Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zou gruwelijk zijn als B-Front een 'Beyond Reality' show mag doen hier, past perfect bij Qlimax!


Dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verwacht ook voor dit jaar weer een heerlijke line-up. Komt vooral door het feit dat beide stromingen binnen het genre elkaar steeds meer opzoeken. Ik verwacht ook dat de Bietfront eindelijk het anthem mag gaan produceren. Iedereen schreeuwt er al 2/3 jaar om. Als organisatie kun je dat niet langer blijven negeren. Grote kans dat ik weer aanwezig ben! Vorig jaar was echt editie om van te smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben werkelijk waar benieuwd hoe ze het decord van 2016 kunnen evenaren of zelfs verbeteren. Lijkt me haast onmogelijk. Kijken of ik weer aanwezig kan zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gaat mijn eerste Qlimax worden :D. Heel veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt veel stilstaan, je mag namelijk pas vierkant rammen in de tweede Qlimax!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huhh. Dan ram ik wel driehoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dat wordt veel stilstaan, je mag namelijk pas vierkant rammen in de tweede Qlimax!!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ik verwacht ook dat de Bietfront eindelijk het anthem mag gaan produceren. Iedereen schreeuwt er al 2/3 jaar om. :

Ik verwacht het dus niet. Denk niet dat ze dezelfde artiest in hetzelfde jaar het anthem voor de twee grootste indoor feesten laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ik verwacht ook dat de Bietfront eindelijk het anthem mag gaan produceren. Iedereen schreeuwt er al 2/3 jaar om. :

Ik verwacht het dus niet. Denk niet dat ze dezelfde artiest in hetzelfde jaar het anthem voor de twee grootste indoor feesten laten maken.


Frequencerz maakten dit jaar het defqon anthem, +/- 9 maanden na hun q-base anthem. Qlimax is +/- 9 maanden na hardbass dus ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
wootum schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ik verwacht ook dat de Bietfront eindelijk het anthem mag gaan produceren. Iedereen schreeuwt er al 2/3 jaar om. :

Ik verwacht het dus niet. Denk niet dat ze dezelfde artiest in hetzelfde jaar het anthem voor de twee grootste indoor feesten laten maken.


Frequencerz maakten dit jaar het defqon anthem, +/- 9 maanden na hun q-base anthem. Qlimax is +/- 9 maanden na hardbass dus ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.

Ik hoop van harte met je mee, maar ben er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Frequencerz maakten dit jaar het defqon anthem, +/- 9 maanden na hun q-base anthem. Qlimax is +/- 9 maanden na hardbass dus ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.

Maken dalijk Freqz m :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thema dit jaar confirmed? Qlimax 2017: rewritten history?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij wordt ook dit feest mijn 1e keer. heb totaal geen idee wat ik er van moet verwachten. kijk er al 2/3 jaar naar uit en nu ben ik eindelijk oud genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef Sub Zero Project een goede kans dat ze hier staan, aangezien ze best hard gepushed worden de laatste tijd. Ik hoop echter op Phuture Noize. Voor de rest hoop ik ook op een B-Front anthem zoals velen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Thema dit jaar confirmed? Qlimax 2017: rewritten history?

Qlimax 2017: wattan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebelion afsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht qua nieuwe namen dit jaar sowieso Sound Rush. Zou me heel erg verbazen als zij er niet als 2e act staan dit jaar. Eventueel Cyber, maar beide zie ik niet gebeuren. Qua nieuwe raw namen zou ik eigenlijk alleen Phuture Noize kunnen bedenken die dit jaar echt grote stappen heeft gezet qua populariteit. Eventueel Hard Driver nog als optie. En ik denk en hoop dat Nosferatu dit jaar afsluit.

Heerlijk dat zeveren over een line-up die er over 2 maanden pas is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoor nu al een paar keer Nosferatu voorbij komen als mogelijke naam voor de afsluiter, maar is Miss K8 niet waarschijnlijker? Volg de hardcore scene op enkele namen na niet zo, maar heb wel het idee dat zij iets populairder is.

Denk verder dat D-Block & S-Te-Fan hier waarschijnlijk ook wel staan. Met dat nieuwe album lijkt het me in ieder geval niet onrealistisch dat Q-Dance ze een plek gunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Hoor nu al een paar keer Nosferatu voorbij komen als mogelijke naam voor de afsluiter, maar is Miss K8 niet waarschijnlijker? Volg de hardcore scene op enkele namen na niet zo, maar heb wel het idee dat zij iets populairder is.

Denk verder dat D-Block & S-Te-Fan hier waarschijnlijk ook wel staan. Met dat nieuwe album lijkt het me in ieder geval niet onrealistisch dat Q-Dance ze een plek gunt.


Ja ze is ook wel populairder. Ik verwacht een van de twee. Hoewel ik Furyan of Destructive Tendencies ook nog wel een degelijke kans geef, niet dat ik daar zelf blij van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter knallen ze Ophidian gewoon op het eind neer, als we zo'n sfeeravond toch goed af moeten sluiten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn als Rebelion hier ook staat :lol:. Al zou ik dat persoonlijk niet eens erg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Beter knallen ze Ophidian gewoon op het eind neer, als we zo'n sfeeravond toch goed af moeten sluiten :)

Ophidian op Qlimax is echt mijn droomafsluiter. Denk alleen dat 90% van het volk daar niks mee kan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet
Sound Rush
Atmozfears
D-Block & S-te-fan
Headhunterz
Noisecontrollers
Spirit of hardstyle showcase?
Phuture Noize
B-Front
Nosferatu/Miss K8

Ik denk/hoop dat het zoiets wordt. Ik zou er voor tekenen in ieder geval! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten