Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2008
last seen Jul 2021
zaterdagmiddag klaar staan voor tickets maar weer, vorig jaar niet gelukt. Als iemand een code heeft graag :clap:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Ik heb trouwens beide mails gehad. Nadat ik de code hier heb weggegeven kreeg ik ook nog de e-mail dat er geen codes meer beschikbaar waren. :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:Ik heb trouwens beide mails gehad. Nadat ik de code hier heb weggegeven kreeg ik ook nog de e-mail dat er geen codes meer beschikbaar waren. :lol:
Ik meen dit wel eens vaker gehoord te hebben.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Hahah Jaa. Er wordt hier de laatste pagina's van alles 10 keer herhaald xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
TiMOTHYb wrote:
RTM93 wrote:Ik heb trouwens beide mails gehad. Nadat ik de code hier heb weggegeven kreeg ik ook nog de e-mail dat er geen codes meer beschikbaar waren. :lol:
Hahaha inderdaad ja xd De afgelopen pagina's heb ik sommige dingen al wel 10 keer gelezen!!!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
wtf man ik kreeg een mail met code en toen heb ik snel kaartje gehaald kreeg ik opeens nog een mail dat ik geen code meer zou krijgen fuck jullie qdance ik was jullie lekker voor oplichters
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Joey wrote:
TiMOTHYb wrote:
Hahaha inderdaad ja xd De afgelopen pagina's heb ik sommige dingen al wel 10 keer gelezen!!!
Doe je dit nou expres :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Roy gvd man :lol: Jij zit echt op niveautje Sheldon Cooper bij het herkennen van sarcasme ofniet >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:Roy gvd man :lol: Jij zit echt op niveautje Sheldon Cooper bij het herkennen van sarcasme ofniet >.<
Ja hij postte dit 1 minuut na mijn post. Kon makkelijk tegelijk gepost zijn. Voor de rest is m'n gevoel voor sarcasme redelijk hoor. Zie mezelf niet vaak de mist in gaan ofzo
Last edited by RoyAPO on 13 Sep 2017 15:37, edited 1 time in total.
3 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Als iemand nog een code zoekt, laat maar weten!

En hij is weg.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Iemand nog een pre-sale code voor Defqon nodig?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jordy wrote:Iemand nog een pre-sale code voor Defqon nodig?
Krijg ik daarbij gratis keta?
Donateur
last seen Aug 2024
Ik heb zojuist een mailtje gekregen van Q-Dance dat de keta op is, maar had al keta gekregen
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Jordy wrote:Iemand nog een pre-sale code voor Defqon nodig?
Kom maar door hoor! :innocent:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
TiMOTHYb wrote:Ik heb zojuist een mailtje gekregen van Q-Dance dat de keta op is, maar had al keta gekregen
Heb jij weer het laatste beetje gehad, mazzelaar.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Hier ondertussen toch nog een code van Q-Dance gekregen. Er is dus nog hoop voor degene die niets gekregen hebben de eerste keer ^^
Donateur
last seen Aug 2024
Joey wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik heb zojuist een mailtje gekregen van Q-Dance dat de keta op is, maar had al keta gekregen
:yay:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:
Joey wrote:
:yay:
Ik vind jullie raar
R
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
:lol:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 3 hours ago
Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.

Kan er op de website niet veel over vinden, ik word ook telkens doorgestuurd naar de site van q-dance zelf die er nauwelijks info over heeft.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Sjaakie P wrote:Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.
Ja die rijden er. Tussen het Gelredome en Arnhem Centraal
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Sjaakie P wrote:Iemand die weet of er pendelbussen rijden van Gelredome naar een treinstation in de buurt? Ik heb alleen vervoer voor de weg heen, terugweg moet ik zelf regelen en OV is goedkoper dan reizen met Party Vervoer.

Kan er op de website niet veel over vinden, ik word ook telkens doorgestuurd naar de site van q-dance zelf die er nauwelijks info over heeft.
Volgens zijn er pendelbussen richting Arnhem centraal (of de reguliere bus pakken, dat kan ook).
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 3 hours ago
wootum wrote:Ja die rijden er. Tussen het Gelredome en Arnhem Centraal
DJ JellyBean wrote:Volgens zijn er pendelbussen richting Arnhem centraal (of de reguliere bus pakken, dat kan ook).
Reguliere bus gaat pas rond 9 uur dacht ik, is iets te lang wachten haha.

Maar oké, dat is mooi, zal wel even verder zoeken naar hoe of wat, thanks iig :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
RTM93 wrote:5euro voor retour volgens mij. Kaartje wel bewaren. En als je met de trein terug moet alvast een ticket kopen voor het feest voor de terug weg. Bespaart je een uur wachten voor de automaat zondag ochtend.
En je OV chipkaart niet kwijt raken zoals mij gelukt was hihi