Achja je kan t ook relativeren. Liever TNT dan Zaadtox en Wildstylez wisten we allang dat die er zou staan aangezien hij het anthem heeft gemaakt. Da Tweekaz is wel kut ja.wrote:Vind het tot nu toe geen top line-up.
- TNT wordt de zoveelste keer Les Drums en Phases horen
- D-Block & S-Te-Fan is wel top, met hun nieuwe album
- Wildstylez vond ik zaterdag erg tegenvallen; veel Hard Driver/semi harddrop platen...
- Da Tweekaz heb ik nooit wat aan gevonden, gewoon niet mijn muziek.
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Als hij nou zo'n setje draait als Qlimax 2012wrote:Vind het tot nu toe geen top line-up.
- Wildstylez vond ik zaterdag erg tegenvallen; veel Hard Driver/semi harddrop platen...
Kan me nog erg goed herinneren dat ik daar al zn nieuwe tracks hoorde
1. Wildstylez - Soundstorm (Intro)
2. Atmozfears & Wildstylez - What It's Like
3. Wildstylez - Daydreamer
4. Wildstylez - Forever
5. Wildstylez - I See Stars
6. Wildstylez vs Alpha² ft. DV8 Rocks - Leave It All Behind
7. Wildstylez - Soundstorm
Setje op The Gathering van hem op DQ '17 was ook wel gaaf. Maar tis afwachten...
Zou het super chill vinden om Vita of Next Dimensional World e.d. door G-Dome te horenwrote:Vind het tot nu toe geen top line-up.
- TNT wordt de zoveelste keer Les Drums en Phases horen
- D-Block & S-Te-Fan is wel top, met hun nieuwe album
- Da Tweekaz heb ik nooit wat aan gevonden, gewoon niet mijn muziek.
Zo'n set als laatst bij 15 years of TNT ...
Komen ze al?wrote: Dat was Broken Balance 17 keer
Zou toch een mooi zijn als padaro ook even komt als derde g4h manwrote:Komen ze al?wrote: Dat was Broken Balance 17 keer
Haha lulwrote:Whhaahahawrote:https://www.facebook.com/DaTweekaz/videos/10155005315381794/
Nou schiet mij maar lek
Poeh, Da Tweekaz op Qlimax. Wie had dat ooit gedacht?
Als ze vooral hun 'serieuze' tracks draaien en alle badeendjes en Disney bootlegs thuislaten kan dit opzich nog best meevallen. Al zal het wel flink tegenvallen worden op dit tijdstip, had ze dan gewoon na TNT gezet...
Hopelijk zijn de rest van de namen weer een heel stuk interessanter!
Als ze vooral hun 'serieuze' tracks draaien en alle badeendjes en Disney bootlegs thuislaten kan dit opzich nog best meevallen. Al zal het wel flink tegenvallen worden op dit tijdstip, had ze dan gewoon na TNT gezet...
Hopelijk zijn de rest van de namen weer een heel stuk interessanter!
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat da tweekaz als afsluiter geboekt zijn met tweekercore.
Ik durf er voor uit te komen dat ik vroeger best wel fan was van de plaatjes van Da Tweekaz.
Nu is dat toch een stukje minder. Laten we er gewoon het beste van maken... 
B2b met warface dus Tweekakickrollzwrote:Heb uit betrouwbare bron vernomen dat da tweekaz als afsluiter geboekt zijn met tweekercore.
Hopelijk brengt de dag van morgen meer geluk wat betreft de line up.
Ik hoop ook gewoon op G4H.... hun nieuwe platen zijn echt tof

dit kan nu wel waarheid wordenwrote:Qlimax - Temple of Light, en dan bij de intro van Da Tweekaz duizenden bad-eendjes met een LED lampje er in naar beneden gooien. Kijk nu ook al uit naar de Temple of Ducks DJ Tool
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die kan ik niet vaak genoeg horenwrote:- TNT wordt de zoveelste keer Les Drums en Phases horen
Haha bedoelde 't meer als Da Tweekaz op Qlimaxwrote:Haha lulwrote:Whhaahahawrote:https://www.facebook.com/DaTweekaz/videos/10155005315381794/
Nou schiet mij maar lek
Hoop toch eigenlijk wel op een aankondiging van Headhunterz vandaag. Zojuist al die nieuwe tracks van hem weer geluisterd en die wil ik op Qlimax gewoon weer horen! Een albumshowcase van een halfuurtje is wat mij betreft al prima!!
Laten we ervan uitgaan dat Da Tweekaz een incident was en dat nu het echte werk komt.
Tijd voor Noisecontrollers/NCBM/Headhunterz/Iets met SOH
Als vandaag Brennan Heart en Zatox aangekondigd worden klats ik em toch op ticketswap.
Tijd voor Noisecontrollers/NCBM/Headhunterz/Iets met SOH
Als vandaag Brennan Heart en Zatox aangekondigd worden klats ik em toch op ticketswap.
10 minuutjes nog... zal nu echt nergens meer van opkijken hoorwrote:Laten we ervan uitgaan dat Da Tweekaz een incident was en dat nu het echte werk komt.
Tijd voor Noisecontrollers/NCBM/Headhunterz/Iets met SOH![]()
Spannend, kan het feest echt maken of kraken vandaag
je zal maar Brennan Heart vs Zatox krijgen
Noisecontrollers confirmed
bron: fb
bron: fb
Met atmozfears
Edit: waarom krijg ik geen berichten voor me te zien
Edit: waarom krijg ik geen berichten voor me te zien