Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light'

Time
(Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
Wij gaan misschien niet meer, en dan heb ik 4 kaarten over. Vriendin van mijn vriendin wil opeens niet meer gaan omdat ze in die periode tentamens heeft. Logisch gevolg, haar vriend gaat ook niet en mijn vriendin wil dan ook niet gaan haha. Maargoed, dit heeft ze al vaker gezegd.

Dus het zal echt een lastminute beslissing worden. Maar als ik ze weg doe, zal ik dat eerst hier posten.
C
Hardtraxxer
78 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Iedereen in spanning en afwachting van de eventuele plattegrond van poephark?
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Crocky wrote:Iedereen in spanning en afwachting van de eventuele plattegrond van poephark?
Die komt niet.
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 10-08.html

Als je dit lijstje van wildstylez zo bekijkt, komt het wel goed met de Headhunterz platen.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik heb ook een mooie theorie bedacht voor Qlimax en Wildstylez in het speciaal.

Aanschouw; als Wildstylez géén headhunterz platen in zijn set draait komt er een surprise act van Heady. Als dit wel zo is andersom, Illuminati confirmed

Call me Sherlock
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
STVK wrote:Ik heb ook een mooie theorie bedacht voor Qlimax en Wildstylez in het speciaal.

Aanschouw; als Wildstylez géén headhunterz platen in zijn set draait komt er een surprise act van Heady. Als dit wel zo is andersom, Illuminati confirmed

Call me Sherlock
Watson
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Aangenomen dat het waar is, wat gebeurt er als Wildstylez alleen maar Frontliner platen draait?
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Dan gaan mensen massaal op de grond liggen huilen. Tenzij het alleen maar platen van voor 2012 zijn, natuurlijk.
Hardtraxxer
73 posts member since 2017
last seen Jun 2025
Pannenkoek wrote:Dan gaan mensen massaal op de grond liggen huilen. Tenzij het alleen maar platen van voor 2012 zijn, natuurlijk.
Mensen gaan toch ook liggen bij year of summer
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 19 days ago
TiMOTHYb wrote:Aangenomen dat het waar is, wat gebeurt er als Wildstylez alleen maar Frontliner platen draait?
Erger nog, wat gebeurt er als die ze niet draait? Krijgen we dan frontliner surprise?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Zie je dat al voor je. :lol:
Ik heb van mensen gehoord dat ze denken dat dit van Headhunterz (zowel z'n weggaan als z'n terugkomen) één grote marketingstunt op de lange termijn was. Geloof er zelf niet in, maar stel je nou eens voor dat dat met Frontliner ook zo is. Dat hij dit in samenwerking met Q-Dance alleen maar doet om later met zo veel bombarie weer terug te komen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Joey wrote:Zie je dat al voor je. :lol:
Ik heb van mensen gehoord dat ze denken dat dit van Headhunterz (zowel z'n weggaan als z'n terugkomen) één grote marketingstunt op de lange termijn was. Geloof er zelf niet in, maar stel je nou eens voor dat dat met Frontliner ook zo is. Dat hij dit in samenwerking met Q-Dance alleen maar doet om later met zo veel bombarie weer terug te komen.
Duidelijk te veel tijd doorgebracht op RSU xd
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
TiMOTHYb wrote:Aangenomen dat het waar is, wat gebeurt er als Wildstylez alleen maar Frontliner platen draait?
Dan komt Frontliner als surpriseact die vervolgens dezelfde lijst draait
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Grim wrote:
Joey wrote:Zie je dat al voor je. :lol:
Duidelijk te veel tijd doorgebracht op RSU xd
Hahahah, eerlijk gezegd volg ik RSU al heel lang niet meer. :lol:
Dat over Headhunterz vertelde iemand me op Q-Base, vond het echt heel ver gezocht maar hij was er helemaal van overtuigd. :')
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Vanaf het moment dat Headhunterz eruit stapte had hij al het idee om ooit terug te komen. Die vlogs bijvoorbeeld, mooie stunt om de hype op te bouwen naar zijn comeback. Hint hier, hint daar.. zou het dan, zou het? Dan opeens die spontane Headhunterz naast the prophet bij 30years the prophet en Headhunterz bij de legends van 2016. En vanaf toen ging het snel. Geloof me, die comeback is beter gepland dan wij vermoeden.

Een ding is zeker. Menig artiest kan jaloers zijn op de marketing om Headhunterz.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:Vanaf het moment dat Headhunterz eruit stapte had hij al het idee om ooit terug te komen. Die vlogs bijvoorbeeld, mooie stunt om de hype op te bouwen naar zijn comeback. Hint hier, hint daar.. zou het dan, zou het? Dan opeens die spontane Headhunterz naast the prophet bij 30years the prophet en Headhunterz bij de legends van 2016. En vanaf toen ging het snel. Geloof me, die comeback is beter gepland dan wij vermoeden.

Een ding is zeker. Menig artiest kan jaloers zijn op de marketing om Headhunterz.
De vlogs kwamen pas vanaf DQ 2016, vanaf dat moment had ie inderdaad de intentie om een comeback te maken. Dat heeft ie zelf ook al aangegeven dat DQ 2016 zijn breekpunt was. Meteen daarna kwamen vlogs waarin ie langzaam hints dropt.

Om te zeggen dat hij met hardstyle stopte om een heel comeback te plannen vind ik een absurd idee.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
makrooy wrote:
RTM93 wrote:Vanaf het moment dat Headhunterz eruit stapte had hij al het idee om ooit terug te komen. Die vlogs bijvoorbeeld, mooie stunt om de hype op te bouwen naar zijn comeback. Hint hier, hint daar.. zou het dan, zou het? Dan opeens die spontane Headhunterz naast the prophet bij 30years the prophet en Headhunterz bij de legends van 2016. En vanaf toen ging het snel. Geloof me, die comeback is beter gepland dan wij vermoeden.

De vlogs kwamen pas vanaf DQ 2016, vanaf dat moment had ie inderdaad de intentie om een comeback te maken. Dat heeft ie zelf ook al aangegeven dat DQ 2016 zijn breekpunt was. Meteen daarna kwamen vlogs waarin ie langzaam hints dropt.

Om te zeggen dat hij met hardstyle stopte om een heel comeback te plannen vind ik een absurd idee.
Dit
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Geloof er ook niet zo in. Prophet is z'n tweede vader en Legends stond zo ongeveer iedereen die zijn steentje had bijgedragen. Volgens mij is de relatie met Q altijd ook wel goed gebleven, dus waarom niet?

Dat de timing voor terugkeer grandioos is (een beetje uitloper van de classic feesten, mensen beginnen wat klaar te raken met oppervlakkige herrie acts) klopt inderdaad wel. Geloof eigenlijk wel dat 'ie na DQ16 weer om was. Daar zag je 'm wel echt breken.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:Menig artiest kan jaloers zijn op de marketing om Headhunterz.

Dit gaat echt niemand overtreffen
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Dat de uitstap naar house hiervoor voorbedacht was, mwoah dat geloof ik niet. Dat de terugkomst tot op de detail (met Q-Dance) zo gepland is vanaf DQ16 weet ik bijna zeker. Marketingtechnisch was dit zo geniaal uitgewerkt, dat doe je ff op gevoel met hier en daar een hint en toevallig een Defqon optreden. Die hele vlog en de hints daarin was een groot onderdeel hiervan natuurlijk - Sinds DQ17 geen vlog meer gezien ;)
Last edited by Kevv1990 on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Dat van die timing is wel helemaal waar Tim. Feit dat headhunterz ook artiesten als D-Sturb en Warface aan het promoten is laat zien dat hij het allemaal weer wat dichter bij elkaar wil brengen, niet meer zo overdreven naar een uiterste gaan. Ik vind helemaal mooi. Als er iemand is die dat kan dan is hij dat wel :thumbsup:

Mag hopen dat hij hier nog als verrassing staat (om het beetje OT te houden)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
O kom op, mensen moeten stoppen over HHZ te praten alsof het kinderke Jesus is die voor wereldvrede gaat zorgen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Hij heeft het gewoon goed aangepakt, kan je niet omheen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Tuurlijk, maar er wordt erover gepraat alsof 'ie de heilige verlosser is die raw en mainstream bij elkaar gaat brengen, diegene die al het kwaad in de wereld de kop indrukt en ervoor zorgt dat iedereen gelukkig wordt ofzo. Asjeblieft zeg.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Raven wrote:Tuurlijk, maar er wordt erover gepraat alsof 'ie de heilige verlosser is die raw en mainstream bij elkaar gaat brengen, diegene die al het kwaad in de wereld de kop indrukt en ervoor zorgt dat iedereen gelukkig wordt ofzo. Asjeblieft zeg.
Je brengt het natuurlijk vrij overdreven, maar ik denk dat er wel iets dergelijks gaat gebeuren.
Geloof wel dat HHZ de macht, de positie en de wil heeft om de melodieuze hardstyle en de raw hardstyle wat dichter bij elkaar te brengen.