Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Toch nog kaarten kunnen bestellen, terwijl ik ook de 2e mail heb gekregen. :) Weer aanwezig!! :yay:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 5 hours ago
brianfct65 wrote:Kaarten gehaald voor m'n ma en mij, krijg ik 2 verschillende ingangen.. Like wtf :lol: Heb Q en paylogic al gemaild. Hoop dat ze 't nog kunnen aanpassen
Valt mij nu ook op dat ik een ticket heb voor ingang Q en een ticket voor ingang E... Maakt dat erg veel uit, of kan je gewoon overal naar binnen? Iemand die weet hoe dat vorig jaar ging?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Hier ook tickets binnen! Nog geen idee of ik ook echt zal gaan, het moet sws een hele vette line up zijn dan. Vorig jaar wordt iig never nooit meer overtroffen :P
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Misschien een domme vraag, maar kun je niet gewoon 4 kaarten kopen door 2 normale + 2 met lockers te kopen?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Sjaakie P wrote:
brianfct65 wrote:Kaarten gehaald voor m'n ma en mij, krijg ik 2 verschillende ingangen.. Like wtf :lol: Heb Q en paylogic al gemaild. Hoop dat ze 't nog kunnen aanpassen
Valt mij nu ook op dat ik een ticket heb voor ingang Q en een ticket voor ingang E... Maakt dat erg veel uit, of kan je gewoon overal naar binnen? Iemand die weet hoe dat vorig jaar ging?
Nee, je moet wel daar naar binnen wat ook op het ticket staat aangegeven. Is in onze groep wel eens gebeurd. 1 iemand had een ticket voor een andere ingang maar die mocht niet met ons mee naar binnen. Maar er mocht wel iemand met haar mee, terwijl die dan ook bij de verkeerde ingang stond. Misschien dat een mail sturen naar q-dance helpt.
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
geen van beide mailtjes gehad :/
Rustig afwachten dan maar moet wel goedkomen
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ook kaartjes binnen ^^
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Zuipt zij ook zoveel Desperados?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Pommer wrote:Hier ook tickets binnen! Nog geen idee of ik ook echt zal gaan, het moet sws een hele vette line up zijn dan. Vorig jaar wordt iig never nooit meer overtroffen :P
Dat laatste vraag ik me ook ten zeerste af hoe ze het van vorig jaar willen overtreffen, lijkt mij een schier onmogelijke opgave, maar dat dacht ik ook na mn eerste Qlimax in 2009, die is ook echt overtroffen met die van vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Code binnen gehad maar twijfel nog om te gaan. Tot wanneer kan je die codes verzilveren?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Vorig jaar gaan ze niet overtreffen, maar Qlimax is toch elk jaar fucking bijzonder. Ik vond 2015 ook magisch ^^ (was wel weer de eerste sinds 2011 waar ik bij was, dat hielp vast ook maar ach)
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Hekzitter wrote:Code binnen gehad maar twijfel nog om te gaan. Tot wanneer kan je die codes verzilveren?
Donderdag.

Iemand die nog een code zoekt? PM even
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Overigens ga ik geloof ik ook alleen maar omdat een maat van me ooit een keer Qlimax mee wilde maken ^^
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen Aug 2026
Lennard95 wrote:2 mails gekregen 1 met code en 1 met de mededeling dat er geen code meer was
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 16 days ago
joostmakaay wrote:
Hekzitter wrote:Code binnen gehad maar twijfel nog om te gaan. Tot wanneer kan je die codes verzilveren?
Donderdag.

Iemand die nog een code zoekt? PM even
You got mail :$
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Kaarten binnen. 2011 was de laatste. :cool:
Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 16 days ago
Kaarten binnen!
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Onthafloorx wrote:Ticket binnen! Ik hoop dat dit wel een betere editie wordt dan volgend jaar.. :yay:
Vorig jaar was juist een van de betere edities van de afgelopen jaren... -.-
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Sjaakie P wrote:
Je moet wel echt naar de ingang die op je ticket staat. Vind 't vooral een beetje lullig omdat we op 1 ticket een locker hebben en ik m'n ma dus voor de 1e keer mee neem. :$ Hopen dat het mailtje naar q en paylogic helpt.
Last edited by brianfct65 on 11 Sep 2017 23:15, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Svennn wrote:
Zuipt zij ook zoveel Desperados?
:beer:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Iemand anders van hier had toch ook 2 verschillende? dan ruil je toch beide even een kaart met elkaar is het geregeld?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
joostmakaay wrote:Misschien een domme vraag, maar kun je niet gewoon 4 kaarten kopen door 2 normale + 2 met lockers te kopen?
Dat kan inderdaad, alleen limiet staat wel op 3 kaarten in totaal. Dus 2 normale + 1 locker bijv.
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Ik heb nog een code: :thumbup:

733yz9q

Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Zonder URL kan iedereen hem gebruiken natuurlijk xd
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Ook een code :thumbsup:

Helaas wilt mijn vriendin niet mee (gaat liever naar wat kleine intieme feestjes) en kan ik dus 1 kaartje bestellen voor iemand hier op het forum! :beer:

Bij interesse PB! :cool:

Edit: Kaartje vergeven - Anonymous was jullie voor
Last edited by Soundmasher on 12 Sep 2017 10:02, edited 1 time in total.