Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 129  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:55 

Hardtraxxer

Kunnen we niet gewoon even met zijn allen heel hard gaan hopen dat ze B-front aankondigen ipv SZP?
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:55 

Hardtraxx Veteran

Aankondiging

Het aankondigen,
het blijft een vak apart,
vele HT'ers wachten ook met smart.

Een sneertje hier, een sneertje daar
Ja ons Q maakt het allemaal waar.

SVB met brennan heart,
ja het is gemeend
Tevens niet bang,
voor een grote badeend.

De freqz vullen ook een uur,
Zo wordt een ticket gauw te duur.

Ook het hardere werk mag niet ontbreken,
Velen zitten nog voor boze vuist te smeken.

Helaas, hij komt niet weer,
maar toch hebben velen er
Jordy schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Ja dit was niet best
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:57 

Hardtraxxer

Straks de aankondiging van SZP
Daar is hardtraxx niet blij mee
Verkoop nu mijn kaart dus iemand heeft geluk
Niet vanwege SZP maar het wordt druk
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:57 

Hardtraxx Veteran

Snap trouwens oprecht niet dat mensen het zo kut vinden als SZP hier staat, tijdje geleden werden ze op dit forum op handen gedragen omdat ze zulke unieke dingen probeerden?? Met als gevolg dat ze veel geboekt worden en dan hebben de mensen die elke week een feest bezoeken er al weer snel genoeg van >.<
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:58 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: Het Qlimax topic blijft verbazen.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:58 

Hardtraxxer

Ik ga poepen als ik terugkom is iedereen hier luidt enthousiast vanwege Bfront en Phuture noize aankondiging
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:59 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Snap trouwens oprecht niet dat mensen het zo kut vinden als SZP hier staat, tijdje geleden werden ze op dit forum op handen gedragen omdat ze zulke unieke dingen probeerden?? Met als gevolg dat ze veel geboekt worden en dan hebben de mensen die elke week een feest bezoeken er al weer snel genoeg van >.<

Ja mee eens, vind de huidige stijl prima te pruimen. Kicks en melodie :thumbup:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 11:59 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Snap trouwens oprecht niet dat mensen het zo kut vinden als SZP hier staat, tijdje geleden werden ze op dit forum op handen gedragen omdat ze zulke unieke dingen probeerden??

Voor mij is het meer dat ik het niet echt verdiend vind. Ze hebben 1 grote hit gemaakt maar de meeste van hun nummers zijn niet zo heel bijzonder. Integendeel tot die van Phuture Noize. Ik kan het vooral niet hebben dat hij er niet staat dit jaar xd
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:00 

Hardtraxx Veteran

Ja dus SZP
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:00 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/ProjectSubZero ... 200107354/

zoals verwacht
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:01 

Hardtraxxer

Maximaal kut dit

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

je kan niet teleurgesteld zijn over qlimax als je geen kaartje hebt kunnen krijgen

Hardtraxx Veteran

2 kaartjes te koop wegens drukte

Hardtraxxer

Vind het nu toch een stuk minder erg dat ik geen kaartje heb kunnen krijgen.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:02 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:03 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:03 

Hardtraxxer

Ik vind wel leuk eigenlijk :thumbsup: Zaterdag waren ze ook nice en nu in de GelreDome.

16:00 hopen op B-Front of B-Front & Phuture Noize. Zou me ook niet verbazen als het Adaro wordt met zijn nieuwe nummers enzo
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:04 

Hardtraxx Elite

Geen B-Front of Phuture Noize is gewoon tegen alle logica in. Zij hebben 2017 gewoon gekleurd. Sub Zero Project vind ik geen ramp maar het is net één jaartje te vroeg imo.

Tegeltje van Chroman :lol:
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:04 

Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Ik vind wel leuk eigenlijk :thumbsup: Zaterdag waren ze ook nice en nu in de GelreDome.

16:00 hopen op B-Front of B-Front & Phuture Noize. Zou me ook niet verbazen als het Adaro wordt met zijn nieuwe nummers enzo

Het wordt dus Gunz For Hire, we kunnen er nu wel van uitgaan dat die gelekte line-up klopt.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:05 

Hardtraxxer

dus volgens de leak:
Vandaag 16:00 G4H
Morgen 12:00 N-vitral en 16:00 Villain
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:05 

Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Geen B-Front of Phuture Noize is gewoon tegen alle logica in. Zij hebben 2017 gewoon gekleurd. Sub Zero Project vind ik geen ramp maar het is net één jaartje te vroeg imo.

Ik denk eigenlijk gewoon dat zij de surprise act worden. Er is naar mijn idee teveel vraag naar om het te negeren. Ook op de Facebook pagina's wordt er om gevraagd en dus niet alleen hier
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:06 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
YWalen schreef:

Het wordt dus Gunz For Hire, we kunnen er nu wel van uitgaan dat die gelekte line-up klopt.

Ik hoop eigenlijk dat iemand gewoon gezegd iets gezegd heeft als "Ran-D en Adaro staan er samen" en dat iemand daar automatisch Gunz 4 Hire van heeft gemaakt. Zie ze liever b2b als Ran-D en Adaro dan als Gunz 4 Hire, dan kunnen we die nieuwe platen van Adaro ten minste ook door het Gelredome horen, die passen prima in de Qlimax sferen.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2017 12:07 

Hardtraxxer

Ik vind hun muziek wel gaaf, maar hun verdienen het nog niet om op qlimax te staan. Beetje hetzelfde idee als deetox eerst

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Rickzel schreef:
Snap trouwens oprecht niet dat mensen het zo kut vinden als SZP hier staat, tijdje geleden werden ze op dit forum op handen gedragen omdat ze zulke unieke dingen probeerden??

Voor mij is het meer dat ik het niet echt verdiend vind. Ze hebben 1 grote hit gemaakt maar de meeste van hun nummers zijn niet zo heel bijzonder. Integendeel tot die van Phuture Noize. Ik kan het vooral niet hebben dat hij er niet staat dit jaar xd

Precies dit dus

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Afbeelding

:lol:

Trouwens wel moeilijk irritant dat iedereen het maar heel de tijd over mogelijk verrassingsacts heeft zeg, nondeju.
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten