Sound Rush komt met een Project 1 remixwrote:Mensen die hopen op nieuwe tracks zijn ook niet goed bij hun paasei eigenlijk he. Nieuwe tracks zouden ook zo belachelijk ver van dat album af staan dat het eigenlijk niks met Project1 meer te maken heeft.
Dan krijg je van die 145 bpm semi house platen en staat iedereen weer op z'n achterste poten.![]()
Gewoon even dat album van begin tot eind aan zetten met wat editjes en ik ben tevreden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Nieuw P1 album confirmedwrote:wrote:Sound Rush komt met een Project 1 remix
Last edited by Kevv1990 on , edited 1 time in total.
-
K
wrote:Wat mij betreft maken ze deze dan nog even af
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik hoop het wel als het in de zelfde stijl blijft.wrote:Mensen die hopen op nieuwe tracks zijn ook niet goed bij hun paasei eigenlijk he. Nieuwe tracks zouden ook zo belachelijk ver van dat album af staan dat het eigenlijk niks met Project1 meer te maken heeft.
Dan krijg je van die 145 bpm semi house platen en staat iedereen weer op z'n achterste poten.![]()
Gewoon even dat album van begin tot eind aan zetten met wat editjes en ik ben tevreden.
Noemen ze het Project Two
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
kan niet wachten op een beetje info line up/anthem...
wat wil je weten behalve line-up...voor de rest verschilt er niks met andere feestenwrote:kan niet wachten op een beetje info line up/anthem...
Nja ik wil wel even weten wat voor flesjes ze verkopen, of er kluisjes zijn, of er drugshonden zijn en hoe de ID controle is.
flesjes krijg je alleen bij inlevering van je ID kaart nadat je voor controle bij je kluisje bent geweest en de drugshond je komt ophalenwrote:Nja ik wil wel even weten wat voor flesjes ze verkopen, of er kluisjes zijn, of er drugshonden zijn en hoe de ID controle is.
Daar vergis je je in qlimax en Defqon zijn bedevaartsoorden voor ze.wrote:wrote:aangezien (haast) niemand uit australie naar qlimax gaat.
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Net door Q-dance op Facebook geplaatst
Dan zou de line-up dit jaar eerder bekend worden dan vorig jaar.Uncover the #Qlimax line-up within the next days. Keep an eye on your socials for more updates.
Vorig jaar werd de line-up op 15 oktober bekend. Ik ben zeer benieuwd. 
Dat worden dus twee weken lang vage hints krijgen voor we de volledige line-up krijgen.
Oooooh jongens, spannend!
Ik hoop dat ik er nog bij kan zijn
Ik hoop dat ik er nog bij kan zijn
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Tuneboy staat er in ieder geval
Bron: Zijn FB
die zou zomaar ook eens het anthem kunnen maken, want dat heeft ie ook nog niet gedaan, alleen of dat gebeurd is natuurlijk de grote vraagwrote:Tuneboy staat er in ieder geval
Hoo eens, mag dat wel van Q? Lijkt me dat ze dat niet zo leuk gaan vinden
-
K
Misschien doen ze het nu wel op deze manier dat de artiest zichzelf aankondigt. En dat dat dan ook gelijk de timetable is 
Als Tuneboy dan opent met echte SAIFAM klassiekers ipv die hitjes van normaal, alleen maar mooi.
Denk ik ook. Dan zal elke dag wel een artiest zichzelf bekend maken. Morgen maar even de FB van Sound Rush in de gaten houden.wrote:Misschien doen ze het nu wel op deze manier dat de artiest zichzelf aankondigt. En dat dat dan ook gelijk de timetable is
-
AHardtraxxer
- 134 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
Jammer dat Deetox er niet staat.. vorig jaar toch wel een van de betere setjes
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Project one reageert op tuneboy see you there
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 13 hours ago
wrote:Jammer dat Deetox er niet staat.. vorig jaar toch wel een van de betere setjes
-
K
Gewoon niet op reageren johwrote:wrote:Jammer dat Deetox er niet staat.. vorig jaar toch wel een van de betere setjes