RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:
Denk dat de negatieve dingen voornamelijk over de terugreis gaan en het halve Gelredome met 3 bussen naar dat station moet.
Als je terugweg ergert aan de bus dan moet je bij pakken of een taxi nemen.
Mensen zijn niks gewend tegenwoordig. Verwachten een fluwelen handschoen aanpak.
Mwah. Als je er net een hele nacht feesten op hebt (al dan niet onder invloed), het half 8 's ochtends is, buiten -2 (niet ondenkbaar half november) en er moet 1000 man met bussen naar het station terwijl er maar 3 bussen staan bijvoorbeeld en je ook nog eens
Broken Balance schreef:
Nou ik heb trauma's aan de terugweg met de bus.
Een, en soms nog een extra, opstap plaats voor een bus per keer voor honderden mensen. Er werden mensen geplet tot aan het pijnlijke toe. Paar mensen die beetje vdk waren kregen daar ook nog aanvallen door verstikking.
dit hebt, dan vind ik dat je er best over mag klagen. Heeft niets met iets al dan niet gewend zijn te maken: het is gewoon kut geregeld. Dat je dan beter een taxi kan nemen staat daar even buiten.
Desalniettemin maakt het mij allemaal geen reet uit omdat ik altijd nog fijn 2 uur naar het mooie Zeeland terug moet, maar toch.