Dat account is ook echt te vertrouwenwrote:https://www.instagram.com/p/BZyhfAGhe6u/?hl=nl&taken-by=q.limax
Is al bevestigd, en is inderdaad Wildstylez solo.
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Precies, onzin dus..
'T is nog steeds niet bekend gemaakt door Q-Dance of Wildstylez blijkbaar. Vind 't eerlijk gezegd meer een Noisecontrollers plaat. Of laat 't dan een collab zijn tussen NC & WZ
'T is nog steeds niet bekend gemaakt door Q-Dance of Wildstylez blijkbaar. Vind 't eerlijk gezegd meer een Noisecontrollers plaat. Of laat 't dan een collab zijn tussen NC & WZ
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Anthem is door Da Tweekazwrote:https://www.instagram.com/p/BZyhfAGhe6u/?hl=nl&taken-by=q.limax
Is al bevestigd, en is inderdaad Wildstylez solo.
Haha dat zou wel baas zijn. Da Tweekaz als 4e act. Vorig jaar Coone 4e act... Da Tweekaz anthem confirmed? 
Hmm, dacht dat het de officiële Qlimax pagina was.
Het is dinsdag, ken beur'n.
Pffff, als nu blijkt dat het anthem van Da Tweekaz zou zijn, dat zou toch de mooiste stunt ooit zijn. 
Ze kunnen wel een fatsoenlijk anthem maken als ze echt willen.
Ajoh wat maakt het ook uit, Q kennende sta je zo godvergeten lang buiten in de rij dat je heel de anthemshow toch mist.
Haha, dan laat ik een Da Tweekaz tattoo zetten, heel klein op m'n rechter bil.wrote:Pffff, als nu blijkt dat het anthem van Da Tweekaz zou zijn, dat zou toch de mooiste stunt ooit zijn.
wrote:Haha, dan laat ik een Da Tweekaz tattoo zetten, heel klein op m'n rechter bil.wrote:Pffff, als nu blijkt dat het anthem van Da Tweekaz zou zijn, dat zou toch de mooiste stunt ooit zijn.

Eventjes vereeuwigen voor het geval dat
QFTwrote:Haha, dan laat ik een Da Tweekaz tattoo zetten, heel klein op m'n rechter bil.wrote:Pffff, als nu blijkt dat het anthem van Da Tweekaz zou zijn, dat zou toch de mooiste stunt ooit zijn.
Island Refuge met Wasted Penguinz is ook echt goudwrote:Ze kunnen wel een fatsoenlijk anthem maken als ze echt willen.
Rot op Kim, met je propaganda.wrote:Verwacht Heady maar tussen DBSTF & WSZwrote:Q-Dance mailtje gestuurd met de vraag of dit ook de daadwerkelijke volgorde is. En ik stel de meeste nu erg teleur maar: ja, dit is de volgorde.
Maar wat Stvk zegt. Ik hoop oprecht dat er nog wel wat opstekers komen, nu gewoon de eerste 4 uur zuipen en vreten en een beetje lol trappen. Maar ik hoop wel echt dat nog iets komt waar ik lekker in mee kan gaan.
Op zich was het vorig jaar niet veel anders (op Blademasterz na). Toen had je Tuneboy > Audiotricz > Brennan Heart/Blademasterz en Coone.
Ook niet je van het qua uitspatters, en best wel vergelijkbaar met de line-up tot nu toe. Dus here's hoping op Headhunterz > Noisecontrollers > B-Front > Phuture Noize > Gunz For Hire > Miss K8
Anklebreaker
Think they will warm up the crowd like no other
. And they are really good with themes. They deserve this so much. We will see.
LeukMeer reacties weergeven · Beantwoorden · 3 · 4 uur
Nick van Leeuwen
Theyre the 4th act.. after wildstylez wtf
LeukMeer reacties weergeven · Beantwoorden · 4 uur
Anklebreaker
Nick van Leeuwen who says that will be the timetable.. ?
Fb van Anklebreaker
Think they will warm up the crowd like no other
Nick van Leeuwen
Anklebreaker
Fb van Anklebreaker
wrote:Anklebreaker
Think they will warm up the crowd like no other. And they are really good with themes. They deserve this so much. We will see.
Nick van Leeuwen
Anklebreaker
Fb van Anklebreaker
Nou jawrote:Q-Dance mailtje gestuurd met de vraag of dit ook de daadwerkelijke volgorde is. En ik stel de meeste nu erg teleur maar: ja, dit is de volgorde.
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Waarom hopen zoveel mensen op g4h?
Ja doe maar gewoon geen g4h. Heb liever E-Force ofzo.
ohja, wie dan behalve BB?wrote:Waarom hopen zoveel mensen op g4h?
Feit.wrote:Anklebreaker
Think they will warm up the crowd like no other. And they are really good with themes. They deserve this so much. We will see.
Fb van Anklebreaker
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Wel vaker voorbij zien komen of dat was bb elke keer? Niet op gelet.wrote:ohja, wie dan behalve BB?wrote:Waarom hopen zoveel mensen op g4h?
In 2012 gezien op qlimax en was toen wel geinig maar krijg niet echt het idee dat ze echt vernieuwd zijn ofzo.
Nouja g4h is gewoon niet heel geliefd op hardtrax voor zover ik weet dus vandaar. Ik zelf kan ze wel waarderen daarentegen.
Ik zou warface eigenlijk ook wel heel chill vinden als laatste hardstyle act.
Vind het tot nu toe geen top line-up.
- TNT wordt de zoveelste keer Les Drums en Phases horen
- D-Block & S-Te-Fan is wel top, met hun nieuwe album
- Wildstylez vond ik zaterdag erg tegenvallen; veel Hard Driver/semi harddrop platen...
- Da Tweekaz heb ik nooit wat aan gevonden, gewoon niet mijn muziek.
- TNT wordt de zoveelste keer Les Drums en Phases horen
- D-Block & S-Te-Fan is wel top, met hun nieuwe album
- Wildstylez vond ik zaterdag erg tegenvallen; veel Hard Driver/semi harddrop platen...
- Da Tweekaz heb ik nooit wat aan gevonden, gewoon niet mijn muziek.