Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 139  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 okt 2016 20:29 

Hardtraxx Veteran

Knap werk :lol: :x

Citaat:
Beveiligde "Qlimax": Voortdurend vandalisme ([Bewerken=Alleen automatisch bevestigde gebruikers toestaan] (vervalt op 3 nov 2016 om 18:52 (UTC)) [Titel wijzigen=Alleen automatisch bevestigde gebruikers toestaan]

Bericht Geplaatst op 03 okt 2016 20:34 

Hardtraxxer

Is er ook maar 1 kleine aanwijzing dat coone het anthem heeft gemaakt? Of hoe komt iedereen daar op?
Bericht Geplaatst op 03 okt 2016 20:37 

Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Is er ook maar 1 kleine aanwijzing dat coone het anthem heeft gemaakt? Of hoe komt iedereen daar op?

Nee haha
Bericht Geplaatst op 03 okt 2016 21:29 

Hardtraxxer

:lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 11:13 

Hardtraxxer

whahaha xd xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 13:14 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Afbeelding

Wie heeft dit gedaan? :lol:

Het gerucht is dus dan Coone het anthem heeft gemaakt.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 16:53 

Hardtraxx Newbie

En toch klopt het net als afgelopen jaar met Atmozfears
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 17:01 

Hardtraxx Addict

Jomanda88 schreef:

JA ja we weten nu wel dat je interresant doet.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 17:04 

Jomanda88 schreef:

bron plz, anders is je bewering niet geldig
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 18:52 

Hardtraxx Veteran

Waarom nog om een bron vragen, als je van zoveel kanten hoort dat Coone het anthem maakt, waarom zou je er dan nog aan twijfelen :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 20:14 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Waarom nog om een bron vragen, als je van zoveel kanten hoort dat Coone het anthem maakt, waarom zou je er dan nog aan twijfelen :P

Omdat dat alleen maar op fora als dit is. Kan allemaal van 1 persoon af komen en de mensen die het geloven lullen het dan door als waarheid
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 20:25 

Hardtraxx Veteran

Coone anthem zou echt super kut zijn. Beter staat die gewoon niet op Qlimax.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 20:33 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:

Denk dat coone nog best een goede duistere plaat kan maken als anthem
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 20:46 

Hardtraxxer

TSFH schreef:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 21:14 

ik wil een wildstylez anthem.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 21:18 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
ik wil een B-Front anthem.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 21:26 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Ongeacht of ik geloof dat Coone het Anthem heeft gemaakt vind ik je stelling wel merkwaardig.

Als er op één dag 10 man afzonderlijk god komen verkopen aan de deur, koop je die dan ook maar? Want ja als je aan alle kanten hoort dat hij bestaat zal het wel zo zijn toch.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 21:53 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Rickzel schreef:

Ongeacht of ik geloof dat Coone het Anthem heeft gemaakt vind ik je stelling wel merkwaardig.

Als er op één dag 10 man afzonderlijk god komen verkopen aan de deur, koop je die dan ook maar? Want ja als je aan alle kanten hoort dat hij bestaat zal het wel zo zijn toch.

Haha oke :P ik moest je vergelijking even 10 keer lezen maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben >.<
Bericht Geplaatst op 04 okt 2016 23:46 

Donateur

Of Coone wel of niet het anthem gaat maken heb ik geen idee van, maar ook ik hoor de naam Coone regelmatig vallen bij mensen. En dat zijn niet de mensen die actief zijn of fora zoals deze, maar vaak wel in meer en mindere mate connecties hebben binnen de scene. Of het waar is zullen we pas weten zodra Q-Dance alles bekend maakt, maar nogmaals, de naam Coone valt wel erg vaak.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2016 08:11 

Hardtraxx Veteran

Harder Styles United heeft zojuist Project One aangekondigd op Knockout Circuz (in Australië op 10 december), lijkt me dat Qlimax dan nu ook wel 100% zeker is.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2016 09:12 

Hardtraxx Veteran

Jammer. Had liever gehoopt dat Project one een special Qlimax act bleef.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2016 09:29 

Hardtraxxer

Komen dan sws wel nieuwe tracks aan, want wat is een comeback zonder nieuwe tracks. En ik denk zelf nogsteeds dat ze het qlimax anthem maken.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2016 09:46 

Hardtraxx Addict

RikxMusic schreef:
Komen dan sws wel nieuwe tracks aan, want wat is een comeback zonder nieuwe tracks. En ik denk zelf nogsteeds dat ze het qlimax anthem maken.

Hoop niet op een comeback. Hoop dat dit juist exclusief blijft en dan is het ook niet nodig om nieuwe tracks te maken aangezien (haast) niemand uit australie naar qlimax gaat.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2016 10:07 

Hardtraxx Veteran

Mensen die hopen op nieuwe tracks zijn ook niet goed bij hun paasei eigenlijk he. Nieuwe tracks zouden ook zo belachelijk ver van dat album af staan dat het eigenlijk niks met Project1 meer te maken heeft.

Dan krijg je van die 145 bpm semi house platen en staat iedereen weer op z'n achterste poten. >.<

Gewoon even dat album van begin tot eind aan zetten met wat editjes en ik ben tevreden.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2016 10:16 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mensen die hopen op nieuwe tracks zijn ook niet goed bij hun paasei eigenlijk he. Nieuwe tracks zouden ook zo belachelijk ver van dat album af staan dat het eigenlijk niks met Project1 meer te maken heeft.

Dan krijg je van die 145 bpm semi house platen en staat iedereen weer op z'n achterste poten. >.<

Gewoon even dat album van begin tot eind aan zetten met wat editjes en ik ben tevreden.

Eens en geen kick edits alsjeblieft haha
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten