Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Knap werk :lol: :x
Beveiligde "Qlimax": Voortdurend vandalisme ([Bewerken=Alleen automatisch bevestigde gebruikers toestaan] (vervalt op 3 nov 2016 om 18:52 (UTC)) [Titel wijzigen=Alleen automatisch bevestigde gebruikers toestaan]
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Is er ook maar 1 kleine aanwijzing dat coone het anthem heeft gemaakt? Of hoe komt iedereen daar op?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
RikxMusic wrote:Is er ook maar 1 kleine aanwijzing dat coone het anthem heeft gemaakt? Of hoe komt iedereen daar op?
Nee haha
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
:lol:
H
Hardtraxxer
808 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
whahaha xd xd
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Solis wrote:Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19-11-2016, Gelredome, Arnhem)

Wie heeft dit gedaan? :lol:

Spoiler
Het gerucht is dus dan Coone het anthem heeft gemaakt.
:lol: :lol: :lol: :lol:
J
7 posts member since 2016
last seen Jan 2017
En toch klopt het net als afgelopen jaar met Atmozfears
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Jomanda88 wrote:En toch klopt het net als afgelopen jaar met Atmozfears
JA ja we weten nu wel dat je interresant doet.
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Jomanda88 wrote:En toch klopt het net als afgelopen jaar met Atmozfears
bron plz, anders is je bewering niet geldig
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Waarom nog om een bron vragen, als je van zoveel kanten hoort dat Coone het anthem maakt, waarom zou je er dan nog aan twijfelen :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Rickzel wrote:Waarom nog om een bron vragen, als je van zoveel kanten hoort dat Coone het anthem maakt, waarom zou je er dan nog aan twijfelen :P
Omdat dat alleen maar op fora als dit is. Kan allemaal van 1 persoon af komen en de mensen die het geloven lullen het dan door als waarheid
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Coone anthem zou echt super kut zijn. Beter staat die gewoon niet op Qlimax.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
TSFH wrote:Coone anthem zou echt super kut zijn. Beter staat die gewoon niet op Qlimax.
Denk dat coone nog best een goede duistere plaat kan maken als anthem
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
TSFH wrote:Coone anthem zou echt super kut zijn. Beter staat die gewoon niet op Qlimax.
Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19-11-2016, Gelredome, Arnhem)
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
ik wil een wildstylez anthem.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
jeffrey2107 wrote:ik wil een B-Front anthem.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Rickzel wrote:Waarom nog om een bron vragen, als je van zoveel kanten hoort dat Coone het anthem maakt, waarom zou je er dan nog aan twijfelen :P
Ongeacht of ik geloof dat Coone het Anthem heeft gemaakt vind ik je stelling wel merkwaardig.

Als er op één dag 10 man afzonderlijk god komen verkopen aan de deur, koop je die dan ook maar? Want ja als je aan alle kanten hoort dat hij bestaat zal het wel zo zijn toch.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
ThaBomba. wrote:
Ongeacht of ik geloof dat Coone het Anthem heeft gemaakt vind ik je stelling wel merkwaardig.

Als er op één dag 10 man afzonderlijk god komen verkopen aan de deur, koop je die dan ook maar? Want ja als je aan alle kanten hoort dat hij bestaat zal het wel zo zijn toch.
Haha oke :P ik moest je vergelijking even 10 keer lezen maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben >.<
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Of Coone wel of niet het anthem gaat maken heb ik geen idee van, maar ook ik hoor de naam Coone regelmatig vallen bij mensen. En dat zijn niet de mensen die actief zijn of fora zoals deze, maar vaak wel in meer en mindere mate connecties hebben binnen de scene. Of het waar is zullen we pas weten zodra Q-Dance alles bekend maakt, maar nogmaals, de naam Coone valt wel erg vaak.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Harder Styles United heeft zojuist Project One aangekondigd op Knockout Circuz (in Australië op 10 december), lijkt me dat Qlimax dan nu ook wel 100% zeker is.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Jammer. Had liever gehoopt dat Project one een special Qlimax act bleef.
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Komen dan sws wel nieuwe tracks aan, want wat is een comeback zonder nieuwe tracks. En ik denk zelf nogsteeds dat ze het qlimax anthem maken.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
RikxMusic wrote:Komen dan sws wel nieuwe tracks aan, want wat is een comeback zonder nieuwe tracks. En ik denk zelf nogsteeds dat ze het qlimax anthem maken.
Hoop niet op een comeback. Hoop dat dit juist exclusief blijft en dan is het ook niet nodig om nieuwe tracks te maken aangezien (haast) niemand uit australie naar qlimax gaat.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Mensen die hopen op nieuwe tracks zijn ook niet goed bij hun paasei eigenlijk he. Nieuwe tracks zouden ook zo belachelijk ver van dat album af staan dat het eigenlijk niks met Project1 meer te maken heeft.

Dan krijg je van die 145 bpm semi house platen en staat iedereen weer op z'n achterste poten. >.<

Gewoon even dat album van begin tot eind aan zetten met wat editjes en ik ben tevreden.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Mensen die hopen op nieuwe tracks zijn ook niet goed bij hun paasei eigenlijk he. Nieuwe tracks zouden ook zo belachelijk ver van dat album af staan dat het eigenlijk niks met Project1 meer te maken heeft.

Dan krijg je van die 145 bpm semi house platen en staat iedereen weer op z'n achterste poten. >.<

Gewoon even dat album van begin tot eind aan zetten met wat editjes en ik ben tevreden.
Eens en geen kick edits alsjeblieft haha