Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 08:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk uberhaupt dat Sefa de meest realistische optie is met Nosferatu, Re-Style, D-Fence, Dither en Deadly Guns er achter.

Sefa is de enige naam die de zaal ook gevuld kan houden op het einde, de andere vier ook in mindere mate. Zijn niet veel huidige artiesten (behalve mss DJ Unlocked) die op dat niveau van populariteit zitten in hardcore.

Ophidian is te moeilijk voor dat publiek. Voor een hardcore publiek is het wel bekend wat voor legende hij is maar het Qlimax publiek kent waarschijnlijk alleen Butterfly VIP, Forgotten Moments Remix en met wat geluk So Many Sacrifices. Zijn andere populaire platen zoals Chaos, Nothing Is Real, Return To Greatness en Illusions zijn met namen die hedendaags een stuk populairder zijn dan hij is.

Ik zie het graag gebeuren, maar ik denk dat Ophidian daar niet meer gaat staan, ook al verdient hij het wel. Qlimax draait tegenwoordig nou eenmaal om de populairste namen en niet de namen die het beste bij het oude "meer duistere" concept passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vertile geeft aan dat hij nog een onaangekondige boeking heeft op 20 november. Zou er eigenlijk niet van opkijken als hij op Qlimax staat aangezien Q-Dance hem al sinds het begin in de spotlight zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Vertile geeft aan dat hij nog een onaangekondige boeking heeft op 20 november. Zou er eigenlijk niet van opkijken als hij op Qlimax staat aangezien Q-Dance hem al sinds het begin in de spotlight zet.


Zou echt tering dik zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best aannemelijk dat hij er staat. Rejecta stond immers ook ~2 jaar nadat zijn tracks voor het eerst op een feest werden gedraaid zelf op Qlimax. Zou het wel tof vinden, maar zolang het niet ten koste gaat van een rebelion of een e-force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een half uurtje Vertile als surprise act zou ik heel vet vinden, maar ben van mening dat hij een 'volwaardig' slot op de lineup nog niet heeft kunnen verdienen. Al helemaal als dat ten koste gaat van bijvoorbeeld een Adaro, Rebelion, Act of Rage, MYST ( :cry: ) of zelfs namen als E-Force en Warface.

Ben zelf misschien geen grote fan van alle bovenstaande namen, maar voor Qlimax moet je je naar mijn mening echt bewezen hebben als een grote naam. Rejecta had voor Qlimax ook meerdere grote boekingen gehad en meer hitjes voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 22:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Rebelion, Act of Rage

Dit zou echt mega top zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me niet voorstellen dat Vertile er staat om eerlijk te zijn. Qlimax is toch over het algemeen vooral voor de allergrootste namen/de namen die toch al wel een paar hele grote boekingen gehad hebben. Rejecta stond idd vrij snel op Qlimax (2019) maar stond datzelfde jaar ook al op de mainstage van Decibel, op primetime op Defqon zaterdag in de Blue, op Hard Bass en op Qapital. Wat dat betreft heeft Vertile natuurlijk pech dat er anderhalf jaar geen feesten waren maar toch, ik denk niet dat hij bekend/groot genoeg is voor Qlimax.

Denk zelf iets in de trant van:

D-Block & S-te-fan
Devin Wild
Headhunterz
JDX
Project One
Ran-D
Rebelion
Sefa
The Qreator
Villain
Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 11:45 
 
Hardtraxxer

Ik gok op

Phuture Noize
B-Front
Project One
Ran D / surprise act g4h
Devin Wild
Sefa
Sub Zero Project
Rebelion - Overdose
The Qreator
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 12:39 
 
Hardtraxxer

BattleRoyaleNL schreef:
Ik gok op

Phuture Noize
B-Front
Project One
Ran D / surprise act g4h
Devil Wild
Sefa
Sub Zero Project
Rebelion - Overdose
The Qreator


Ik hoop toch echt dat Rebelion geen Overdose set gaat draaien op Qlimax.
Vind dat totaal niet bij Qlimax passen. Van mij mogen zij hun melodieuze platen draaien, maar niet die piep kick zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun het MYST ook niet meer om hier een afscheids set te doen, kerel is verantwoordelijk voor dé soundtrack van m'n jaar en heb zn tracks non-stop op repeat gehad, maar de Qlimax plek is echt te kostbaar om aan iemand te geven als afscheids set. Helemaal op de manier hoe hij het gedaan heeft.

Dan nog liever Vertile die nog een mooie toekomst voor zich heeft idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheRiVer schreef:
Ik hoop toch echt dat Rebelion geen Overdose set gaat draaien op Qlimax.
Vind dat totaal niet bij Qlimax passen

Dat mysterieuze is echt al jáááren overboord hoor. Als zelfs een Da Tweekaz een Tweekacore set kunnen doen dan is alles mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:07 
 
Hardtraxx Addict

Anthem online
13 in een dozijn ran-d track
Niets boeiends
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Anthem online
13 in een dozijn ran-d track
Niets boeiends


Vind het een matige Ran-D plaat met een interessant JDX introotje er voor. Helaas.

Die versnelling ook weer... nee precies wat ik bij z'n Defqon anthem had heb ik ook bij z'n Qlimax anthem, vind het echt helemaal niks.

Hij heeft nog genoeg vette platen gemaakt, maar zowel Defqon als Qlimax anthems vind ik gewoon absoluut niet passend in zijn stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel vet eigenlijk! Alleen dat versnelde stuk, waarom nou weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.


Heb je de link toevallig? Krijg het niet gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdaghakdag schreef:
Delt-A schreef:
Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.


Heb je de link toevallig? Krijg het niet gevonden


Volgens mij alleen in de Q-Dance Network app op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:26 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Delt-A schreef:
Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.


Heb je de link toevallig? Krijg het niet gevonden


Volgens mij alleen in de Q-Dance Network app op het moment.

Klopt
Maar dan wel voor iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff die zang aan het begin gaat mij wel wat te ver hoor, lijkt wel of ik naar een musical of een auditie voor The Voice of Holland zit te luisteren. Melodietje is verder wel tof, eerste climax overtuigt me best wel. De anti die er vervolgens achteraan komt is dan weer niks voor mij, vind 2/3 kicks enorm matig. En dan nog dat versnelde stuk.. Tja, ik neem aan dat de meesten hier het er wel over eens kunnen zijn dat zoiets echt helemaal niets toevoegt. Vind het geheel ook niet heel veel anders dan de gemiddelde Ran-D plaat van de laatste paar jaar.

Dat het anthem niets voor mij is daar kan ik nog wel mee leven. Wat ik nog veel pijnlijker vind is dat we straks een hele set krijgen met platen die allemaal net zo klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.

Zet em in z'n 5 dan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik vind 'm leuk tot aan de versnelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind 'm leuk vanaf de versnelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:18 
 
Hardtraxxer

Typische Ran-D plaat niet heel vernieuwend en verrassend.
Maar dat mag de pret niet drukken Qlimax zal wel weer een mooi feest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:48 
 
Hardtraxx Newbie

Rebelion en Vertile beide nog geen show op 20 nov, grote kans dat ze naar qlimax komen.

Vertile heeft zelfs op insta zijn tour aangekondigd voor nov, 20 nov TBA.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten