Zolang het geen Dr. Rude, Ruthless, Zany of iets in die richting is ben ik al blij.
Al zou een klassieke set van Zany wel geyl zijn.
Het is wat he.wrote:De "Vroeger was hardtraxx veel beter"-quote is hier wel gepast.
Lijkt wel een regime met de lange arm van de tweede wereldoorlog en ankara samengevoegd... man man man
Idd ben er niet rouwig omwrote:Thank. God.wrote:Wie er in ieder geval niet staat dit jaar is Digital Punk, hij is dat weekend op tour in New York en LA.
wrote:Thank. God.wrote:Wie er in ieder geval niet staat dit jaar is Digital Punk, hij is dat weekend op tour in New York en LA.
Had Digital Punk ook wel verwacht, maar erg vind ik het niet eerlijk gezegd.wrote:Wie er in ieder geval niet staat dit jaar is Digital Punk, hij is dat weekend op tour in New York en LA.
Had hem toch wel een goeie kans gegeven, toch een van de grootsten in de 'Raw' scene die hier nog niet eerder heeft gestaan.
Zany & Pavo!wrote:Zolang het geen Dr. Rude, Ruthless, Zany of iets in die richting is ben ik al blij.
Pavo & Zanywrote:Zany & Pavo!wrote:Zolang het geen Dr. Rude, Ruthless, Zany of iets in die richting is ben ik al blij.
How do you know?wrote:Crypsis is er ook niet, zit dan in Australie.
Vrijwel zeker dat dat gaat gebeuren helaaswrote:Laat ik het trouwens alsjeblieft niet horen dat er straks mensen hee hoo gaan lopen roepen tijdens Project One...
Als ik naast zo iemand sta stomp ik persoonlijk op z'n smoel.wrote:Vrijwel zeker dat dat gaat gebeuren helaaswrote:Laat ik het trouwens alsjeblieft niet horen dat er straks mensen hee hoo gaan lopen roepen tijdens Project One...
Vrouw naar m'n hart, jeetje.wrote:Als ik naast zo iemand sta stomp ik persoonlijk op z'n smoel.wrote:Vrijwel zeker dat dat gaat gebeuren helaaswrote:Laat ik het trouwens alsjeblieft niet horen dat er straks mensen hee hoo gaan lopen roepen tijdens Project One...
Als iedereen dat zou doen zouden we er zo van af zijn xDwrote:Als ik naast zo iemand sta stomp ik persoonlijk op z'n smoel.wrote:Vrijwel zeker dat dat gaat gebeuren helaaswrote:Laat ik het trouwens alsjeblieft niet horen dat er straks mensen hee hoo gaan lopen roepen tijdens Project One...
Als iedereen dat zou doen zouden we er zo van af zijn xDwrote:Als ik naast zo iemand sta stomp ik persoonlijk op z'n smoel.wrote:Vrijwel zeker dat dat gaat gebeuren helaaswrote:Laat ik het trouwens alsjeblieft niet horen dat er straks mensen hee hoo gaan lopen roepen tijdens Project One...
als ik jou ooit tegenkom in mijn leven, krijg je een sticker van me.wrote:
Fixerwrote:als ik jou ooit tegenkom in mijn leven, krijg je een sticker van me.wrote:
Waar dan?wrote:Project One al bevestigd!