Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:21 

Hardtraxxer

Toch nog kaarten kunnen bestellen, terwijl ik ook de 2e mail heb gekregen. :) Weer aanwezig!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:28 

Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
Kaarten gehaald voor m'n ma en mij, krijg ik 2 verschillende ingangen.. Like wtf :lol: Heb Q en paylogic al gemaild. Hoop dat ze 't nog kunnen aanpassen

Valt mij nu ook op dat ik een ticket heb voor ingang Q en een ticket voor ingang E... Maakt dat erg veel uit, of kan je gewoon overal naar binnen? Iemand die weet hoe dat vorig jaar ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:34 

Bierkoning

Hier ook tickets binnen! Nog geen idee of ik ook echt zal gaan, het moet sws een hele vette line up zijn dan. Vorig jaar wordt iig never nooit meer overtroffen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:37 

Hardtraxxer

Misschien een domme vraag, maar kun je niet gewoon 4 kaarten kopen door 2 normale + 2 met lockers te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:43 

Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
brianfct65 schreef:
Kaarten gehaald voor m'n ma en mij, krijg ik 2 verschillende ingangen.. Like wtf :lol: Heb Q en paylogic al gemaild. Hoop dat ze 't nog kunnen aanpassen

Valt mij nu ook op dat ik een ticket heb voor ingang Q en een ticket voor ingang E... Maakt dat erg veel uit, of kan je gewoon overal naar binnen? Iemand die weet hoe dat vorig jaar ging?

Nee, je moet wel daar naar binnen wat ook op het ticket staat aangegeven. Is in onze groep wel eens gebeurd. 1 iemand had een ticket voor een andere ingang maar die mocht niet met ons mee naar binnen. Maar er mocht wel iemand met haar mee, terwijl die dan ook bij de verkeerde ingang stond. Misschien dat een mail sturen naar q-dance helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:45 

Hardtraxxer

geen van beide mailtjes gehad :/
Rustig afwachten dan maar moet wel goedkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:47 

Hardtraxx Veteran

Ook kaartjes binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:51 

Hardtraxxer

brianfct65 schreef:

Zuipt zij ook zoveel Desperados?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hier ook tickets binnen! Nog geen idee of ik ook echt zal gaan, het moet sws een hele vette line up zijn dan. Vorig jaar wordt iig never nooit meer overtroffen :P

Dat laatste vraag ik me ook ten zeerste af hoe ze het van vorig jaar willen overtreffen, lijkt mij een schier onmogelijke opgave, maar dat dacht ik ook na mn eerste Qlimax in 2009, die is ook echt overtroffen met die van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:59 

Hardtraxx Veteran

Code binnen gehad maar twijfel nog om te gaan. Tot wanneer kan je die codes verzilveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:01 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar gaan ze niet overtreffen, maar Qlimax is toch elk jaar fucking bijzonder. Ik vond 2015 ook magisch ^^ (was wel weer de eerste sinds 2011 waar ik bij was, dat hielp vast ook maar ach)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:07 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Code binnen gehad maar twijfel nog om te gaan. Tot wanneer kan je die codes verzilveren?

Donderdag.

Iemand die nog een code zoekt? PM even
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:09 

Hardtraxx Veteran

Overigens ga ik geloof ik ook alleen maar omdat een maat van me ooit een keer Qlimax mee wilde maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:10 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
2 mails gekregen 1 met code en 1 met de mededeling dat er geen code meer was
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:12 

Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Hekzitter schreef:

Donderdag.

Iemand die nog een code zoekt? PM even

You got mail :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:27 

Hardtraxxer

Kaarten binnen. 2011 was de laatste. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:43 

Hardtraxxer

Kaarten binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 23:07 

Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
Ticket binnen! Ik hoop dat dit wel een betere editie wordt dan volgend jaar.. :yay:

Vorig jaar was juist een van de betere edities van de afgelopen jaren... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 23:13 

Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
brianfct65 schreef:

Je moet wel echt naar de ingang die op je ticket staat. Vind 't vooral een beetje lullig omdat we op 1 ticket een locker hebben en ik m'n ma dus voor de 1e keer mee neem. :$ Hopen dat het mailtje naar q en paylogic helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 23:14 

Hardtraxxer

Svennn schreef:
brianfct65 schreef:

Zuipt zij ook zoveel Desperados?

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 23:15 

Hardtraxx Veteran

Iemand anders van hier had toch ook 2 verschillende? dan ruil je toch beide even een kaart met elkaar is het geregeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 23:18 

Hardtraxx Veteran

joostmakaay schreef:
Misschien een domme vraag, maar kun je niet gewoon 4 kaarten kopen door 2 normale + 2 met lockers te kopen?

Dat kan inderdaad, alleen limiet staat wel op 3 kaarten in totaal. Dus 2 normale + 1 locker bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 07:23 

Hardtraxxer

Ik heb nog een code: :thumbup:

733yz9q

Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 09:25 

Hardtraxx Veteran

Zonder URL kan iedereen hem gebruiken natuurlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 09:33 

Hardtraxxer

Ook een code :thumbsup:

Helaas wilt mijn vriendin niet mee (gaat liever naar wat kleine intieme feestjes) en kan ik dus 1 kaartje bestellen voor iemand hier op het forum! :beer:

Bij interesse PB! :cool:

Edit: Kaartje vergeven - Anonymous was jullie voor
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten