Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 47 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
En ik maar denken dat ik het slecht had toen Jägermeister gedraaid werd. Thanks Goku, ik voel me al een stukje beter.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Heftig :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hahahahahaha shiiiiit
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Inkakken = bijpakken
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Fuzzylogic wrote:Hahahahahaha shiiiiit
ja hele dunne natte vooral
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Hahaha wat een verhaal. :lol:
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Da is wel echt kak, lekker de hele avond naar stront stinken.
Heb je straks wel iets om te vertellen tegen de kinderen
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
chas1n wrote:Inkakken = bijpakken
Bijkakken = inpakken

Had toch echt wel even een nieuw shirtje gehaald bij de merchandise.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
zeke wrote:
chas1n wrote:Inkakken = bijpakken
Bijkakken = inpakken

Had toch echt wel even een nieuw shirtje gehaald bij de merchandise.
Had je er wel bijgelopen als een begaaide buitenlander maar dat toch liever dan stront in mijn nek :sick:
Goed verhaal, dat wel :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Shirtje uit doen zoals een echte rauwdauwer
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 23 days ago
Grim wrote:View on YouTube
Ligt het aan mij of is dit met hogere fps oid gefilmd?
Of komt het doordat de clip een keer niet overgoten is met slowmotion ;)?
Last edited by tommeh on 23 Nov 2017 19:02, edited 1 time in total.
A
Jup 60fps
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
60fps :love:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Onthafloorx wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Helicaze wrote:
Onthafloorx wrote:Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.
:lol: :lol: :lol:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Helicaze wrote:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Goku wrote:
Helicaze wrote:
Hahaha zou niet durven.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Helicaze wrote:
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Helicaze wrote: Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.
Jezus :lol:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik ben 1.90 en krijg ook bijna nooit wat van de show mee. Als je er komt voor de show moet je achterin de zaal gaan staan of op de tribune gaan zitten, anders maak je er weinig van mee is mijn ervaring.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Daveytl wrote:
Ik ben 1.90 en krijg ook bijna nooit wat van de show mee. Als je er komt voor de show moet je achterin de zaal gaan staan of op de tribune gaan zitten, anders maak je er weinig van mee is mijn ervaring.
Als je het totaalplaatje wilt zien wel inderdaad. Anders krijg je inderdaad maar een deel mee.

De enige keer dat ik het idee had dat ik er veel van mee kreeg was in 2015 met dat brede scherm met visuals.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik had het overigens niet over Qlimax (nooit geweest nog), maar feesten in het algemeen. Enige feesten waar ik echt heb genoten van de lichtshow waren Flume @ HMH en Return of HHZ omdat ik bij beide feesten vrij ver achterin de zaal stond.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Merk sowieso dat je bij hardstyle tijdens het snoeien überhaupt weinig van een show meekrijgt. Intro's zijn vaak wel dik, maar als het te lang duurt wordt het ook alleen maar vervelend. Ik ben 1,68 trouwens
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
TiMOTHYb wrote:Merk sowieso dat je bij hardstyle tijdens het snoeien überhaupt weinig van een show meekrijgt. Intro's zijn vaak wel dik, maar als het te lang duurt wordt het ook alleen maar vervelend. Ik ben 1,68 trouwens
Niet liegen! 1.62 max!