En ik maar denken dat ik het slecht had toen Jägermeister gedraaid werd. Thanks Goku, ik voel me al een stukje beter.
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
ja hele dunne natte vooralwrote:Hahahahahaha shiiiiit
Da is wel echt kak, lekker de hele avond naar stront stinken.
Heb je straks wel iets om te vertellen tegen de kinderen
Heb je straks wel iets om te vertellen tegen de kinderen
Bijkakken = inpakkenwrote:Inkakken = bijpakken
Had toch echt wel even een nieuw shirtje gehaald bij de merchandise.
Had je er wel bijgelopen als een begaaide buitenlander maar dat toch liever dan stront in mijn nekwrote:Bijkakken = inpakkenwrote:Inkakken = bijpakken
Had toch echt wel even een nieuw shirtje gehaald bij de merchandise.
Goed verhaal, dat wel
Shirtje uit doen zoals een echte rauwdauwer
Ligt het aan mij of is dit met hogere fps oid gefilmd?wrote:View on YouTube
Of komt het doordat de clip een keer niet overgoten is met slowmotion
Last edited by tommeh on 23 Nov 2017 19:02, edited 1 time in total.
-
A
Jup 60fps
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
wrote:Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
wrote:Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hahaha zou niet durven.wrote:wrote:Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..![]()
![]()
Jezuswrote: Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.
Ik ben 1.90 en krijg ook bijna nooit wat van de show mee. Als je er komt voor de show moet je achterin de zaal gaan staan of op de tribune gaan zitten, anders maak je er weinig van mee is mijn ervaring.wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
Als je het totaalplaatje wilt zien wel inderdaad. Anders krijg je inderdaad maar een deel mee.wrote:Ik ben 1.90 en krijg ook bijna nooit wat van de show mee. Als je er komt voor de show moet je achterin de zaal gaan staan of op de tribune gaan zitten, anders maak je er weinig van mee is mijn ervaring.wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
De enige keer dat ik het idee had dat ik er veel van mee kreeg was in 2015 met dat brede scherm met visuals.
Ik had het overigens niet over Qlimax (nooit geweest nog), maar feesten in het algemeen. Enige feesten waar ik echt heb genoten van de lichtshow waren Flume @ HMH en Return of HHZ omdat ik bij beide feesten vrij ver achterin de zaal stond.
Merk sowieso dat je bij hardstyle tijdens het snoeien überhaupt weinig van een show meekrijgt. Intro's zijn vaak wel dik, maar als het te lang duurt wordt het ook alleen maar vervelend. Ik ben 1,68 trouwens
Niet liegen! 1.62 max!wrote:Merk sowieso dat je bij hardstyle tijdens het snoeien überhaupt weinig van een show meekrijgt. Intro's zijn vaak wel dik, maar als het te lang duurt wordt het ook alleen maar vervelend. Ik ben 1,68 trouwens