Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 15:46 

Hardtraxx Elite

Danny Phantom schreef:
Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:
Jaaaa super veel zin in :yay:

Misschien nog een goede tip: pendelbus kaarten zijn alleen te verkrijgen op station arnhem dus als je zoals ons gebracht wordt maar terug moet met OV je kan geen pendelbusticket halen bij het gelredome (laten ons dus afzetten bij op station Arnhem)

Op de terug weg controleren ze niet op bus tickets plus centraal is op prima loop afstand

:nono: :nono: :nono:

Één keer gedaan en ik kan het je niet aanraden. Ondanks dat het hartstikke gezellig was is het toch best een eindje lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 16:06 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt mijn 5de Qlimax en ik moet zeggen, ik was de vorige jaren wel echt veel meer hyped dan dat ik nu ben.
Naja, we gaan er maar gewoon weer een hele gezellige nacht van maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 16:31 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Godsgruwelijk veel zin in, beetje die ouderwetse spanning omdat m'n vriendin voor het eerst mee gaat en ik toch een beetje met haar in m'n hoofd naar dit feest ga kijken. Hopen dat ze het leuk vindt haha

Die van mij was er vorig jaar nog niet achter hoe leuk ze hardstyle vond. Echt vorig jaar halsoverdekop een kaartje gehaald nog om 12 uur 's middags :P OK DOEI. Moet ik vandaag de dag nog steeds aanhoren haha. Dus vanavond geldredome ontgroening voor haar. man dat gevoel als je voor het eerst een hardstyle feest in het geldredome betreed. Wat magisch. Blijft één van mijn vetste feestherrieneringen ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 16:34 

Hardtraxx Veteran

Ben bekend met de wallet door vorig jaar, maar hoe zit dat met cash? Met cash kun je dus echt helemaal niks, of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 16:35 

Hardtraxx Veteran

jawel, in een automaat stoppen zodat het op je wallet komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 16:35 

Hardtraxx Veteran

Of drugs kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 16:38 

Hardtraxx Veteran

Of op de terugweg van het gelredome naar de kluisjes in brand steken zodat je het een beetje warm krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:04 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Rickzel schreef:
Godsgruwelijk veel zin in, beetje die ouderwetse spanning omdat m'n vriendin voor het eerst mee gaat en ik toch een beetje met haar in m'n hoofd naar dit feest ga kijken. Hopen dat ze het leuk vindt haha

Die van mij was er vorig jaar nog niet achter hoe leuk ze hardstyle vond. Echt vorig jaar halsoverdekop een kaartje gehaald nog om 12 uur 's middags :P OK DOEI. Moet ik vandaag de dag nog steeds aanhoren haha. Dus vanavond geldredome ontgroening voor haar. man dat gevoel als je voor het eerst een hardstyle feest in het geldredome betreed. Wat magisch. Blijft één van mijn vetste feestherrieneringen ooit.

Haha leuk om te lezen, als die van mij ook zo'n avond gaat hebben. Teken ik voor ^^

GVD ZIN IN
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:06 

Hardtraxx Veteran

HYPE!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:08 

Hardtraxx Veteran

Pff hele nacht wakker gelegen omdat ik niet tegen de druk kan om te slapen. Toch wel zin in ondanks slaap gebrek. Eerste qlimax :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:12 

Hardtraxx Veteran

10.000 x hype!!! Nu echt twijfelen om kaartje te kopen alsnog :lol:. Phuture Noize!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:15 

Hardtraxx Veteran

inb4 mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:19 

Kraak... Piep...

Zatox surprise act
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:21 

Hardtraxx Veteran

WIE SOEPT NOG EVEN SNEL DE PHUTURE NOIZE HYPE TREIN DAN
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:21 

Hardtraxxer

kegel77w schreef:
stealsyourpizza schreef:
Sjaakie P schreef:
Langzaamaan is de hype steeds groter aan het worden, heel veel zin hierin.

Iemand die weet hoe de binnentemperatuur voorgaande jaren was? Ik ga op feesten het liefst in korte broek (ga me wel omkleden natuurlijk als het buiten koud is), maar als het binnen net zo koud is als buiten (of als de hal van de HMH) dan houd ik mijn lange broek aan in het stadion.

En ik las een tijdje terug ook iets over dat je, als je een maal binnen bent, niet meer naar de kluisjes kan? Dat zou ook best onhandig zijn :mad:

Binnen zweet je harder dan dat je in de zon staat in Afrika, en je mag niet meer terug naar je kluisje als je binnen bent

Dit valt reuze mee. Ik vind het bij Qlimax altijd wel meevallen. Ligt ook echt aan de plek waar je gaat staan lijkt mij. Maar korte broek is volgens mij wel goed te doen in GelreDome

Thanks, dan weet ik genoeg. Hopen dat de weg van/naar de kluisjes dan te doen is met die rot kou (al merk ik dat waarschijnlijk alleen op de weg naar binnen haha).

Kan niet wachten tot het feest begint, ben te herkennen aan een 'Where's Waldo' stijl shirt (deze om precies te zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:24 

Hardtraxxer

Laten we dit even hopen zeg. Phuture noize als suprise :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:24 

Hardtraxx Veteran

Van tent naar stadion en terug is gewoon tyfus koud, doe je helaas niks an
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:25 

Hardtraxx Veteran

B-Front was trouwens donderdag nacht nog radio 538 waar hij ook iets te veel z'n best deed om zich niet te verspreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:25 

Hardtraxx Veteran

Oke kaartje gekocht. B-Front vs Phuture Noize was alles wat ik miste op de line Up. Headhunterz er waarschijnlijk ook nog bij. Mochten ze uiteindelijk niet gekomen zijn jammer maar ik waag de gok :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:26 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Oke kaartje gekocht. B-Front vs Phuture Noize was alles wat ik miste op de line Up. Headhunterz er waarschijnlijk ook nog bij. Mochten ze uiteindelijk niet gekomen zijn jammer maar ik waag de gok :lol:

hahahaha baal jij even als zatox ofso er staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:27 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Van tent naar stadion en terug is gewoon tyfus koud, doe je helaas niks an

Dan doe ik denk maar juist wat aan, helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:28 

Hardtraxxer

Hoe lang duurt het eigelijk voor dat we binnen zijn? Wij komen er rond 22:30 aan en wil niet te lang wachten want ik wil de set van DBSTF zien :yay:
Ook godverdomme veel zin in :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:28 

Hardtraxx Veteran

Surprise is B-Front en Phuture noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:29 

Hardtraxx Addict

maximaal hyped nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 17:29 

Hardtraxx Veteran

Zin begint er bij mij nu ook wel echt te komen. Te herkennen aan grijze crypsis shirt mocht iemand hoi willen zeggen.
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten