Hardtraxx en de gemiddelde Qlimax-ganger zijn niet dezelfde groep.wrote:vind t zo machtig mooi dat iedereen Tweekaz aan het afzeiken was.
Maar toch hoor( en zag) je bekant heel de zaal zingen.
Wat een verrassing.
Hardtraxx en de gemiddelde Qlimax-ganger zijn niet dezelfde groep.wrote:vind t zo machtig mooi dat iedereen Tweekaz aan het afzeiken was.
De sfeer tijdens hun setjes is altijd geweldigwrote:Maar toch hoor( en zag) je bekant heel de zaal zingen.
Pff, ja inderdaad. Dat moment waren zaten m'n vrienden en ik elkaar ook aan te kijken van: 'Meen je dit?'wrote:wrote:vind t zo machtig mooi dat iedereen Tweekaz aan het afzeiken was.
Man man man![]()
OT: Ik zet 'm een deze dagen eens op. Op de avond zelf wou ik ze een kans geven, totdat dat gejodel begon
Goh denk je serieus dat ik alleen alle Hardtraxxers bedoel?wrote:Hardtraxx en de gemiddelde Qlimax-ganger zijn niet dezelfde groep.wrote:vind t zo machtig mooi dat iedereen Tweekaz aan het afzeiken was.
Wat een verrassing.
Op dat moment besloten om maar wat te gaan eten. Vgm hadden meer mensen dat idee want het was daar stervens drukwrote:Ja bij ons precies hetzelfdewrote:Pff, ja inderdaad. Dat moment waren zaten m'n vrienden en ik elkaar ook aan te kijken van: 'Meen je dit?sfeer sloeg ook om of zo. Alsof de ene helft van de zaal dacht van 'gvd vet!' en de andere helft vroeg zich serieus af waar ze beland waren
:')wrote: vind t zo machtig mooi dat iedereen Tweekaz aan het afzeiken was.
wrote:17:50![]()
Zo te zien waren we beide aan het genieten op dit moment
Zij van dit nummer en ik van mijn broodje kroket.
Keal, wat loaj oe goanwrote:Ahh de set dat ik een klein dutje deed op de tribunes. Was een goeie keuze zo te zien.
A'j plat könt proat'n, mo'j 't nie loat'nwrote:Ik heb geen idee wat je daar net zei
Wat, Belgisch?wrote:Wat is alles buiten Limburg toch een kut dialect.