Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 129  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:22 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Het versturen van mails zal wel op volgorde van inschrijven gaan. Ik was er al bij voordat Q überhaupt de site naar buiten had gebracht :P

Heb mij zaterdagnacht ingeschreven en kreeg hem gewoon om 14:00.

Zelf ook 2 tickets gehaald, al weet ik niet of de tweede ticket echt nodig is, maar is altijd handig voor als iemand last-minute nog mee wil aangezien het toch wel gaat uitverkopen. Begin langzaamaan toch wel hyped te worden :clap:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds aan het nadenken of ik hier naar toe ga, zit een beetje met geld en zeurende ouders. :huh:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook kaartje gekocht! :D Benieuwd naar de line-up.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:55 
 
Hardtraxxer

Vind het altijd lastig om tickets te kopen als de line-up er nog niet is. En wetende dat het nooit zo vet kan worden dan vorig jaar doet mij twijfelen. Toch maar tickets gehaald voor de zekerheid.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nog geen mail gehad.. :(
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Heb nog geen mail gehad.. :(


Psst Tom..kaartje kopen -.-
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik geen code zal ontvangen, terwijl ik om 2 uur wel degelijk een code heb ontvangen en kaartjes heb gekocht.
Meer mensen die dit hebben?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik geen code zal ontvangen, terwijl ik om 2 uur wel degelijk een code heb ontvangen en kaartjes heb gekocht.
Meer mensen die dit hebben?

Jep. Heb m'n codes al gebruikt/weggegeven maar alsnog ditzelfde mailtje gehad. Zal ook wel naar iedereen verstuurd zijn.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik geen code zal ontvangen, terwijl ik om 2 uur wel degelijk een code heb ontvangen en kaartjes heb gekocht.
Meer mensen die dit hebben?


Due to the large amount of registrations for the Qlimax pre-sale, we unfortunately can't provide you with a code for now. We've put you on a waiting list in case new codes become available. We'll send you an e-mail when this happens.

The regular ticket sales for Qlimax - Temple of Light start this Saturday at 13:00 (CEST) on Qlimax.com.

Q-dance

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik kreeg hem net ook binnen. En heb idd ook een code gehad om 14:00u :innocent:
Ik zoek eigenlijk nog een extra code. Dus als iemand er eentje over heeft? pls PM ;)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net als jullie ook een email gekregen met dat ik op de lijst sta voor een extra code. Kan hem wel aan iemand geven mocht hij binnenkomen.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:43 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Heb nog geen mail gehad.. :(

Misschien in je spam, had een van onze groep ook.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:45 
 
Hardtraxxer

Kaarten zijn weer binnen 2e Qlimax na 2014. Lekker prijsje weer, maar je weet waar je het voor doet :clap:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net van Q in de mail gekregen. Zelf gelukkig wel kaarten kunnen halen.

DEAR KEVIN,

Due to the large amount of registrations for the Qlimax pre-sale, we unfortunately can't provide you with a code for now. We've put you on a waiting list in case new codes become available. We'll send you an e-mail when this happens.

The regular ticket sales for Qlimax - Temple of Light start this Saturday at 13:00 (CEST) on Qlimax.com.

Q-dance
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog altijd niks gekregen behalve die mail dat ze geen codes meer hebben. Als iemand er nog eentje over heeft. Mijn inbox staat open :cool:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb die niet eens gekregen. Net ff gekeken of ik me wel goed had geregistreerd:

Afbeelding

Zou goed moeten zijn... Van wie krijg je een mail, Q-dance of 'Qlimax'?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2 mails gekregen 1 met code en 1 met de mededeling dat er geen code meer was
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus.. mocht iemand nog een code of ticket over hebben, pm!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Ik heb die niet eens gekregen. Net ff gekeken of ik me wel goed had geregistreerd:
Zou goed moeten zijn... Van wie krijg je een mail, Q-dance of 'Qlimax'?


Mail komt van Q-dance <[email protected]>
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:58 
 
Hardtraxxer

Twee tickets binnen :bomb:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticksts binnen!! :loving:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten gehaald voor m'n ma en mij, krijg ik 2 verschillende ingangen.. Like wtf :lol: Heb Q en paylogic al gemaild. Hoop dat ze 't nog kunnen aanpassen
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog een code over hebben, graag.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:44 
 
Hardtraxx Elite

Ticket binnen! Ik hoop dat dit wel een betere editie wordt dan volgend jaar.. :yay:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Twee tickets binnen :bomb:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocht je nog een ticket gaan bestellen, bestel er dan 2 aub xd
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten