Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We will be immortals en lions :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb toen echt zwaar genoten van deze set! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
We will be immortals en lions :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:08 
 
Hardtraxx Addict

Die intro en lichtshow was zo vet toen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch een van mijn favoriete setjes, blijf het altijd mooi vinden hoeveel edits/mashups hij maakt voor de feesten waar hij draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste N-Vitral setje ooit. Kan me d'r allemaal vrij weinig van herinneren, maar volgens mij had ik het wel naar me zin :P. Ga dit alleen niet snel thuis aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was super dik. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Eerste N-Vitral setje ooit. Kan me d'r allemaal vrij weinig van herinneren, maar volgens mij had ik het wel naar me zin :P. Ga dit alleen niet snel thuis aanzetten.


Vond Angerfist vorig jaar een stuk beter.

Maar het maakt me eigenlijk ook weinig uit, vind het meestal wel mooi geweest als de hardcore act begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was helaas niet op qlimax aanwezig afgelopen jaar maar ook al ben ik niet echt in de hardcore, om af te sluiten toch altijd wel lekker. Dikke like ook voor dit setje :thumbsup: lekker die edits en al die kicks. Draait N-Vitral vaker zulke sets? Dan ga ik m toch eens bezoeken op een festival denk ik:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Was helaas niet op qlimax aanwezig afgelopen jaar maar ook al ben ik niet echt in de hardcore, om af te sluiten toch altijd wel lekker. Dikke like ook voor dit setje :thumbsup: lekker die edits en al die kicks. Draait N-Vitral vaker zulke sets? Dan ga ik m toch eens bezoeken op een festival denk ik:)


Naar mijn ervaring wel, ik pak zelf graag een setje van hem mee wanneer ik zin heb in een uurtje hardcore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
DerBeuker schreef:
Was helaas niet op qlimax aanwezig afgelopen jaar maar ook al ben ik niet echt in de hardcore, om af te sluiten toch altijd wel lekker. Dikke like ook voor dit setje :thumbsup: lekker die edits en al die kicks. Draait N-Vitral vaker zulke sets? Dan ga ik m toch eens bezoeken op een festival denk ik:)


Naar mijn ervaring wel, ik pak zelf graag een setje van hem mee wanneer ik zin heb in een uurtje hardcore!

Nice. Echt vet, net als Angerfist vorig jaar. Toegankelijke hardcore naar mijn mening. Partyraiser bijvoorbeeld kan ik echt niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat hij ook wel rekening houdt met voor welk feest hij geboekt is. Op Qapital en Qlimax begon hij dus op een 'normaal' hardstyle tempo om vervolgens het BPM door de set langzaam omhoog te krikken. Bij Decibel echter vorig jaar was het vanaf de eerste track meteen knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Ik denk dat hij ook wel rekening houdt met voor welk feest hij geboekt is. Op Qapital en Qlimax begon hij dus op een 'normaal' hardstyle tempo om vervolgens het BPM door de set langzaam omhoog te krikken. Bij Decibel echter vorig jaar was het vanaf de eerste track meteen knallen.


Dat was ook N-Vitral present Bombsquad (uptempo act) in plaats van de reguliere N-Vitral Live.

Hele toffe set met voor ieder wat wils :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het opzich een lachen setje met wat leuke edits en mashups. Had alleen al zoveel pils achter de kiezen dat de energie niet meer aanwezig was om lekker uit de pan te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 19:12 
 
Hardtraxxer

M'n nekpoepert en ik werden toen gefilmd maar helaas niet in het filmpje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij, of hebben ze in deze set zitten knippen? Ben er 100% zeker van dat ik Infinity tijdens TNT heb gehoord. Volgens mij zaten tussen Flash en CTRL ook nog een paar nummers, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ligt het aan mij, of hebben ze in deze set zitten knippen? Ben er 100% zeker van dat ik Infinity tijdens TNT heb gehoord. Volgens mij zaten tussen Flash en CTRL ook nog een paar nummers, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.


Deze video duurt ongeveer een uur, hun set die avond duurde 5 kwartier. Dus er is inderdaad een kwartiertje verdwenen ergens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe collab met Zatox is er ook uitgeknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 14:55 
 
Hardtraxxer

Vroegere N-Vitral met Industrial vond ik echt super dik, nu ben ik tijdens dit uur maar van ellende op de tribune gaan zitten. Denk je een super vette oude hardcore plaat te horen, wordt je verrast met een kut kick eronder en kansloze teksten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
Denk je een super vette oude hardcore plaat te horen, wordt je verrast met een kut kick eronder en kansloze teksten


Dan vrees ik wel dat je hier met verkeerde verwachtingen heen ging. N-Vitral heeft deze stap jaren geleden al gemaakt, heeft daarmee aan populariteit gewonnen en is daardoor zelfs op dit podium beland, iets wat met zijn oude stijl natuurlijk nooit was gelukt. Ik bedoel, het is tegenwoordig ook absoluut mijn stijl niet meer, maar het was een setje zoals hij ze tegenwoordig maakt, en iets anders verwachten was onterecht geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 15:05 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Elation schreef:
Denk je een super vette oude hardcore plaat te horen, wordt je verrast met een kut kick eronder en kansloze teksten


Dan vrees ik wel dat je hier met verkeerde verwachtingen heen ging. N-Vitral heeft deze stap jaren geleden al gemaakt, heeft daarmee aan populariteit gewonnen en is daardoor zelfs op dit podium beland, iets wat met zijn oude stijl natuurlijk nooit was gelukt. Ik bedoel, het is tegenwoordig ook absoluut mijn stijl niet meer, maar het was een setje zoals hij ze tegenwoordig maakt, en iets anders verwachten was onterecht geweest.


Oh had ook totaal geen Industrial verwacht, gewoon om aan te geven dat ik vroeger altijd uit keek naar een setje van hem en dat na Qlimax mijn laatste sprankje hoop weg was
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten