We will be immortals en lions

Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Ik heb toen echt zwaar genoten van deze set! 
wrote:We will be immortals en lions![]()
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Die intro en lichtshow was zo vet toen 
Toch een van mijn favoriete setjes, blijf het altijd mooi vinden hoeveel edits/mashups hij maakt voor de feesten waar hij draait.
Eerste N-Vitral setje ooit. Kan me d'r allemaal vrij weinig van herinneren, maar volgens mij had ik het wel naar me zin
. Ga dit alleen niet snel thuis aanzetten.
Vond Angerfist vorig jaar een stuk beter.wrote:Eerste N-Vitral setje ooit. Kan me d'r allemaal vrij weinig van herinneren, maar volgens mij had ik het wel naar me zin. Ga dit alleen niet snel thuis aanzetten.
Maar het maakt me eigenlijk ook weinig uit, vind het meestal wel mooi geweest als de hardcore act begint.
Was helaas niet op qlimax aanwezig afgelopen jaar maar ook al ben ik niet echt in de hardcore, om af te sluiten toch altijd wel lekker. Dikke like ook voor dit setje
lekker die edits en al die kicks. Draait N-Vitral vaker zulke sets? Dan ga ik m toch eens bezoeken op een festival denk ik:)
Naar mijn ervaring wel, ik pak zelf graag een setje van hem mee wanneer ik zin heb in een uurtje hardcore!wrote:Was helaas niet op qlimax aanwezig afgelopen jaar maar ook al ben ik niet echt in de hardcore, om af te sluiten toch altijd wel lekker. Dikke like ook voor dit setjelekker die edits en al die kicks. Draait N-Vitral vaker zulke sets? Dan ga ik m toch eens bezoeken op een festival denk ik:)
Nice. Echt vet, net als Angerfist vorig jaar. Toegankelijke hardcore naar mijn mening. Partyraiser bijvoorbeeld kan ik echt niet aanwrote:Naar mijn ervaring wel, ik pak zelf graag een setje van hem mee wanneer ik zin heb in een uurtje hardcore!wrote:Was helaas niet op qlimax aanwezig afgelopen jaar maar ook al ben ik niet echt in de hardcore, om af te sluiten toch altijd wel lekker. Dikke like ook voor dit setjelekker die edits en al die kicks. Draait N-Vitral vaker zulke sets? Dan ga ik m toch eens bezoeken op een festival denk ik:)
Ik denk dat hij ook wel rekening houdt met voor welk feest hij geboekt is. Op Qapital en Qlimax begon hij dus op een 'normaal' hardstyle tempo om vervolgens het BPM door de set langzaam omhoog te krikken. Bij Decibel echter vorig jaar was het vanaf de eerste track meteen knallen.
Dat was ook N-Vitral present Bombsquad (uptempo act) in plaats van de reguliere N-Vitral Live.wrote:Ik denk dat hij ook wel rekening houdt met voor welk feest hij geboekt is. Op Qapital en Qlimax begon hij dus op een 'normaal' hardstyle tempo om vervolgens het BPM door de set langzaam omhoog te krikken. Bij Decibel echter vorig jaar was het vanaf de eerste track meteen knallen.
Hele toffe set met voor ieder wat wils
Vond het opzich een lachen setje met wat leuke edits en mashups. Had alleen al zoveel pils achter de kiezen dat de energie niet meer aanwezig was om lekker uit de pan te gaan.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
M'n nekpoepert en ik werden toen gefilmd maar helaas niet in het filmpje 
Ligt het aan mij, of hebben ze in deze set zitten knippen? Ben er 100% zeker van dat ik Infinity tijdens TNT heb gehoord. Volgens mij zaten tussen Flash en CTRL ook nog een paar nummers, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.
Deze video duurt ongeveer een uur, hun set die avond duurde 5 kwartier. Dus er is inderdaad een kwartiertje verdwenen ergenswrote:Ligt het aan mij, of hebben ze in deze set zitten knippen? Ben er 100% zeker van dat ik Infinity tijdens TNT heb gehoord. Volgens mij zaten tussen Flash en CTRL ook nog een paar nummers, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.
Nieuwe collab met Zatox is er ook uitgeknipt.
-
EHardtraxxer
- 100 posts member since 2018
- last seen Apr 2026
Vroegere N-Vitral met Industrial vond ik echt super dik, nu ben ik tijdens dit uur maar van ellende op de tribune gaan zitten. Denk je een super vette oude hardcore plaat te horen, wordt je verrast met een kut kick eronder en kansloze teksten
Dan vrees ik wel dat je hier met verkeerde verwachtingen heen ging. N-Vitral heeft deze stap jaren geleden al gemaakt, heeft daarmee aan populariteit gewonnen en is daardoor zelfs op dit podium beland, iets wat met zijn oude stijl natuurlijk nooit was gelukt. Ik bedoel, het is tegenwoordig ook absoluut mijn stijl niet meer, maar het was een setje zoals hij ze tegenwoordig maakt, en iets anders verwachten was onterecht geweest.wrote:Denk je een super vette oude hardcore plaat te horen, wordt je verrast met een kut kick eronder en kansloze teksten
-
EHardtraxxer
- 100 posts member since 2018
- last seen Apr 2026
Oh had ook totaal geen Industrial verwacht, gewoon om aan te geven dat ik vroeger altijd uit keek naar een setje van hem en dat na Qlimax mijn laatste sprankje hoop weg waswrote:Dan vrees ik wel dat je hier met verkeerde verwachtingen heen ging. N-Vitral heeft deze stap jaren geleden al gemaakt, heeft daarmee aan populariteit gewonnen en is daardoor zelfs op dit podium beland, iets wat met zijn oude stijl natuurlijk nooit was gelukt. Ik bedoel, het is tegenwoordig ook absoluut mijn stijl niet meer, maar het was een setje zoals hij ze tegenwoordig maakt, en iets anders verwachten was onterecht geweest.wrote:Denk je een super vette oude hardcore plaat te horen, wordt je verrast met een kut kick eronder en kansloze teksten