Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:11 

Hardtraxx Veteran

Wat een trieste bende dit zeg. Het is dat ik voor een speciale gelegenheid hierheen ga anders had mijn kaartje allang een andere eigenaar gehad. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:12 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
simon10pont schreef:
Geen B-Front of Phuture Noize is gewoon tegen alle logica in. Zij hebben 2017 gewoon gekleurd. Sub Zero Project vind ik geen ramp maar het is net één jaartje te vroeg imo.

Ik denk eigenlijk gewoon dat zij de surprise act worden. Er is naar mijn idee teveel vraag naar om het te negeren. Ook op de Facebook pagina's wordt er om gevraagd en dus niet alleen hier

Op de facebook pagina's van die artiesten ja. Denk je dat Q er nog even een surprise act uitgooit als het facebook publiek begint te roepen? Het is ook niet mijn smaakt line-up (verkoop mijn kaart denk ik) maar volkomen begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:12 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
simon10pont schreef:
Geen B-Front of Phuture Noize is gewoon tegen alle logica in. Zij hebben 2017 gewoon gekleurd. Sub Zero Project vind ik geen ramp maar het is net één jaartje te vroeg imo.

Ik denk eigenlijk gewoon dat zij de surprise act worden. Er is naar mijn idee teveel vraag naar om het te negeren. Ook op de Facebook pagina's wordt er om gevraagd en dus niet alleen hier

Vocal minority
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:15 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
simon10pont schreef:

Op de facebook pagina's van die artiesten ja. Denk je dat Q er nog even een surprise act uitgooit als het facebook publiek begint te roepen? Het is ook niet mijn smaakt line-up (verkoop mijn kaart denk ik) maar volkomen begrijpelijk.

Nee Dedicated To Hardstyle en RSU. Ik zie daar best wat reacties langskomen. Al moet ik zeggen dat de smaak van DTH enigszins vergelijkbaar is met die van Hardtraxx. Best leuke groep met goede discussies :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ik had dit topic wel willen zien als men nooit achter die extra accounts van SZP was gekomen :P :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:22 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Wat ongelofelijk vet voor SZP. Wat een jaar ook, te bizar voor woorden :worship:

Ik ben eigenlijk wel tevreden met deze line-up ^^

Support je locals :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:23 

Hardtraxx Newbie

Spalken schreef:
Kunnen we niet gewoon even met zijn allen heel hard gaan hopen dat ze B-front aankondigen ipv SZP?

Helaas.

Misschien dat er nog een plekje vrij gemaakt kan worden voor Brennan Heart :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:25 

Hardtraxx Elite

StanDuif schreef:
Support je locals :P

Nou vooruit, hup MANDY hup xd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:25 

Kraak... Piep...

Ik denk echter wel dat Headhunterz bij wsz gaat opdagen.

Niet mijn line-up. Nog even aanzien of ik het ga verkopen, iig wordt het meer zuipen als ik ga en sowieso voor N-Vitral weg want die sfeerloze hardcore van hem zit ik echt niet op te wachten.

Maar voor een feest waar ik eerst behoorlijk veel zin in had is het nu meer take it or leave it. Heb meer zin in ADE en VWAB eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:28 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik had dit topic wel willen zien als men nooit achter die extra accounts van SZP was gekomen :P :whistle:

Daar gaat het in deze (in ieder geval voor mij) echt totaal niet om. Als ik voor mezelf spreek (en zo te lezen vele anderen) worden zij dit jaar veel te hard gepusht, vooral door Q en bijv. Heady, en hebben ze het totaal nog niet verdiend. Er was zo'n gezeik op Deetox die het niet verdiend zou hebben, maar die timmerde al veel langer aan de weg dan deze gastjes.

Oké het is leuk dat ze veel experimenteren met kicks et cetera, en daar zijn ook wel een aantal leuke platen uit gekomen. Maar dat begint nu al veel teveel van hetzelfde te worden. Laat ze een tijd stabiel produceren (of dat nu experimenteel is of niet) voordat je ze op Qlimax zet, want dit is te vroeg.

Daarnaast is er natuurlijk al een overkill geweest aan SZP op alle feesten dit jaar, ook een reden waarom mensen ze liever niet op Qlimax hadden gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:29 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Nee Dedicated To Hardstyle en RSU.

Stop aub met het toepassen van deze groepen als graadmeter. Stop überhaupt met RSU betrekken op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:38 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
QLIMAX
is voor 1x gewoon leuk
en erna
zijn het gewoon kut feesten.

Dat weet iedereen
stiekem
diep van binnen.

Kun je lang over gaan dippen
maar zo is het wel.
Wie dingen verwacht, wordt altijd teleurgesteld.
Gewoon
lekker
naar achterhoeks beuken gaan.

Nominatie voor post van het jaar :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:39 

Kraak... Piep...

THArdstyler schreef:
Fantazoo schreef:

Daar gaat het in deze (in ieder geval voor mij) echt totaal niet om. Als ik voor mezelf spreek (en zo te lezen vele anderen) worden zij dit jaar veel te hard gepusht, vooral door Q en bijv. Heady, en hebben ze het totaal nog niet verdiend. Er was zo'n gezeik op Deetox die het niet verdiend zou hebben, maar die timmerde al veel langer aan de weg dan deze gastjes.

Oké het is leuk dat ze veel experimenteren met kicks et cetera, en daar zijn ook wel een aantal leuke platen uit gekomen. Maar dat begint nu al veel teveel van hetzelfde te worden. Laat ze een tijd stabiel produceren (of dat nu experimenteel is of niet) voordat je ze op Qlimax zet, want dit is te vroeg.

Daarnaast is er natuurlijk al een overkill geweest aan SZP op alle feesten dit jaar, ook een reden waarom mensen ze liever niet op Qlimax hadden gezien.

Ik denk dat jij je vergist over hoe lang Sub Zero Project al bezig zijn. Zij zijn ook al sinds 2012/2013 bezig. Ze zijn pas vrij kort populair omdat ze gepushed worden idd, eerst door RR, toen door Q en nu door HHZ. Maar goed dan zijn ze hier inderdaad ook te verwachten.

Maar of ze het verdienen of niet vind ik niet echt iets aan ons om te beslissen. Ja andere namen hebben misschien een betere repertoire over de laatste twee jaar om hier te staan, maar Qlimax blijft een mix van vaste namen en de namen die op het moment gepushed worden door Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:44 

Hardtraxx Veteran

Pfff wat ontzettend kut zeg. Naast dat SZP niet echt mijn ding is, vind ik het heel triest dat een B-Front en een Phuture Noize hier niet staan, die imo als geen ander bij de Qlimax sfeer passen plus nog eens een veel sterker jaar achter de rug hebben. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:48 

Hardtraxxer

The return of HHZ en Qlimax. Twee grote Q feesten in 7 weken tijd, twee keer Freqz en SZP. Vermoeiend dat gepush :sleep:

B-Front heeft in de afgelopen 5 jaar maarliefst 45 hele minuutjes mogen draaien op Qlimax, Frequencerz nu voor het derde jaar op rij. Schiet mij maar lek. Nu om 1600 inderdaad nog even G4H aankondigen en de grap is compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:56 

Hardtraxx Addict

Aangezien Sub Zero Project dit jaar hier staat. Heb ik hoop dat Mind Dimension er volgend jaar staat als de Italiaan omdat t moet. Zijn we ook gelijk van TnT en Zatox af. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:04 

Donateur

Svennn schreef:
B-Front heeft in de afgelopen 5 jaar maarliefst 45 hele minuutjes mogen draaien op Qlimax, Frequencerz nu voor het derde jaar op rij. Schiet mij maar lek. Nu om 1600 inderdaad nog even G4H aankondigen en de grap is compleet.

Zelden zo'n treffend bericht gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:05 

Hardtraxx Veteran

Wat een jaar voor die gasten xd. Wat een paar experimentele plaatjes die aanslaan wel niet kunnen doen zeg. Super tof voor hun natuurlijk :thumbsup:. Wel benieuwd hoe al die gekke kickselzz gaan klinken door het Gelredome :).

Edit: Die gedichten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:06 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Svennn schreef:

Zelden zo'n treffend bericht gelezen.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:08 

Hardtraxx Veteran

Lees ieder jaar weer dingen over "Duistere sfeer die bij Qlimax past". Qua thema misschien maar qua muziek toch al vanaf 2006 niet meer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:33 

Donateur

Nee klopt, het enige écht duistere aan Qlimax is de ticketprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:40 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Lees ieder jaar weer dingen over "Duistere sfeer die bij Qlimax past". Qua thema misschien maar qua muziek toch al vanaf 2006 niet meer? xd

Dit vind ik idd ook echt de grootste klets, elk jaar weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:41 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:

:lol:

Maar klopt, al jaren is Qlimax niet meer duister. Maar wel sfeervol. De line-up vorig jaar was wel een perfecte line-up voor Qlimax imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:41 

Hardtraxx Beheerder

Ticket vanavond maar in de verkoop janken als G4H de volgende is :) Mij teveel geld voor zo'n line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:42 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:

:lol:
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten