Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ik maar denken dat ik het slecht had toen Jägermeister gedraaid werd. Thanks Goku, ik voel me al een stukje beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heftig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha shiiiiit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inkakken = bijpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hahahahahaha shiiiiit


ja hele dunne natte vooral
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een verhaal. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da is wel echt kak, lekker de hele avond naar stront stinken.
Heb je straks wel iets om te vertellen tegen de kinderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Inkakken = bijpakken


Bijkakken = inpakken

Had toch echt wel even een nieuw shirtje gehaald bij de merchandise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
chas1n schreef:
Inkakken = bijpakken


Bijkakken = inpakken

Had toch echt wel even een nieuw shirtje gehaald bij de merchandise.


Had je er wel bijgelopen als een begaaide buitenlander maar dat toch liever dan stront in mijn nek :sick:
Goed verhaal, dat wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shirtje uit doen zoals een echte rauwdauwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Ligt het aan mij of is dit met hogere fps oid gefilmd?
Of komt het doordat de clip een keer niet overgoten is met slowmotion ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Jup 60fps
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

60fps :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 22:43 
 
Hardtraxx Elite

Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..

Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Onthafloorx schreef:
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..

Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 23:46 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Onthafloorx schreef:
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..

Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 23:47 
 
Hardtraxx Elite

Goku schreef:
Helicaze schreef:
Onthafloorx schreef:
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..

Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.

:lol: :lol: :lol:


Hahaha zou niet durven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Onthafloorx schreef:
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..

Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Volgende keer even vragen aan Goku of je in zijn nek mag gaan zitten. Moet je hem natuurlijk wel beloven dat je niet in zijn nek schijt.

Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..

Ik ben 1.90 en krijg ook bijna nooit wat van de show mee. Als je er komt voor de show moet je achterin de zaal gaan staan of op de tribune gaan zitten, anders maak je er weinig van mee is mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Onthafloorx schreef:
Elk jaar na Qlimax denk ik, zo wederom niks meegekregen van de show. Na dit filmpje weer precies hetzelfde.. lang leven mini zijn. Zou beter met die gekke buitenlanders opende tribune gaan staan..

Ik ben 1.90 en krijg ook bijna nooit wat van de show mee. Als je er komt voor de show moet je achterin de zaal gaan staan of op de tribune gaan zitten, anders maak je er weinig van mee is mijn ervaring.


Als je het totaalplaatje wilt zien wel inderdaad. Anders krijg je inderdaad maar een deel mee.

De enige keer dat ik het idee had dat ik er veel van mee kreeg was in 2015 met dat brede scherm met visuals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het overigens niet over Qlimax (nooit geweest nog), maar feesten in het algemeen. Enige feesten waar ik echt heb genoten van de lichtshow waren Flume @ HMH en Return of HHZ omdat ik bij beide feesten vrij ver achterin de zaal stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Merk sowieso dat je bij hardstyle tijdens het snoeien überhaupt weinig van een show meekrijgt. Intro's zijn vaak wel dik, maar als het te lang duurt wordt het ook alleen maar vervelend. Ik ben 1,68 trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Merk sowieso dat je bij hardstyle tijdens het snoeien überhaupt weinig van een show meekrijgt. Intro's zijn vaak wel dik, maar als het te lang duurt wordt het ook alleen maar vervelend. Ik ben 1,68 trouwens


Niet liegen! 1.62 max!
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten