Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij gaan misschien niet meer, en dan heb ik 4 kaarten over. Vriendin van mijn vriendin wil opeens niet meer gaan omdat ze in die periode tentamens heeft. Logisch gevolg, haar vriend gaat ook niet en mijn vriendin wil dan ook niet gaan haha. Maargoed, dit heeft ze al vaker gezegd.

Dus het zal echt een lastminute beslissing worden. Maar als ik ze weg doe, zal ik dat eerst hier posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 13:39 
 
Hardtraxxer

Iedereen in spanning en afwachting van de eventuele plattegrond van poephark?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
Iedereen in spanning en afwachting van de eventuele plattegrond van poephark?


Die komt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 10-08.html

Als je dit lijstje van wildstylez zo bekijkt, komt het wel goed met de Headhunterz platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ook een mooie theorie bedacht voor Qlimax en Wildstylez in het speciaal.

Aanschouw; als Wildstylez géén headhunterz platen in zijn set draait komt er een surprise act van Heady. Als dit wel zo is andersom, Illuminati confirmed

Call me Sherlock
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ik heb ook een mooie theorie bedacht voor Qlimax en Wildstylez in het speciaal.

Aanschouw; als Wildstylez géén headhunterz platen in zijn set draait komt er een surprise act van Heady. Als dit wel zo is andersom, Illuminati confirmed

Call me Sherlock

Watson
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aangenomen dat het waar is, wat gebeurt er als Wildstylez alleen maar Frontliner platen draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan gaan mensen massaal op de grond liggen huilen. Tenzij het alleen maar platen van voor 2012 zijn, natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Dan gaan mensen massaal op de grond liggen huilen. Tenzij het alleen maar platen van voor 2012 zijn, natuurlijk.

Mensen gaan toch ook liggen bij year of summer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Aangenomen dat het waar is, wat gebeurt er als Wildstylez alleen maar Frontliner platen draait?


Erger nog, wat gebeurt er als die ze niet draait? Krijgen we dan frontliner surprise?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie je dat al voor je. :lol:
Ik heb van mensen gehoord dat ze denken dat dit van Headhunterz (zowel z'n weggaan als z'n terugkomen) één grote marketingstunt op de lange termijn was. Geloof er zelf niet in, maar stel je nou eens voor dat dat met Frontliner ook zo is. Dat hij dit in samenwerking met Q-Dance alleen maar doet om later met zo veel bombarie weer terug te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zie je dat al voor je. :lol:
Ik heb van mensen gehoord dat ze denken dat dit van Headhunterz (zowel z'n weggaan als z'n terugkomen) één grote marketingstunt op de lange termijn was. Geloof er zelf niet in, maar stel je nou eens voor dat dat met Frontliner ook zo is. Dat hij dit in samenwerking met Q-Dance alleen maar doet om later met zo veel bombarie weer terug te komen.


Duidelijk te veel tijd doorgebracht op RSU xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Aangenomen dat het waar is, wat gebeurt er als Wildstylez alleen maar Frontliner platen draait?


Dan komt Frontliner als surpriseact die vervolgens dezelfde lijst draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Joey schreef:
Zie je dat al voor je. :lol:
Ik heb van mensen gehoord dat ze denken dat dit van Headhunterz (zowel z'n weggaan als z'n terugkomen) één grote marketingstunt op de lange termijn was. Geloof er zelf niet in, maar stel je nou eens voor dat dat met Frontliner ook zo is. Dat hij dit in samenwerking met Q-Dance alleen maar doet om later met zo veel bombarie weer terug te komen.


Duidelijk te veel tijd doorgebracht op RSU xd

Hahahah, eerlijk gezegd volg ik RSU al heel lang niet meer. :lol:
Dat over Headhunterz vertelde iemand me op Q-Base, vond het echt heel ver gezocht maar hij was er helemaal van overtuigd. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf het moment dat Headhunterz eruit stapte had hij al het idee om ooit terug te komen. Die vlogs bijvoorbeeld, mooie stunt om de hype op te bouwen naar zijn comeback. Hint hier, hint daar.. zou het dan, zou het? Dan opeens die spontane Headhunterz naast the prophet bij 30years the prophet en Headhunterz bij de legends van 2016. En vanaf toen ging het snel. Geloof me, die comeback is beter gepland dan wij vermoeden.

Een ding is zeker. Menig artiest kan jaloers zijn op de marketing om Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vanaf het moment dat Headhunterz eruit stapte had hij al het idee om ooit terug te komen. Die vlogs bijvoorbeeld, mooie stunt om de hype op te bouwen naar zijn comeback. Hint hier, hint daar.. zou het dan, zou het? Dan opeens die spontane Headhunterz naast the prophet bij 30years the prophet en Headhunterz bij de legends van 2016. En vanaf toen ging het snel. Geloof me, die comeback is beter gepland dan wij vermoeden.

Een ding is zeker. Menig artiest kan jaloers zijn op de marketing om Headhunterz.


De vlogs kwamen pas vanaf DQ 2016, vanaf dat moment had ie inderdaad de intentie om een comeback te maken. Dat heeft ie zelf ook al aangegeven dat DQ 2016 zijn breekpunt was. Meteen daarna kwamen vlogs waarin ie langzaam hints dropt.

Om te zeggen dat hij met hardstyle stopte om een heel comeback te plannen vind ik een absurd idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 00:25 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
RTM93 schreef:
Vanaf het moment dat Headhunterz eruit stapte had hij al het idee om ooit terug te komen. Die vlogs bijvoorbeeld, mooie stunt om de hype op te bouwen naar zijn comeback. Hint hier, hint daar.. zou het dan, zou het? Dan opeens die spontane Headhunterz naast the prophet bij 30years the prophet en Headhunterz bij de legends van 2016. En vanaf toen ging het snel. Geloof me, die comeback is beter gepland dan wij vermoeden.

Een ding is zeker. Menig artiest kan jaloers zijn op de marketing om Headhunterz.


De vlogs kwamen pas vanaf DQ 2016, vanaf dat moment had ie inderdaad de intentie om een comeback te maken. Dat heeft ie zelf ook al aangegeven dat DQ 2016 zijn breekpunt was. Meteen daarna kwamen vlogs waarin ie langzaam hints dropt.

Om te zeggen dat hij met hardstyle stopte om een heel comeback te plannen vind ik een absurd idee.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 09:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geloof er ook niet zo in. Prophet is z'n tweede vader en Legends stond zo ongeveer iedereen die zijn steentje had bijgedragen. Volgens mij is de relatie met Q altijd ook wel goed gebleven, dus waarom niet?

Dat de timing voor terugkeer grandioos is (een beetje uitloper van de classic feesten, mensen beginnen wat klaar te raken met oppervlakkige herrie acts) klopt inderdaad wel. Geloof eigenlijk wel dat 'ie na DQ16 weer om was. Daar zag je 'm wel echt breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Menig artiest kan jaloers zijn op de marketing om Headhunterz.



Dit gaat echt niemand overtreffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 09:47 
 
Hardtraxxer

Dat de uitstap naar house hiervoor voorbedacht was, mwoah dat geloof ik niet. Dat de terugkomst tot op de detail (met Q-Dance) zo gepland is vanaf DQ16 weet ik bijna zeker. Marketingtechnisch was dit zo geniaal uitgewerkt, dat doe je ff op gevoel met hier en daar een hint en toevallig een Defqon optreden. Die hele vlog en de hints daarin was een groot onderdeel hiervan natuurlijk - Sinds DQ17 geen vlog meer gezien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat van die timing is wel helemaal waar Tim. Feit dat headhunterz ook artiesten als D-Sturb en Warface aan het promoten is laat zien dat hij het allemaal weer wat dichter bij elkaar wil brengen, niet meer zo overdreven naar een uiterste gaan. Ik vind helemaal mooi. Als er iemand is die dat kan dan is hij dat wel :thumbsup:

Mag hopen dat hij hier nog als verrassing staat (om het beetje OT te houden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O kom op, mensen moeten stoppen over HHZ te praten alsof het kinderke Jesus is die voor wereldvrede gaat zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft het gewoon goed aangepakt, kan je niet omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk, maar er wordt erover gepraat alsof 'ie de heilige verlosser is die raw en mainstream bij elkaar gaat brengen, diegene die al het kwaad in de wereld de kop indrukt en ervoor zorgt dat iedereen gelukkig wordt ofzo. Asjeblieft zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Tuurlijk, maar er wordt erover gepraat alsof 'ie de heilige verlosser is die raw en mainstream bij elkaar gaat brengen, diegene die al het kwaad in de wereld de kop indrukt en ervoor zorgt dat iedereen gelukkig wordt ofzo. Asjeblieft zeg.

Je brengt het natuurlijk vrij overdreven, maar ik denk dat er wel iets dergelijks gaat gebeuren.
Geloof wel dat HHZ de macht, de positie en de wil heeft om de melodieuze hardstyle en de raw hardstyle wat dichter bij elkaar te brengen.
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten