Line-up komt altijd rond half oktober. Denk dat je de time-table bedoelt, die wordt idd nooit bekend gemaakt.wrote:Klopt het dat de laatste jaren de line-up niet van tevoren bekend word gemaakt?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ze maken de line-up wel altijd bekend in chronologische volgorde, dus het is wel redelijk duidelijk wie gaat draaien en met een beetje logisch nadenken kun je wel een redelijke timetable in elkaar knutselen. Vorige jaar was het logisch dat Wildstylez & Noisecontrollers een langere set zouden gaan draaien dan bijv. Deetox.wrote:Line-up komt altijd rond half oktober. Denk dat je de time-table bedoelt, die wordt idd nooit bekend gemaakt.wrote:Klopt het dat de laatste jaren de line-up niet van tevoren bekend word gemaakt?
de anthem hype kan nu wel beginnen, voorgaande jaren kwam het anthem ook zo rond deze tijd
edit: ik dacht dat het al oktober was
edit: ik dacht dat het al oktober was
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Meestal pas over een maand toch?wrote:de anthem hype kan nu wel beginnen, voorgaande jaren kwam het anthem ook zo rond deze tijd
Kwam vorig jaar pas op 5 november iets naar buiten over het anthem.
Atmozfears - Equilibrium (Qlimax 2015 Anthem) (Q119)
ik was ff in de war met de maanden denk ik 
Dit ook omdat 5 november de verjaardag van atmozfears was, voorgaande jaren was het anthem er al eerder.wrote:Kwam vorig jaar pas op 5 november iets naar buiten over het anthem.
Nou, Heady en wildstylez op het terras samen...
Hoe laat komt de hypetrain?
-
S
Voor mij rond 17:17 op station Ede-Wageningen vanuit Veenendaal-De Klomp.wrote:Nou, Heady en wildstylez op het terras samen...
wrote:Voor mij rond 17:17 op station Ede-Wageningen vanuit Veenendaal-De Klomp.wrote:Nou, Heady en wildstylez op het terras samen...
-
AHardtraxxer
- 134 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
We kunnen dus ook nieuwe tracks verwachten 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Hoe kom je daar bij? ze zitten gewoon te etenwrote:We kunnen dus ook nieuwe tracks verwachten
lijkt me echt geweldig als ze beiden gewoon de boel in de zeik nemen

wrote:lijkt me echt geweldig als ze beiden gewoon de boel in de zeik nemen![]()
haha dat het gewoon een foto is van 3 jaar geleden
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Hoezo zouden vrienden elkaar niet meer mogen spreken nu ze andere muziek maken?wrote:wrote:lijkt me echt geweldig als ze beiden gewoon de boel in de zeik nemen![]()
haha dat het gewoon een foto is van 3 jaar geleden![]()
Waar komt dit nou weer vandaan?wrote:Hoezo zouden vrienden elkaar niet meer mogen spreken nu ze andere muziek maken?wrote:wrote:lijkt me echt geweldig als ze beiden gewoon de boel in de zeik nemen![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Je moet die pareltjes op het forum zoals Miwer koesteren.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Iedereen denkt dat als P1 er niet staat die foto dan ook niet nieuw kan zijn 
Laat maarwrote:Hoezo zouden vrienden elkaar niet meer mogen spreken nu ze andere muziek maken?wrote:wrote:lijkt me echt geweldig als ze beiden gewoon de boel in de zeik nemen![]()
Wat een hype zeg Lennard, gewoon iemand die hem na de aankondiging her-upload
-
J
- 7 posts member since 2016
- last seen Jan 2017
Ik zal jullie spanning wegnemen en melden dat Coone het anthem heeft gemaakt. Verder staan project one, audiotricz, b-front en frequencerz er ook!
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Bron?wrote:Ik zal jullie spanning wegnemen en melden dat Coone het anthem heeft gemaakt. Verder staan project one, audiotricz, b-front en frequencerz er ook!
Of kom je gewoon even interessant doen?