Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 21:05 

Hardtraxx Elite

Eindelijk weekend, man man, wat een zin in morgen!! :woot:

Eerst zelf een uurtje draaien op de vetste pre-party van Arnhem (feesten/qlimax-2017-the-unofficial-pre-party-18-11-2017-loft-arnhem-t61702.html#p1763281) en vervolgens mooi optijd naar de Dome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 22:09 

Hardtraxx Veteran

Heb een tijdje terug mijn kaart verkocht. Ik vond het vorig jaar erg vet maar ik mis nu gewoon 'het gevoel' en de hype. Hoop voor iedereen die gaat dat het net zo vet als vorig jaar gaat worden maar ik ben op dit moment 'blij' dat ik er voor gekozen heb om niet meer te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 22:25 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Heb een tijdje terug mijn kaart verkocht. Ik vond het vorig jaar erg vet maar ik mis nu gewoon 'het gevoel' en de hype. Hoop voor iedereen die gaat dat het net zo vet als vorig jaar gaat worden maar ik ben op dit moment 'blij' dat ik er voor gekozen heb om niet meer te gaan.

Heb je het nou over de preparty of Qlimax zelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 22:28 

Hardtraxx Veteran

Aangezien dit het Qlimax feest toppa is ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 23:08 

Hardtraxx Elite

Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het de editite van vorig jaar zal overtreffen.
Project One, Blademasterz en B-Front waren echt geniaal, de rest van de Hardstyle sets (op Brennan Heart na) waren eigenlijk ook allemaal steengoed.
Dat, plus een gruwelijke stagen en showelementen maakte het echt mijn mooiste feest ooit meegemaakt.

Als het ook maar half zo vet wordt dan vorig jaar ben ik gewoon weer dik tevreden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 01:13 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Aangezien dit het Qlimax feest toppa is ...

Ja vent je postte toch precies hetzelfde in het Loft topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 01:22 

Hardtraxxer

Is het al 21:45???????? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 04:58 

Hardtraxx Newbie

Crocky schreef:

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 08:56 

Hardtraxxer

Vrij logisch dat er geen fotos zijn geleaked, de boete van qdance bedraagt €40.000
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 09:10 

Hardtraxxer

GerrieGok schreef:
Crocky schreef:

nee

Godver
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 11:04 

Donateur

Woensdaghakdag schreef:
Vrij logisch dat er geen fotos zijn geleaked, de boete van qdance bedraagt €40.000

Dat is altijd en overal? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 12:33 

Hardtraxx Elite

Aangezien SZP op HHZ Never Look Back draaiden, mogen ze nu op Qlimax best Fire and Ice draaien (en niet alleen eerste climax zoals op HHZ aub). Dan ben ik een gelukkig man.

xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 12:37 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Aangezien SZP op HHZ Never Look Back draaiden, mogen ze nu op Qlimax best Fire and Ice draaien (en niet alleen eerste climax zoals op HHZ aub). Dan ben ik een gelukkig man.

xx

En Our Church aub :D

OT: Mega veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 12:42 

Hardtraxxer

Gisteren gelukkig mijn oordoppen kunnen ophalen. Mooi op tijd voor het feest! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 12:45 

Hardtraxxer

Betrap me toch op het feit van dat ik een enorme grijns op mn bakkes krijg nu ik die setjes van vorig jaar terugkijk. GVD ZIN IN!!!!!!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:22 

Hardtraxxer

Jaaaa super veel zin in :yay:

Misschien nog een goede tip: pendelbus kaarten zijn alleen te verkrijgen op station arnhem dus als je zoals ons gebracht wordt maar terug moet met OV je kan geen pendelbusticket halen bij het gelredome (laten ons dus afzetten bij op station Arnhem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:31 

Hardtraxx Addict

Wakker geworden met toch aardig wat kriebels in de buik. Laat t lange wachten maar beginnen nu.

Vanavond te herkennen aan een Frequencerz shirt met 52 achterop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:40 

Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:

Misschien nog een goede tip: pendelbus kaarten zijn alleen te verkrijgen op station arnhem dus als je zoals ons gebracht wordt maar terug moet met OV je kan geen pendelbusticket halen bij het gelredome (laten ons dus afzetten bij op station Arnhem)

Op de terug weg controleren ze niet op bus tickets plus centraal is op prima loop afstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:44 

Hardtraxxer

Langzaamaan is de hype steeds groter aan het worden, heel veel zin hierin.

Iemand die weet hoe de binnentemperatuur voorgaande jaren was? Ik ga op feesten het liefst in korte broek (ga me wel omkleden natuurlijk als het buiten koud is), maar als het binnen net zo koud is als buiten (of als de hal van de HMH) dan houd ik mijn lange broek aan in het stadion.

En ik las een tijdje terug ook iets over dat je, als je een maal binnen bent, niet meer naar de kluisjes kan? Dat zou ook best onhandig zijn :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:49 

Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:

Iemand die weet hoe de binnentemperatuur voorgaande jaren was? Ik ga op feesten het liefst in korte broek (ga me wel omkleden natuurlijk als het buiten koud is), maar als het binnen net zo koud is als buiten (of als de hal van de HMH) dan houd ik mijn lange broek aan in het stadion.

En ik las een tijdje terug ook iets over dat je, als je een maal binnen bent, niet meer naar de kluisjes kan? Dat zou ook best onhandig zijn :mad:

Binnen zweet je harder dan dat je in de zon staat in Afrika, en je mag niet meer terug naar je kluisje als je binnen bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:59 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:

Op de terug weg controleren ze niet op bus tickets plus centraal is op prima loop afstand

:nono: :nono: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 14:00 

Hardtraxx Addict

Danny Phantom schreef:

Haha ik zou je idd af laten zetten bij het gelredome. Terugweg kun je zo (gratis) in de pendelbus stappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 14:01 

Hardtraxx Addict

stealsyourpizza schreef:
Sjaakie P schreef:

Binnen zweet je harder dan dat je in de zon staat in Afrika, en je mag niet meer terug naar je kluisje als je binnen bent

Dit valt reuze mee. Ik vind het bij Qlimax altijd wel meevallen. Ligt ook echt aan de plek waar je gaat staan lijkt mij. Maar korte broek is volgens mij wel goed te doen in GelreDome
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 15:29 

Hardtraxx Veteran

Godsgruwelijk veel zin in, beetje die ouderwetse spanning omdat m'n vriendin voor het eerst mee gaat en ik toch een beetje met haar in m'n hoofd naar dit feest ga kijken. Hopen dat ze het leuk vindt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 15:30 

Bierkoning

Anders gewoon drugs geven
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten