LV1 schreef:
Jullie vergeten de "italiaan omdat het moet". Vrees voor zatox met natuurlijk dave revan

Als we dan toch per se Italianen in de lineup moeten hebben, zet dan maar lekker TNT als opener neer ofzo. De Nederlandse bezoekers die nog op Zatox zit te wachten zijn volgens mij sowieso op één hand te tellen (met Dave Revan erbij heb je waarschijnlijk überhaupt geen handen nodig). Snap niet dat die man nog altijd zulke grote podia krijgt. Maar goed, vrees inderdaad ook dat hij weer van de partij is. Nou ja, dan maar een uurtje rondjes door de ring gaan lopen ofzo.
Over de opener gesproken, het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze dit jaar weer willen beginnen met een half uur classics en een half uur wat moderner freestyle-achtig spul zoals ze dat de laatste paar jaar ook doen. Ik denk dan dat TNT niet eens zo heel onrealistisch hoeft te zijn, toch? Zie verder zo weinig andere artiesten voor me die snel zo'n 'half om half' opener zouden doen. Zou zelf overigens liever gewoon beginnen met een uur classics, maar heb niet het idee dat ze gauw van de huidige formule gaan afwijken.