Ook binnen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
Hier ook de tickets in tha pocket
Wilde in eerste instantie helemaal niet gaan maar nu uit FOMO toch een kaart gekocht. 
-
DHardtraxxer
- 55 posts member since 2021
- last seen Nov 2021
Kaarten binnen! Wordt weer episch!
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 39 minutes ago
Kaarten binnen
Met gemak 2x er doorheen
Met gemak 2x er doorheen
Is ook niet zo raar als je verzekerd bent van tickets.wrote:Met gemak 2x er doorheen
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Je bent niet verzekerd van tickets. Een deel van alle tickets is hiervoor gereserveerd, dit gedeelte kan gewoon uitverkocht raken waardoor mensen (incl members) alsnog bij de normale sale moeten kopen.wrote:Is ook niet zo raar als je verzekerd bent van tickets.wrote:Met gemak 2x er doorheen
Mail van Q:
DEDIQATED Members can purchase up to 2 Qlimax tickets during this sale. Due to technical difficulties, it’s not possible to load your wishlist. Don’t worry though, you can still take your time in the shop as you’re ensured of tickets during the DEDIQATED ticket sale.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Wat is nu als niet Dediqated member eigenlijk het nut van het invullen van die wishlist van enkele weken geleden?
wrote:Wilde in eerste instantie helemaal niet gaan maar nu uit FOMO toch een kaart gekocht.
-
HHardtraxx Elite
Niets, net als voor memberswrote:Wat is nu als niet Dediqated member eigenlijk het nut van het invullen van die wishlist van enkele weken geleden?
Het laad alleen vast de dingen in je winkelmandje meer doet het sowieso niet
Tickets binnen via iemand met Q-Dance member account 
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
mhm misschien zijn er dit keer dan toch een groter deel gereserveerd voor de sale, of er zijn maar relatief weinig members.wrote:Mail van Q:
DEDIQATED Members can purchase up to 2 Qlimax tickets during this sale. Due to technical difficulties, it’s not possible to load your wishlist. Don’t worry though, you can still take your time in the shop as you’re ensured of tickets during the DEDIQATED ticket sale.
Dit begint redelijk droevig te worden jawrote:Slim Emmer, op twee accounts dit posten!
OT: Kaart ook binnen. Kan al niet wachten op het speculeren over de lineup. Hoop persoonlijk dit jaar weer DBSTF te zien met hun nieuwe album. E-Force of Vertile zou me ook wel tof lijken.
-
HHardtraxx Elite
Heb in de art work ran-d, the qreator en villain weten te spotten.wrote:Dit begint redelijk droevig te worden jawrote:Slim Emmer, op twee accounts dit posten!![]()
OT: Kaart ook binnen. Kan al niet wachten op het speculeren over de lineup. Hoop persoonlijk dit jaar weer DBSTF te zien met hun nieuwe album. E-Force of Vertile zou me ook wel tof lijken.
En het leek even de schmink van project one
*insert slowpoke picture here*
Dat was al bekend Miwer
Dat was al bekend Miwer
Emre slaat gewoon 2 x 92 euro kapot om z'n beide hardtraxx accounts binnen te krijgen.
-
HHardtraxx Elite
Er zijn dus al meer gezichten voorbij gekomen maar die niet weten te herkennenwrote:*insert slowpoke picture here*
Dat was al bekend Miwer
Misschien trailer even bekijkenwrote:Er zijn dus al meer gezichten voorbij gekomen maar die niet weten te herkennenwrote:*insert slowpoke picture here*
Dat was al bekend Miwer
The Qreator kan alle kanten op gaan, maar Ran-D kan ik nou echt niet warm van worden met z'n happy popstyle setjes. Is toch geen hardstyle meerwrote:Heb in de art work ran-d, the qreator en villain weten te spotten.wrote:Dit begint redelijk droevig te worden jawrote:Slim Emmer, op twee accounts dit posten!![]()
En het leek even de schmink van project one
Geen hardstyle meer vind ik wat ver gaan, maar ik ben het zeker met je eens dat ik totaal niet meer zit te wachten op Ran-D. Wat een ongelofelijk langzame, voorspelbare muziek brengt die man de afgelopen jaren uit, zeg. Heb bij z'n setjes tegenwoordig het idee dat je langer op breaks mag klappen en meezingen dan dat je daadwerkelijk aan het losgaat bentwrote: The Qreator kan alle kanten op gaan, maar Ran-D kan ik nou echt niet warm van worden met z'n happy popstyle setjes. Is toch geen hardstyle meer
Slappe pizzapunt eten, met moeite een fruithapje naar binnen werken en schijten. Niks aan de hand!wrote:Geen hardstyle meer vind ik wat ver gaan, maar ik ben het zeker met je eens dat ik totaal niet meer zit te wachten op Ran-D. Wat een ongelofelijk langzame, voorspelbare muziek brengt die man de afgelopen jaren uit, zeg. Heb bij z'n setjes tegenwoordig het idee dat je langer op breaks mag klappen en meezingen dan dat je daadwerkelijk aan het losgaat bentwrote: The Qreator kan alle kanten op gaan, maar Ran-D kan ik nou echt niet warm van worden met z'n happy popstyle setjes. Is toch geen hardstyle meer