Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 23:29 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.

Kan toch gewoon mijn OV-chipkaart gebruiken? Als ik gewoon genoeg tegoed erop heb, zou dat toch ook moeten lukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 07:54 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.

Wie de neuk koopt er nog een ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 08:16 

Donateur

Sjaakie P schreef:
Kan toch gewoon mijn OV-chipkaart gebruiken? Als ik gewoon genoeg tegoed erop heb, zou dat toch ook moeten lukken?

Ja, maar dan dus wel genoeg erop zetten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 08:29 

Hardtraxxer

Ik heb zojuist weer een code ontvangen. Zal die atraks hier posten, zit nu in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 09:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:

Wie de neuk koopt er nog een ticket.

Voor de pendelbus is alleen een papieren ticket geldig.

Sjaakie P schreef:
RTM93 schreef:

Dat wel ja maar als je niet genoeg op je OV hebt (minimaal 20euro voor NS) dan sta je daar ook te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 09:30 

Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
Ik heb zojuist weer een code ontvangen. Zal die atraks hier posten, zit nu in de auto.

Hier hetzelfde, alleen was deze code al eerder verzonden en gebruikt en dus ongeldig. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 09:32 

Hardtraxx Elite

Ik heb ook nog een pre-sale code over, PB me maar!

edit: hij is weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 09:32 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Ik heb ook nog een pre-sale code over, PB me maar!

Ik ook!

Edit: Hij is weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 10:23 

Hardtraxxer

gaat wel lekker met die mailtjes van Q :lol:
Heb de oorspronkelijke mail met de code nooit gehad en ook geen afmelding van dat ik niet uitgekozen ben.
Krijg nu net wel een reminder (met code :loving: ) dat ik mijn code voor vandaag moet gebruiken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 11:49 

Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
voor vandaag

Dan ben je dus al te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 12:04 

Hardtraxx Elite

Als iemand een code over heeft, aarzel niet en stuur me gerust een PB'tje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 12:19 

Hardtraxxer

ivo024 schreef:
Danny Phantom schreef:
voor vandaag

Dan ben je dus al te laat :P

Voor het eind van vandaag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 12:50 

Hardtraxx Addict

Sjaakie P schreef:
Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.

Kan er op de website niet veel over vinden, ik word ook telkens doorgestuurd naar de site van q-dance zelf die er nauwelijks info over heeft.

Mocht je een volgepropte bus niks vinden zou je het ook nog kunnen lopen. Ben je zo'n 15 a 20 minuten onderweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 12:56 

Hardtraxx Veteran

Doe maar 30-40 minuten. Moet je redelijk doorrennen als je 3,5 km wilt afleggen in een kwartier haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:19 

Hardtraxx Addict

Beetje tempo er in, bij praten en je bent er zo. Lijkt mij fijner dan in zo'n bus. Die bussen zien er niet prettig uit van af een afstand namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:22 

Hardtraxx Elite

stel verwende kinderen. Wat boeit t nou dat je even 10 minuten in een volle bus moet staan of zitten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:22 

Hardtraxx Elite

Miwer was here
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:34 

Kraak... Piep...

MeneerEend schreef:
stel verwende kinderen. Wat boeit t nou dat je even 10 minuten in een volle bus moet staan of zitten :lol: :lol:

Nou ik heb trauma's aan de terugweg met de bus.

Een, en soms nog een extra, opstap plaats voor een bus per keer voor honderden mensen. Er werden mensen geplet tot aan het pijnlijke toe. Paar mensen die beetje vdk waren kregen daar ook nog aanvallen door verstikking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:35 

Hardtraxxer

3 jaar met die pendelbus geweest en nooit echt problemen mee gehad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:36 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:

Vooral dit. Is gewoon een goed moment om nog even een flinke schep te nemen , een check doen of je alles al hebt weggestopt en om nog een flinke laatste slok te nemen van je overheerlijke alcoholische versnapering.
Uiteraard heeft op dat moment ook iedereen zijn portable speaker aan staan op zijn of haar favoriete nr en je hoort minimaal 10x wat de dikste set van de avond gaat worden.
Prima voorpret. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:44 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:

Dit. Stelt toch niks voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:47 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
MeneerEend schreef:

Vooral dit. Is gewoon een goed moment om nog even een flinke schep te nemen , een check doen of je alles al hebt weggestopt en om nog een flinke laatste slok te nemen van je overheerlijke alcoholische versnapering.
Uiteraard heeft op dat moment ook iedereen zijn portable speaker aan staan op zijn of haar favoriete nr en je hoort minimaal 10x wat de dikste set van de avond gaat worden.

Denk dat de negatieve dingen voornamelijk over de terugreis gaan en het halve Gelredome met 3 bussen naar dat station moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 13:51 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:
MeneerEend schreef:

Denk dat de negatieve dingen voornamelijk over de terugreis gaan en het halve Gelredome met 3 bussen naar dat station moet.

Als je terugweg ergert aan de bus dan moet je bij pakken of een taxi nemen. :lol:
Mensen zijn niks gewend tegenwoordig. Verwachten een fluwelen handschoen aanpak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 14:09 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:

Als je terugweg ergert aan de bus dan moet je bij pakken of een taxi nemen. :lol:
Mensen zijn niks gewend tegenwoordig. Verwachten een fluwelen handschoen aanpak.

Mwah. Als je er net een hele nacht feesten op hebt (al dan niet onder invloed), het half 8 's ochtends is, buiten -2 (niet ondenkbaar half november) en er moet 1000 man met bussen naar het station terwijl er maar 3 bussen staan bijvoorbeeld en je ook nog eens
Broken Balance schreef:
Nou ik heb trauma's aan de terugweg met de bus.

Een, en soms nog een extra, opstap plaats voor een bus per keer voor honderden mensen. Er werden mensen geplet tot aan het pijnlijke toe. Paar mensen die beetje vdk waren kregen daar ook nog aanvallen door verstikking.

dit hebt, dan vind ik dat je er best over mag klagen. Heeft niets met iets al dan niet gewend zijn te maken: het is gewoon kut geregeld. Dat je dan beter een taxi kan nemen staat daar even buiten.

Desalniettemin maakt het mij allemaal geen reet uit omdat ik altijd nog fijn 2 uur naar het mooie Zeeland terug moet, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 14:30 

Hardtraxx Veteran

3x geweest. 3x pendelbus en 3x niets van gemerkt. Er rijden al vanaf 7 uur genoeg bussen heen en weer. Ik moest ooit 1x 2 bussen aan mij voorbij laten gaan vanwege drukte en dat duurde nog geen 5 minuten..
Je hoeft niet perse in de eerste bus die je ziet te zitten.. Just so you know..
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten