Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 3 hours ago
RTM93 wrote:5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.
Kan toch gewoon mijn OV-chipkaart gebruiken? Als ik gewoon genoeg tegoed erop heb, zou dat toch ook moeten lukken?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.
Wie de neuk koopt er nog een ticket.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Sjaakie P wrote: Kan toch gewoon mijn OV-chipkaart gebruiken? Als ik gewoon genoeg tegoed erop heb, zou dat toch ook moeten lukken?
Ja, maar dan dus wel genoeg erop zetten. :lol:
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 16 days ago
Ik heb zojuist weer een code ontvangen. Zal die atraks hier posten, zit nu in de auto.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Broken Balance wrote:
Wie de neuk koopt er nog een ticket.
Voor de pendelbus is alleen een papieren ticket geldig.
Sjaakie P wrote:
Kan toch gewoon mijn OV-chipkaart gebruiken? Als ik gewoon genoeg tegoed erop heb, zou dat toch ook moeten lukken?
Dat wel ja maar als je niet genoeg op je OV hebt (minimaal 20euro voor NS) dan sta je daar ook te wachten.
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Jul 2026
NightFly013 wrote:Ik heb zojuist weer een code ontvangen. Zal die atraks hier posten, zit nu in de auto.
Hier hetzelfde, alleen was deze code al eerder verzonden en gebruikt en dus ongeldig. ;)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik heb ook nog een pre-sale code over, PB me maar!

edit: hij is weg!
Last edited by MeneerEend on 14 Sep 2017 10:08, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
MeneerEend wrote:Ik heb ook nog een pre-sale code over, PB me maar!
Ik ook!

Edit: Hij is weg!
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
gaat wel lekker met die mailtjes van Q :lol:
Heb de oorspronkelijke mail met de code nooit gehad en ook geen afmelding van dat ik niet uitgekozen ben.
Krijg nu net wel een reminder (met code :loving: ) dat ik mijn code voor vandaag moet gebruiken :lol:
I
Hardtraxxer
160 posts member since 2013
last seen Feb 2021
Danny Phantom wrote: voor vandaag
Dan ben je dus al te laat :P
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Als iemand een code over heeft, aarzel niet en stuur me gerust een PB'tje :)
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
ivo024 wrote:
Danny Phantom wrote: voor vandaag
Dan ben je dus al te laat :P
Voor het eind van vandaag :whistle:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Sjaakie P wrote:Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.

Kan er op de website niet veel over vinden, ik word ook telkens doorgestuurd naar de site van q-dance zelf die er nauwelijks info over heeft.
Mocht je een volgepropte bus niks vinden zou je het ook nog kunnen lopen. Ben je zo'n 15 a 20 minuten onderweg.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Doe maar 30-40 minuten. Moet je redelijk doorrennen als je 3,5 km wilt afleggen in een kwartier haha
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Beetje tempo er in, bij praten en je bent er zo. Lijkt mij fijner dan in zo'n bus. Die bussen zien er niet prettig uit van af een afstand namelijk.
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2025
stel verwende kinderen. Wat boeit t nou dat je even 10 minuten in een volle bus moet staan of zitten :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2025
Miwer was here
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
MeneerEend wrote:stel verwende kinderen. Wat boeit t nou dat je even 10 minuten in een volle bus moet staan of zitten :lol: :lol:
Nou ik heb trauma's aan de terugweg met de bus.

Een, en soms nog een extra, opstap plaats voor een bus per keer voor honderden mensen. Er werden mensen geplet tot aan het pijnlijke toe. Paar mensen die beetje vdk waren kregen daar ook nog aanvallen door verstikking.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
3 jaar met die pendelbus geweest en nooit echt problemen mee gehad..
R
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
MeneerEend wrote:stel verwende kinderen. Wat boeit t nou dat je even 10 minuten in een volle bus moet staan of zitten :lol: :lol:
Vooral dit. Is gewoon een goed moment om nog even een flinke schep te nemen , een check doen of je alles al hebt weggestopt en om nog een flinke laatste slok te nemen van je overheerlijke alcoholische versnapering.
Uiteraard heeft op dat moment ook iedereen zijn portable speaker aan staan op zijn of haar favoriete nr en je hoort minimaal 10x wat de dikste set van de avond gaat worden.
Prima voorpret. :beer:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Dit. Stelt toch niks voor.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RTM93 wrote:
Vooral dit. Is gewoon een goed moment om nog even een flinke schep te nemen , een check doen of je alles al hebt weggestopt en om nog een flinke laatste slok te nemen van je overheerlijke alcoholische versnapering.
Uiteraard heeft op dat moment ook iedereen zijn portable speaker aan staan op zijn of haar favoriete nr en je hoort minimaal 10x wat de dikste set van de avond gaat worden.
Denk dat de negatieve dingen voornamelijk over de terugreis gaan en het halve Gelredome met 3 bussen naar dat station moet.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
RomanAnthony wrote:
RTM93 wrote:
Denk dat de negatieve dingen voornamelijk over de terugreis gaan en het halve Gelredome met 3 bussen naar dat station moet.
Als je terugweg ergert aan de bus dan moet je bij pakken of een taxi nemen. :lol:
Mensen zijn niks gewend tegenwoordig. Verwachten een fluwelen handschoen aanpak.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
RomanAnthony wrote:
RTM93 wrote: Denk dat de negatieve dingen voornamelijk over de terugreis gaan en het halve Gelredome met 3 bussen naar dat station moet.
Als je terugweg ergert aan de bus dan moet je bij pakken of een taxi nemen. :lol:
Mensen zijn niks gewend tegenwoordig. Verwachten een fluwelen handschoen aanpak.
Mwah. Als je er net een hele nacht feesten op hebt (al dan niet onder invloed), het half 8 's ochtends is, buiten -2 (niet ondenkbaar half november) en er moet 1000 man met bussen naar het station terwijl er maar 3 bussen staan bijvoorbeeld en je ook nog eens
Broken Balance wrote: Nou ik heb trauma's aan de terugweg met de bus.

Een, en soms nog een extra, opstap plaats voor een bus per keer voor honderden mensen. Er werden mensen geplet tot aan het pijnlijke toe. Paar mensen die beetje vdk waren kregen daar ook nog aanvallen door verstikking.
dit hebt, dan vind ik dat je er best over mag klagen. Heeft niets met iets al dan niet gewend zijn te maken: het is gewoon kut geregeld. Dat je dan beter een taxi kan nemen staat daar even buiten.

Desalniettemin maakt het mij allemaal geen reet uit omdat ik altijd nog fijn 2 uur naar het mooie Zeeland terug moet, maar toch.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
3x geweest. 3x pendelbus en 3x niets van gemerkt. Er rijden al vanaf 7 uur genoeg bussen heen en weer. Ik moest ooit 1x 2 bussen aan mij voorbij laten gaan vanwege drukte en dat duurde nog geen 5 minuten..
Je hoeft niet perse in de eerste bus die je ziet te zitten.. Just so you know..