maar door line-up ga ik ook niet meer. Ook al zou ik willen, lastig als iedereen om je heen afhaakt door de line-up.
Je ziet in alles dat hardere hardstyle gewoon steeds populairder wordt. De namen die er nu staan krijgen gewoon simpelweg de meeste bezoekersaantallen. Dus aan de line-up ligt het echt niet.
Ik denk dat de prijs gewoon te hoog is voor deze namen. De show omtrent die acts is het enigste USP wat Qlimax heeft, en dat je nieuwe platen iets eerder kan horen, volgende feest hoor je ze bij de zelfde acts ook wel.
Maar de show sluit allang niet echt meer aan op wat Qlimax was toen het uitverkocht, de muziek ook niet echt. Toen stonden de grootste namen er ook, maar toen werden de sets ook nog echt aangepast aan de show. De show is natuurlijk nog wel vet, maar om daar nou 50 euro meer voor neer te leggen dan een b-feest waar je deze namen later ook kan zien met de zelfde platen.
Deze line-up kan je op zat andere feesten ook zien, 100 euro voor een 1 area feest met een vrij standaard line-up is gewoon duur. Daarnaast is de Gelredome zelf nog enorm duur. In deze tijden zullen meer mensen dit gewoon skippen. Voor wat je eigenlijk krijgt is het de grote uitgave niet waard, en het lijkt er op dat steeds meer mensen dit ook vinden. Vroeger was je bereid dat extra voor Qlimax neer te leggen omdat sets van artiesten op Qlimax net dat extra speciale hadden, nu is dat niet echt meer zo.