Tijdens feesten groei ik vaak wat 
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nou ik ben ook 1.90 en heb toch het idee dat ik de licht show altijd wel goed mee krijg.
Mij lukte het ook wel aardig met mijn 1,76 ofzowrote:Nou ik ben ook 1.90 en heb toch het idee dat ik de licht show altijd wel goed mee krijg.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Behalve je pik, die is zo klein dat je haast zou denken dat je een kut hebt gekregen met buitenboord lipjes.wrote:Tijdens feesten groei ik vaak wat
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Ja mooi he.
mooi om te zien hoe snel zoiets staat en gaat.
Vind het altijd erg knap hoe zoiets gecoördineerd wordt, lijkt me een heel complex gebeuren
Video is versneld hewrote:mooi om te zien hoe snel zoiets staat en gaat.
wrote:Video is versneld hewrote:mooi om te zien hoe snel zoiets staat en gaat.
zover was ik ook al wel. maar in een week ong opgebouwd, en paar dagen al weer weg. toch een hele prestatie met het testen meewrote:Video is versneld hewrote:mooi om te zien hoe snel zoiets staat en gaat.
Zoooooveel vette nieuwe nummers gedraaid op Qlimax, en dan een paar van de saaiste uitkiezen voor de aftermoviewrote:View on YouTube
Saaie aftermovie om eerlijk te zijn.
Die reversed van DBSTF Qlimax edit
ging echt snoeihard kon ik mij herinneren 
Je vergeet NC en atmozfears, verder wel eens.wrote:Ik snap het niet. Iedereen krijgt soort van zijn eigen moment, behalve Gunz for Hire en N-Vitral. Zij krijgen een hoop lawaai met showelementen heel snel achter elkaar gemonteerd
En pffff, die vocal van The Twilight Zone, instant kippenvel
Blijf die aftermovies in 60fps echt helemaal kut vinden
Al helemaal met die snelle cuts steeds.
Vind het verder apart dat op Twilight Zone en het anthem na ieder nummer in de tracklist een plaat is waar een artiest z'n set mee heeft geopend.
Vind het verder apart dat op Twilight Zone en het anthem na ieder nummer in de tracklist een plaat is waar een artiest z'n set mee heeft geopend.
Is dat apart? Daar zit de show achter..wrote: Vind het verder apart dat op Twilight Zone en het anthem na ieder nummer in de tracklist een plaat is waar een artiest z'n set mee heeft geopend.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Kippenvel weer als je PN ziet staan met die fakkel
Vette aftermovie verder. Twilight Zone en The Night zijn heerlijke plaatjes. 
Wat zit dit feest toch gvd gruwelijk goed in elkaar. Zonder enige twijfel jaar in jaar uit het vetste feest voor mij