zaterdagmiddag klaar staan voor tickets maar weer, vorig jaar niet gelukt. Als iemand een code heeft graag 
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Ik heb trouwens beide mails gehad. Nadat ik de code hier heb weggegeven kreeg ik ook nog de e-mail dat er geen codes meer beschikbaar waren. 
Ik meen dit wel eens vaker gehoord te hebben.wrote:Ik heb trouwens beide mails gehad. Nadat ik de code hier heb weggegeven kreeg ik ook nog de e-mail dat er geen codes meer beschikbaar waren.
Hahah Jaa. Er wordt hier de laatste pagina's van alles 10 keer herhaald 
Hahaha inderdaad jawrote:Ik meen dit wel eens vaker gehoord te hebben.wrote:Ik heb trouwens beide mails gehad. Nadat ik de code hier heb weggegeven kreeg ik ook nog de e-mail dat er geen codes meer beschikbaar waren.
wtf man ik kreeg een mail met code en toen heb ik snel kaartje gehaald kreeg ik opeens nog een mail dat ik geen code meer zou krijgen fuck jullie qdance ik was jullie lekker voor oplichters
Doe je dit nou expreswrote:Hahaha inderdaad jawrote:Ik meen dit wel eens vaker gehoord te hebben.wrote:Ik heb trouwens beide mails gehad. Nadat ik de code hier heb weggegeven kreeg ik ook nog de e-mail dat er geen codes meer beschikbaar waren.De afgelopen pagina's heb ik sommige dingen al wel 10 keer gelezen!!!
Roy gvd man
Jij zit echt op niveautje Sheldon Cooper bij het herkennen van sarcasme ofniet 
Ja hij postte dit 1 minuut na mijn post. Kon makkelijk tegelijk gepost zijn. Voor de rest is m'n gevoel voor sarcasme redelijk hoor. Zie mezelf niet vaak de mist in gaan ofzowrote:Roy gvd manJij zit echt op niveautje Sheldon Cooper bij het herkennen van sarcasme ofniet
Last edited by RoyAPO on 13 Sep 2017 15:37, edited 1 time in total.
Als iemand nog een code zoekt, laat maar weten!
En hij is weg.
En hij is weg.
Iemand nog een pre-sale code voor Defqon nodig?
Krijg ik daarbij gratis keta?wrote:Iemand nog een pre-sale code voor Defqon nodig?
Ik heb zojuist een mailtje gekregen van Q-Dance dat de keta op is, maar had al keta gekregen
Kom maar door hoor!wrote:Iemand nog een pre-sale code voor Defqon nodig?
Heb jij weer het laatste beetje gehad, mazzelaar.wrote:Ik heb zojuist een mailtje gekregen van Q-Dance dat de keta op is, maar had al keta gekregen
Hier ondertussen toch nog een code van Q-Dance gekregen. Er is dus nog hoop voor degene die niets gekregen hebben de eerste keer 
wrote:Heb jij weer het laatste beetje gehad, mazzelaar.wrote:Ik heb zojuist een mailtje gekregen van Q-Dance dat de keta op is, maar had al keta gekregen
Ik vind jullie raarwrote:wrote:Heb jij weer het laatste beetje gehad, mazzelaar.wrote:Ik heb zojuist een mailtje gekregen van Q-Dance dat de keta op is, maar had al keta gekregen
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 3 hours ago
Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.
Kan er op de website niet veel over vinden, ik word ook telkens doorgestuurd naar de site van q-dance zelf die er nauwelijks info over heeft.
Kan er op de website niet veel over vinden, ik word ook telkens doorgestuurd naar de site van q-dance zelf die er nauwelijks info over heeft.
Ja die rijden er. Tussen het Gelredome en Arnhem Centraalwrote:Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Volgens zijn er pendelbussen richting Arnhem centraal (of de reguliere bus pakken, dat kan ook).wrote:Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 3 hours ago
wrote:Ja die rijden er. Tussen het Gelredome en Arnhem Centraal
Reguliere bus gaat pas rond 9 uur dacht ik, is iets te lang wachten haha.wrote:Volgens zijn er pendelbussen richting Arnhem centraal (of de reguliere bus pakken, dat kan ook).
Maar oké, dat is mooi, zal wel even verder zoeken naar hoe of wat, thanks iig
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 18 days ago
5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.
En je OV chipkaart niet kwijt raken zoals mij gelukt was hihiwrote:5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.