Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)

Time
21:00 – 07:00 (Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Danny Phantom wrote:
Nuracore wrote:
Danny Phantom wrote:Jaaaa super veel zin in :yay:

Misschien nog een goede tip: pendelbus kaarten zijn alleen te verkrijgen op station arnhem dus als je zoals ons gebracht wordt maar terug moet met OV je kan geen pendelbusticket halen bij het gelredome (laten ons dus afzetten bij op station Arnhem)

Op de terug weg controleren ze niet op bus tickets plus centraal is op prima loop afstand
:nono: :nono: :nono:
Één keer gedaan en ik kan het je niet aanraden. Ondanks dat het hartstikke gezellig was is het toch best een eindje lopen.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Dit wordt mijn 5de Qlimax en ik moet zeggen, ik was de vorige jaren wel echt veel meer hyped dan dat ik nu ben.
Naja, we gaan er maar gewoon weer een hele gezellige nacht van maken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Rickzel wrote:Godsgruwelijk veel zin in, beetje die ouderwetse spanning omdat m'n vriendin voor het eerst mee gaat en ik toch een beetje met haar in m'n hoofd naar dit feest ga kijken. Hopen dat ze het leuk vindt haha
Die van mij was er vorig jaar nog niet achter hoe leuk ze hardstyle vond. Echt vorig jaar halsoverdekop een kaartje gehaald nog om 12 uur 's middags :P OK DOEI. Moet ik vandaag de dag nog steeds aanhoren haha. Dus vanavond geldredome ontgroening voor haar. man dat gevoel als je voor het eerst een hardstyle feest in het geldredome betreed. Wat magisch. Blijft één van mijn vetste feestherrieneringen ooit.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ben bekend met de wallet door vorig jaar, maar hoe zit dat met cash? Met cash kun je dus echt helemaal niks, of wel?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
jawel, in een automaat stoppen zodat het op je wallet komt.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Of drugs kopen
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Of op de terugweg van het gelredome naar de kluisjes in brand steken zodat je het een beetje warm krijgt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jordi wrote:
Rickzel wrote:Godsgruwelijk veel zin in, beetje die ouderwetse spanning omdat m'n vriendin voor het eerst mee gaat en ik toch een beetje met haar in m'n hoofd naar dit feest ga kijken. Hopen dat ze het leuk vindt haha
Die van mij was er vorig jaar nog niet achter hoe leuk ze hardstyle vond. Echt vorig jaar halsoverdekop een kaartje gehaald nog om 12 uur 's middags :P OK DOEI. Moet ik vandaag de dag nog steeds aanhoren haha. Dus vanavond geldredome ontgroening voor haar. man dat gevoel als je voor het eerst een hardstyle feest in het geldredome betreed. Wat magisch. Blijft één van mijn vetste feestherrieneringen ooit.
Haha leuk om te lezen, als die van mij ook zo'n avond gaat hebben. Teken ik voor ^^

GVD ZIN IN
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
HYPE!

Image
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Pff hele nacht wakker gelegen omdat ik niet tegen de druk kan om te slapen. Toch wel zin in ondanks slaap gebrek. Eerste qlimax :$
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
10.000 x hype!!! Nu echt twijfelen om kaartje te kopen alsnog :lol:. Phuture Noize!

Image
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
inb4 mandy
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zatox surprise act
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
WIE SOEPT NOG EVEN SNEL DE PHUTURE NOIZE HYPE TREIN DAN
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 8 hours ago
kegel77w wrote:
stealsyourpizza wrote:
Sjaakie P wrote:Langzaamaan is de hype steeds groter aan het worden, heel veel zin hierin.

Iemand die weet hoe de binnentemperatuur voorgaande jaren was? Ik ga op feesten het liefst in korte broek (ga me wel omkleden natuurlijk als het buiten koud is), maar als het binnen net zo koud is als buiten (of als de hal van de HMH) dan houd ik mijn lange broek aan in het stadion.

En ik las een tijdje terug ook iets over dat je, als je een maal binnen bent, niet meer naar de kluisjes kan? Dat zou ook best onhandig zijn :mad:
Binnen zweet je harder dan dat je in de zon staat in Afrika, en je mag niet meer terug naar je kluisje als je binnen bent
Dit valt reuze mee. Ik vind het bij Qlimax altijd wel meevallen. Ligt ook echt aan de plek waar je gaat staan lijkt mij. Maar korte broek is volgens mij wel goed te doen in GelreDome
Thanks, dan weet ik genoeg. Hopen dat de weg van/naar de kluisjes dan te doen is met die rot kou (al merk ik dat waarschijnlijk alleen op de weg naar binnen haha).

Kan niet wachten tot het feest begint, ben te herkennen aan een 'Where's Waldo' stijl shirt (deze om precies te zijn).
Last edited by Sjaakie P on 18 Nov 2017 16:33, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Laten we dit even hopen zeg. Phuture noize als suprise :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Van tent naar stadion en terug is gewoon tyfus koud, doe je helaas niks an
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
B-Front was trouwens donderdag nacht nog radio 538 waar hij ook iets te veel z'n best deed om zich niet te verspreken
Last edited by Paultheone on 18 Nov 2017 16:26, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Oke kaartje gekocht. B-Front vs Phuture Noize was alles wat ik miste op de line Up. Headhunterz er waarschijnlijk ook nog bij. Mochten ze uiteindelijk niet gekomen zijn jammer maar ik waag de gok :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
RoyAPO wrote:Oke kaartje gekocht. B-Front vs Phuture Noize was alles wat ik miste op de line Up. Headhunterz er waarschijnlijk ook nog bij. Mochten ze uiteindelijk niet gekomen zijn jammer maar ik waag de gok :lol:
hahahaha baal jij even als zatox ofso er staat
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 8 hours ago
Rickzel wrote:Van tent naar stadion en terug is gewoon tyfus koud, doe je helaas niks an
Dan doe ik denk maar juist wat aan, helaas
S
Hardtraxxer
96 posts member since 2016
last seen Sep 2019
Hoe lang duurt het eigelijk voor dat we binnen zijn? Wij komen er rond 22:30 aan en wil niet te lang wachten want ik wil de set van DBSTF zien :yay:
Ook godverdomme veel zin in :yay: :yay: :yay:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Surprise is B-Front en Phuture noize.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
maximaal hyped nu
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Zin begint er bij mij nu ook wel echt te komen. Te herkennen aan grijze crypsis shirt mocht iemand hoi willen zeggen.