Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:52 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
The Prophet
Sound Rush
Atmozfears
D-Block & S-te-fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Spirit of hardstyle showcase?
Phuture Noize
B-Front
Nosferatu/Miss K8

Ik denk/hoop dat het zoiets wordt. Ik zou er voor tekenen in ieder geval! :thumbsup:

Denk inderdaad ook niet dat heel ver hiervan af gaat zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 16:49 

Hardtraxxer

Berenfiets schreef:
TSFH schreef:
The Prophet
Sound Rush
Atmozfears
D-Block & S-te-fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Spirit of hardstyle showcase?
Phuture Noize
B-Front
Nosferatu/Miss K8

Ik denk/hoop dat het zoiets wordt. Ik zou er voor tekenen in ieder geval! :thumbsup:

Denk inderdaad ook niet dat heel ver hiervan af gaat zitten.

Maar kans dat b-front anthem dan doet is wel kleiner, gok niet dat ze de show pas op het einde gaan doen (of ze gooien hem midden op de avond net zoals met g4h destijds). Headhunterz anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 17:44 

Hardtraxx Veteran

Waarom denkt iedereen Headhunterz anthem? Hij heeft er al 1 en ik zou t echt onverdiend vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 17:56 

Hardtraxxer

Jullie vergeten de "italiaan omdat het moet". Vrees voor zatox met natuurlijk dave revan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 18:25 

Hardtraxx Addict

LV1 schreef:
Jullie vergeten de "italiaan omdat het moet". Vrees voor zatox met natuurlijk dave revan :sick:

Perfect moment om te eten en vanaf de tribune genieten van van de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 18:45 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Pannenkoek schreef:
Hoor nu al een paar keer Nosferatu voorbij komen als mogelijke naam voor de afsluiter, maar is Miss K8 niet waarschijnlijker? Volg de hardcore scene op enkele namen na niet zo, maar heb wel het idee dat zij iets populairder is.

Denk verder dat D-Block & S-Te-Fan hier waarschijnlijk ook wel staan. Met dat nieuwe album lijkt het me in ieder geval niet onrealistisch dat Q-Dance ze een plek gunt.

Ja ze is ook wel populairder. Ik verwacht een van de twee. Hoewel ik Furyan of Destructive Tendencies ook nog wel een degelijke kans geef, niet dat ik daar zelf blij van word.

Destructive Tendencies gaat echt niet gebeuren... spijtig maar helaas :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:15 

Hardtraxx Addict

LV1 schreef:

Als we dan toch per se Italianen in de lineup moeten hebben, zet dan maar lekker TNT als opener neer ofzo. De Nederlandse bezoekers die nog op Zatox zit te wachten zijn volgens mij sowieso op één hand te tellen (met Dave Revan erbij heb je waarschijnlijk überhaupt geen handen nodig). Snap niet dat die man nog altijd zulke grote podia krijgt. Maar goed, vrees inderdaad ook dat hij weer van de partij is. Nou ja, dan maar een uurtje rondjes door de ring gaan lopen ofzo.

Over de opener gesproken, het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze dit jaar weer willen beginnen met een half uur classics en een half uur wat moderner freestyle-achtig spul zoals ze dat de laatste paar jaar ook doen. Ik denk dan dat TNT niet eens zo heel onrealistisch hoeft te zijn, toch? Zie verder zo weinig andere artiesten voor me die snel zo'n 'half om half' opener zouden doen. Zou zelf overigens liever gewoon beginnen met een uur classics, maar heb niet het idee dat ze gauw van de huidige formule gaan afwijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:17 

Hardtraxx Elite

Bfront lijkt me steeds meer zekerheid te worden.
Vooral nu Bfront iets over the paradox op qlimax 2016...

#hypetrain
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:22 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Bfront lijkt me steeds meer zekerheid te worden.
Vooral nu Bfront iets over the paradox op qlimax 2016...

#hypetrain

B-Front & Noisecontrollers op Qlimax en je hoort mij niet meer klagen over de rest

Heady is zekerheidje (goud)

Nosferatu of miss k8, beide zou prima zijn.

Ik voel 'm wel hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:33 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Beter knallen ze Ophidian gewoon op het eind neer, als we zo'n sfeeravond toch goed af moeten sluiten :)

Dat zou me een partijtje genieten worden zeg. :loving:

Verder zou ik een B-Front Beyond Reality showcase & een Noisecontrollers Attack Again / Spirit of Hardstyle showcase heel tof vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:33 

Hardtraxxer

Nosferatu of Ophidian als afsluiter zou fantastisch zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 20:04 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
LV1 schreef:

Als we dan toch per se Italianen in de lineup moeten hebben, zet dan maar lekker TNT als opener neer ofzo. De Nederlandse bezoekers die nog op Zatox zit te wachten zijn volgens mij sowieso op één hand te tellen (met Dave Revan erbij heb je waarschijnlijk überhaupt geen handen nodig). Snap niet dat die man nog altijd zulke grote podia krijgt. Maar goed, vrees inderdaad ook dat hij weer van de partij is. Nou ja, dan maar een uurtje rondjes door de ring gaan lopen ofzo.

Over de opener gesproken, het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze dit jaar weer willen beginnen met een half uur classics en een half uur wat moderner freestyle-achtig spul zoals ze dat de laatste paar jaar ook doen. Ik denk dan dat TNT niet eens zo heel onrealistisch hoeft te zijn, toch? Zie verder zo weinig andere artiesten voor me die snel zo'n 'half om half' opener zouden doen. Zou zelf overigens liever gewoon beginnen met een uur classics, maar heb niet het idee dat ze gauw van de huidige formule gaan afwijken.

Activator opener :$ half uurtje early, half uurtje classics :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 20:45 

Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
Activator opener :$ half uurtje early, half uurtje classics :surrender:

Doe maar niet, dan ben ik na het eerste uurtje al gestorven in m'n eigen kwak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 20:53 

Hardtraxxer

Wildstylez:
Citaat:
Got my mind cleared to finish something REALLY important next week!

Hij het anthem? Drie maand voor het feest het anthem klaar lijkt me ook geen rare planning, daarnaast nog nooit het anthem gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 20:54 

Hardtraxx Veteran

Normaal wordt dat pas later bekend gemaakt, maar ook hij mag het zeker maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 20:55 

Hardtraxxer

Gaat ook niet om het bekend maken, gaat er om wanneer hij het bij Q moet aanleveren. Dan lijkt mij drie maand voor het feest best een logische tijdsplanning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 21:19 

Hardtraxx Elite

Wildstylez lijkt mij eerlijk gezegd ook de meest logische. Hij is toch de enige van de echt grote namen die hem nog nooit gemaakt heeft.
En ik denk ook dat daar echt wel iets heel vets uit kan komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 23:50 

Hardtraxx Veteran

Heb eigenlijk liever geen Wildstylez anthem. Was het 2010 of eerder, dan had het gemogen, maar denk niet dat Wildstylez in zijn huidige stijl echt een anthem met een qlimax gevoel kan neerzetten. Dus 100x liever B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 00:01 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Heb eigenlijk liever geen Wildstylez anthem. Was het 2010, dan had het gemogen, maar denk niet dat Wildstylez in zijn huidige stijl echt een anthem met een qlimax gevoel kan neerzetten. Dus 100x liever B-Front.

Ik dacht vorig jaar hetzelfde bij een Coone anthem, maar toen ik die plaat van hem eenmaal hoorde ben ik volledig bijgedraaid. Denk eigenlijk dat ook Wildstylez er best wel iets moois van kan maken. Als 'ie hem dan meteen een beetje in de stijl van een plaat als Atrocious maakt ben ik helemaal blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 10:23 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
LV1 schreef:

Zany zou dat ook perfect kunnen met zijn huidige stijl en het aantal classics dat hij heeft liggen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Bass Modulators ook een serieuze kanshebber voor het anthem. In 2015 openden ze met Shadows, een plaat die ik veel vetter vond dan Equilibrium en mij veel meer een Qlimax gevoel gaf. Als ze iets soortgelijks neerzetten, zou het best weel heel vet kunnen worden :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 11:31 

Hardtraxx Veteran

BM zou ook prima zijn, maar zou gewoon zo vet zijn als eindelijk B-Front het eens mag doen :cry:

TSFH schreef:
Heb eigenlijk liever geen Wildstylez anthem. Was het 2010 of eerder, dan had het gemogen, maar denk niet dat Wildstylez in zijn huidige stijl echt een anthem met een qlimax gevoel kan neerzetten. Dus 100x liever B-Front.

Als Coone een fantastisch anthem kan maken...

Wildstyez zou natuurlijk ook meer dan prima zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 11:33 

Hardtraxx Veteran

Ik heb liever Bass Modulators er niet dit jaar. Veel liever Sound Rush of Audiotricz die een veel gevarieerder lijstje neer kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 19:09 

Hardtraxx Veteran

Coone heeft goed werk afgeleverd absoluut, maar had zich dat jaar al wel bewezen in staat te zijn wat hardere plaatjes te maken, zoals het intents anthem bijv. Ook denk ik dat Coone's stijl veel makkelijker aan te passen is aan een bepaald thema. Wildstylez is gewoon nog steeds echt ubersoft. Ik zie hem niet zo snel een wat duistere plaat neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 19:12 

Hardtraxx Veteran

Hoeft ook niet duister te zijn, als het maar mysterieus is. Qlimax anthem mag toch euforisch zijn, als het maar past bij het thema.

Ik denk dat ihj er iets heel gaafs van kan maken, is niet zomaar een huis tuin en keuken producer natuurlijk...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten