THArdstyler schreef:
Fantazoo schreef:
Ik had dit topic wel willen zien als men nooit achter die extra accounts van SZP was gekomen

Daar gaat het in deze (in ieder geval voor mij) echt totaal niet om. Als ik voor mezelf spreek (en zo te lezen vele anderen) worden zij dit jaar veel te hard gepusht, vooral door Q en bijv. Heady, en hebben ze het totaal nog niet verdiend. Er was zo'n gezeik op Deetox die het niet verdiend zou hebben, maar die timmerde al veel langer aan de weg dan deze gastjes.
Oké het is leuk dat ze veel experimenteren met kicks et cetera, en daar zijn ook wel een aantal leuke platen uit gekomen. Maar dat begint nu al veel teveel van hetzelfde te worden. Laat ze een tijd stabiel produceren (of dat nu experimenteel is of niet) voordat je ze op Qlimax zet, want dit is te vroeg.
Daarnaast is er natuurlijk al een overkill geweest aan SZP op alle feesten dit jaar, ook een reden waarom mensen ze liever niet op Qlimax hadden gezien.
Ik denk dat jij je vergist over hoe lang Sub Zero Project al bezig zijn. Zij zijn ook al sinds 2012/2013 bezig. Ze zijn pas vrij kort populair omdat ze gepushed worden idd, eerst door RR, toen door Q en nu door HHZ. Maar goed dan zijn ze hier inderdaad ook te verwachten.
Maar of ze het verdienen of niet vind ik niet echt iets aan ons om te beslissen. Ja andere namen hebben misschien een betere repertoire over de laatste twee jaar om hier te staan, maar Qlimax blijft een mix van vaste namen en de namen die op het moment gepushed worden door Q.