Weer iemand die interessant doet.
Kaart kopen 150 euro?
Kaart kopen 150 euro?
wrote:Bron?wrote:Ik zal jullie spanning wegnemen en melden dat Coone het anthem heeft gemaakt. Verder staan project one, audiotricz, b-front en frequencerz er ook!
Of kom je gewoon even interessant doen?
Hij heeft wel gelijk! net als Angerfist en BM. Noisecontrollers zal niet aanwezig zijn.wrote:wrote:Bron?wrote:Ik zal jullie spanning wegnemen en melden dat Coone het anthem heeft gemaakt. Verder staan project one, audiotricz, b-front en frequencerz er ook!
Of kom je gewoon even interessant doen?
Je ziet het toch aan zijn naam, Jomanda. Daarom weet hij het, maar is het pure onzin
wrote:Video
Jootje, geef de rest van de line up ook maar dan.
wrote:Ik heb ook gehoord wie er staan. Zo zal ik er zelf staan, evenals mijn vriendin (jaja daar is ze weer) en er is ook grote kans dat er een paar vrienden van mij bij zijn. In het publiek dan wel, maar toch. We staan er dus maar wel mooi!
wrote:Ik heb ook gehoord wie er staan. Zo zal ik er zelf staan, evenals mijn vriendin (jaja daar is ze weer) en er is ook grote kans dat er een paar vrienden van mij bij zijn. In het publiek dan wel, maar toch. We staan er dus maar wel mooi!
Bron?wrote:Heb begrepen dat de dj booth er ook weer zal staan dit jaar.
Miwerwrote:Bron?wrote:Heb begrepen dat de dj booth er ook weer zal staan dit jaar.
Hee ik heb nog niets gezegd over Qlimax dit jaar en alles wat ik zeg is altijd simpel op te zoekenwrote:Miwerwrote:Bron?wrote:Heb begrepen dat de dj booth er ook weer zal staan dit jaar.
Niet zo Miweren.wrote: Hee ik heb nog niets gezegd over Qlimax dit jaar en alles wat ik zeg is altijd simpel op te zoeken
Als Zatox er niet staat lijkt me dat wel aannemelijk. De Italiaan-omdat-het-moet.wrote:Bron?wrote:Technoboy ook confirmed!
Als hij er wel staat en deze niet draait ga ik op de grond liggen huilen denk ik.wrote:Ik ga bidden voor Next Dimensional World op Qlimax te kunnen horen..
die wil ik ook nog steeds een keer live horenwrote:Ik ga bidden voor Next Dimensional World op Qlimax te kunnen horen..
2014 draaide hij diewrote:die wil ik ook nog steeds een keer live horenwrote:Ik ga bidden voor Next Dimensional World op Qlimax te kunnen horen..